Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Bas sam menjao set kvacila i zamajac na Fiatovom teretnom 3.0 JTD motoru. Zamajac oko 50.000, set kvacila oko 35.000, i to u ovlastenom servisu, tako da mi je ta prica za 1000€ za Lagunu cisto samaranje po usima.
The difference between men and boys is the price of their toys
Eto posto se spominje remont plivajuceg zamajca, u narednom periodu cu moci da vam kazem svoje iskustvo o remontu...U pitanju je makina od 175 KS i 390nm i zivo me interesuje kako ce se pokazati.
Inace remontujem zamajac iz prostog razloga sto Delta trazi 1500EUR za novi!!!!, iz inostranstva se moze nabaviti za oko 700eur, stim sto se ceka >2 meseca.
Inace auto nije ni tresao, ni zvecao, ali pri menjanju kvacila kazase da mora da se menja...
Eto sutra ga remontuju za 220eur pa cemo videti kakvi su remonteri iz Ostruznice...
da taj od 100 ks nemaju plivajuci zamajac, imaa obicni, a ovaj od 120 ima plivajuci ali nema zamenski obicni. jedino ako nasi ljudi ne ubacuju od ovih sa manje konja ali necu o tome da komentarisem. U katalogu ne postoji i ende i gde nadje toliko motora sa tim konjima u renou????
evo ti sta ima
1.9 dCi (100 Hp)
1.9 dCi (107 Hp)
1.9 dCi (120 Hp)
od 82 ks je za kombije (F9Q 760 i 762), a 130 (tacnije 131) od sredine 2005 (F9Q804).. Ubacivali su zamajce sa kombija u putnicke u automobile..
varijanta od 82 ks nema plivajuci zamajac, vec obican.. varijanta od 100 ks (privredni program) je takodje bez plivajuceg zamajca.. kao ni laguna od 100 ks.. Tek Laguna od 110 KS (F9Q754 -nosi menjac PK6) ima plivajuci zamajac i kosta 350 evra u Luk varijanti u EU.. Ceo set-regularna cena originalnog dela je 800 evra, ali su akcije u toku i prodaje se za oko 480 evra, u toj istoj EU.
Pratim pomalo Renaulte..
Samo to da je fabrika tako rekla i ako zeli garanciju tako mora biti........ samo sto ja nikada ne bih stavljao remontovan umesto OE ispravnog makar i nemao garanciju
"samo sto ja nikada ne bih stavljao remontovan umesto OE ispravnog makar i nemao garanciju"
Za nov original OE su u delti trazili 150.000 dinara !!!!... Iz uvoza ne moze da se nabavi ispod 800eur i potrebno je cekati 6-8 nedelja. Polovan za ovaj motor je jako tesko naci (probao i nisam uspeo) a pitanje je koliko bi taj bio dobar i da sam nasao ..
Eto zasto stavljam remontovan. Pri tom nigde nisam nasao iskustva nekog korisnika o reparaciji..samo rekla kazala. To je razlog. Probacu pa cu videti...
A koji su bili simtomi, tj. zbog cega zamajac mora da se menja?
Nije bilo simptoma, veruj mi, a dosta ljudi je provozalo makinu...
Ono sto je riknulo na autu je u stvari "druk" lezaj tj ovde je to neka budza (koja je ujedno i slave cilinder + ko zna sta) koja je kostala 9000 din.
A kada je razdvojen menjac od motora, majstor je utvdio da je los zamajac, sto zaista i jeste, ja sam video...lezaj je riknuo, a zamajac se krece oko 4-5 cm u prazno pre nego sto dodje do opruge...ko zna koliko bi jos presao tako...moj je samo zakljucak da kada dodje do vibracija, tresenja motora i jasnog skripuckanja ili kakve vec buke, onda je on tek debelo riknuo...
verovatno je alfa 166 2,4 jtd. Samo me zanima kako ce da izremontuje zamajac????
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Alfa 156..remontovao je tako da sam ja uzeo da fotografisem zamajac jer izgleda kao nov a onda sam odstao shvativsi da takvu sliku (novog) mogu i da skinem sa interneta...
Cak i majstor koji mi je savetovao da to ne radim je na kraju rekao da njemu izgleda vrhunski odradjeno i da nisam pogresio. Evo auto gotov, presao sam vec oko 500 km i sve je normalno. Primecujem samo manje vibracija pri gasenju nego ranije, mada i ranije je to bilo minimalno...
Sve je to jeftino o cemu pricate, evo vam komplet koji se menja na BMW M5 V10 2007 god.
Auto je presao 120.000km, dakle, taman toliko da izadje iz garancije.
Lamela se vidi da je skroz ok ali je plivajuci zamajac dobio po nosu, menjac u sport modu ne da ga kida nego zesce.
Cena kita je 3400€ Ma, ko nadjeno..
PS: Ovo je drugi u mesec dana na dva auta sa slicnim kilometrazama!
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment