Da dignem ovu staru temu kako ne bih otvarao novu..
postavljanjem pitanja u vezi pranja motora i problema koji mi se desio sinoc.
Naime motor je bio prljav i musav, ulje mi je curilo na hondi accord pa je majstor sredjivao to izmedju ostalih stvari..(set kvacila, radilica, nesto oko serva,plocice)
Kada je preuzet od majstora radio je normalno, isprobali ga , vozili smo nekoliko km. Sve bilo OK. za to vreme. Bejah zadovoljan.
Nakon toga otisli u perionicu da se motor opere. Nisam nikad prao motor ranije, ali sam slusao drugara koji se svakako bolje razume generalno u automobile.
Mlad momak ga je prao nekim sredstvima i vodom.. NIJE zastitio delove, a nismo ni mi to uradili. Samo mu rekli da obrati paznju na komp i deo oko gas instalacije, akumulatora i da se skoncentrise na suprotnu stranu gde je motor i gde je bilo i potrebno najpre pranje.
Nakon pranja auto je upalio i mi smo krenuli.. medjutim odmah je poceo da radi motor neravnomerno, nije mogao da vuce. Drugaciji zvuk. Provozali krug od par km otisli kod majstora koji je rekao odmah da je od pranja sto smo naravno i mi skontali.
Pogledao je malo levo desno oko poklopca i rekao samo da mora da se vozi i saceka da se dobro osusi.. da ispari sva kondezacija jer su neki verovatno kablovi ovlazeni.
To se desilo sinoc oko 20 h. Vozio sam ga nekih 40-ak km i problem je i dalje bio prisutan. Narocito kada se krece prvom i drugom. Jako slabo je vuko i treso se i zakucavao je na 30k obrtaja. Znaci kada se vozi i cim pipne 30k obrtaja zastuca i odmuzme gas. Par puta je sam premasio preko 30 k ali posle toga je sve vreme tu zakucavao na 30k.
Prenocio je. Malo pre sam ga palio i dalje pokazuje gresku na tabli i sada oduzima gas na 45k obrtaja. Doduse nisam ga vozio vec na leru. Provozacu ga ubrzo.
Sta mi je ciniti dalje, ima li ko predlog? Da li da cekam da se jos isusi ili neke mere da preduzmem?
postavljanjem pitanja u vezi pranja motora i problema koji mi se desio sinoc.
Naime motor je bio prljav i musav, ulje mi je curilo na hondi accord pa je majstor sredjivao to izmedju ostalih stvari..(set kvacila, radilica, nesto oko serva,plocice)
Kada je preuzet od majstora radio je normalno, isprobali ga , vozili smo nekoliko km. Sve bilo OK. za to vreme. Bejah zadovoljan.
Nakon toga otisli u perionicu da se motor opere. Nisam nikad prao motor ranije, ali sam slusao drugara koji se svakako bolje razume generalno u automobile.
Mlad momak ga je prao nekim sredstvima i vodom.. NIJE zastitio delove, a nismo ni mi to uradili. Samo mu rekli da obrati paznju na komp i deo oko gas instalacije, akumulatora i da se skoncentrise na suprotnu stranu gde je motor i gde je bilo i potrebno najpre pranje.
Nakon pranja auto je upalio i mi smo krenuli.. medjutim odmah je poceo da radi motor neravnomerno, nije mogao da vuce. Drugaciji zvuk. Provozali krug od par km otisli kod majstora koji je rekao odmah da je od pranja sto smo naravno i mi skontali.
Pogledao je malo levo desno oko poklopca i rekao samo da mora da se vozi i saceka da se dobro osusi.. da ispari sva kondezacija jer su neki verovatno kablovi ovlazeni.
To se desilo sinoc oko 20 h. Vozio sam ga nekih 40-ak km i problem je i dalje bio prisutan. Narocito kada se krece prvom i drugom. Jako slabo je vuko i treso se i zakucavao je na 30k obrtaja. Znaci kada se vozi i cim pipne 30k obrtaja zastuca i odmuzme gas. Par puta je sam premasio preko 30 k ali posle toga je sve vreme tu zakucavao na 30k.
Prenocio je. Malo pre sam ga palio i dalje pokazuje gresku na tabli i sada oduzima gas na 45k obrtaja. Doduse nisam ga vozio vec na leru. Provozacu ga ubrzo.
Sta mi je ciniti dalje, ima li ko predlog? Da li da cekam da se jos isusi ili neke mere da preduzmem?
Comment