Nissan 200SX da li ludim, ili nesto nije u redu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #31
    Samo jedna opaska kad stisnes gas ubrizgavanje ide u OPEN LOOP mod i LAMBDA ne radi tj nema funkciju.

    Radi na leru i pri krstarenju.

    Comment

    • acasmc@200sx
      CBC Senator
      • 30.01.2007
      • 282
      • Mladenovac
      • BMW F31 320d

      #32
      pa tacno je to to. kad stisnem gas, sve je u redu. ler los, odrzavanje konstantne brzine zeza, tj. tu trza. pih!

      moracu jos da se pozabavim time
      nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

      Comment

      • acasmc@200sx
        CBC Senator
        • 30.01.2007
        • 282
        • Mladenovac
        • BMW F31 320d

        #33
        Podpitanje:
        Da li je moguce, da sam promenom izduva poremetio tok izduvnih gasova. U smislu, sad prolaze brze, jer je sistem otvoren, pa sonda ne uspeva da iscita dobro podatke?
        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #34
          Originally posted by b_samardzic View Post
          A gde je sada sonda? Menjan je kompletan izduv a sta je sa sondom uradjeno.
          Sada je smanjen pritisak iza turbine i moguce da se gasovi turbulentno krecu i zaobilaze sondu.

          Opet jesi proverio ispravnost grejaca sonde, dobija li struju i jesi li merio napon sonde na leru.

          Uzgred sonda nema funkciju kad se upali auto sve dok se ne zagreje radi u predprogramiranom modu.
          Last edited by b_samardzic; 16.12.2014, 13:09.

          Comment

          • acasmc@200sx
            CBC Senator
            • 30.01.2007
            • 282
            • Mladenovac
            • BMW F31 320d

            #35
            Definitivno je do izduva. Zalepismo traku preko rupe pozadi i sve radi kao sat. Vruc, hladan. Ne trza, ne gubi ler...
            E svasta cu da naucim u ovom zivotu
            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #36
              Definitivno nije! Zašto? Odgovor ćeš naći u Dorinom postu:

              Originally posted by Dora View Post
              Zato je bilo reči da se treba proveriti sonda pre promene.
              Kad je otkačena, nema signala i nema korekcije, niko en zna kakava je smeša pa ni motor, to nije dobro a može i jako da nije dobro.. Sve nabrojano od loših stvari može da se dogodi...

              Moraš naći način da utvrdiš šta ne valja oko smeše, dizne, falš vazduh ili nešto treće. Turbo motori ne opraštaju greške pa shodno tome en prestiskaj taj gas u maksimalni pritisak dok ne utvrdiš da li ima manje ili više goriva...

              Hipotetički, jedna dizna ne valja, curi... To se recimo pokazuje kao višak goriva, sonda javi kompjuteru da smanji ubrizgavanje i on to uradi ali sad tri cilindra nemaju dovoljno goriva i to počne da trza i stradaju tri cilindra.

              Sa jednom zapušenom diznom je obrnuto, tovariće ona tri dok se ne udave, strada jedan cilindar.

              Kad nema sonde svi rade kako rade i niko ne zna šta rade

              Ovo je samo primer da shvatiš zašto je bitno da ECU zna koja je smeša...
              Lepljenjem trake preko izduva, samo si povećao otpor izduvnim gasovima i smanjio provetravanje motora. Stabilniji rad, samo dokazuje, da je problem u podešavanju smeše, usled neispravnosti nekog senzora, ili GF čipa. Rekao bih, da si resetovao ECU, a time poništio čipovanje, ako si, makar i na kratko - "otkačio" accu.

              Comment

              • acasmc@200sx
                CBC Senator
                • 30.01.2007
                • 282
                • Mladenovac
                • BMW F31 320d

                #37
                ja kontam, da curi dizna, ili da je zapusena dizna, zatvaranje auspuha nista ne bi promenilo? zar ne?

                chip je uradjen lemljenjen novog cipa na plocu, ne znam da li to moze da se ponisti resetovanjem ECU?

                menjani su senzori:

                temperature rashaldne tecnosti
                polozaja klapne
                protokomer
                razvodnik koji daje struju diznama
                lambda sonda
                AAC ventil
                step motor
                svecice
                bobine

                menjan je:
                regulator pritiska goriva

                merena je kompresija

                nista nije promenilo stvar, dok nismo otacili lambda sondu, ili zatvorili malo izduv.

                kako je to moguce?
                nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                Comment

                • acasmc@200sx
                  CBC Senator
                  • 30.01.2007
                  • 282
                  • Mladenovac
                  • BMW F31 320d

                  #38
                  evo kako smo resili, trenutno. precnik 30mm, samo za test. skoro da ne trza uopste. probali smo prvo sa 40mm vrlo se malo poboljsalo. Znaci ovaj precnik u srednji lonac ce da zavrsi posao. I dalje nikome nije jasno kako je to moguce, ali definitivno da radi.

                  pregledan je ceo izduv, od turbine do zadnjeg lonca, sve je novo, celo i stoji kako treba. nema nigde da pusta nista.
                  nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #39
                    Pa ti izmenja, maltene sve, što se može zameniti! Ostade, još samo goli pištolj (motor).

                    Šala, ali, već ti je rečeno, da je uglavnom rađeno bez potrebe.

                    chip je uradjen lemljenjen novog cipa na plocu, ne znam da li to moze da se ponisti resetovanjem ECU?
                    Samo zamena čipa, nije i chip tunning, koji je trebalo nakon toga uraditi! Pogotovo, nakon promene na izduvnom sistemu. Na putu si, da rešiš problem nestabilnog rada na leru. Ali, rekao bih, da si izgubio performanse, koje pruža stage 1. Ako ne možeš, da izmeriš snagu, proveri maksimalnu brzinu. Ako sam u pravu, ne ćeš postići onu, koju si postizao pre prepravke auspuha i zamene čipa.

                    Ipak, obazrivo, da ti se ne desi nešto, na šta je Dora upozorio!

                    Comment

                    • acasmc@200sx
                      CBC Senator
                      • 30.01.2007
                      • 282
                      • Mladenovac
                      • BMW F31 320d

                      #40
                      Ostalo mi samo da promenim kola!!

                      merio sam i kompresiju sve je i tu ok. kao sto rekoh, sve je novo. nemam na sta konkretno da sumnjam, sto je najgore.

                      auto je radjen po zahtevima tog konkretnog cipa. pumpa goriva, intercooler napred, k&n filter, boost controler, protocni lonci.... Horsham Development iz UK vazi za broj 1 na svetu, sto se tice generickih cipova za 200SX. Licno sam otvarao ECU da proverim da li je to taj cip. I sve je kako pise.

                      Cak sam probao i sa stock ECU, svi simptomi se ponavljaju, kao i sa Stage 1, tako da mislim da tu nije problem.

                      Jedino je turbo malo veci, taj cip kaze T25, a na autu je T28. Ali je boost i dalje u okvirima zahtevanog 15psi, cak sam skinuo na 12psi da vidim da li to nesto menja, ali avaj. 20psi menja, tu mu vec fali goriva na visim obrtajima.
                      Last edited by acasmc@200sx; 17.12.2014, 19:18.
                      nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #41
                        Za svaku turbinu je idealno da ima auspuh 3 cola i da nema lonca uopšte, Najbolje perofmanse... Bar si ti na ovom forumu gde su trubo majstori to pričali tri hiljade puta...

                        Uglavnom sam ti rekao dva puta ali ti je slon prdnuo u uvo... Otkačena sonda daje neki srednji signal i ne drma ECU da mulja tamo vamo. Zakačena sonda ISPRAVNO pokazuje lošu smešu i to onda drma ECU tamo vamo da popravi i ti dobiješ cimanje.

                        Naravoučenije, kad sve promeniš popraviće se garant.
                        Naravoučenije dva, moraš naći način da vidiš u vožnji da li ima lošu smešu ili koji mu je andrak, ukratko dijagnostika.
                        Naravoučenije tri, nećeš se smiriti dok ne spržiš turbinu ili ventile.

                        A ti Franjo brate pa dokle bre.. Pa ČIP TUNING se tako zove zato što se menja ČIP ili nešto u ČIPU i postoje MNOGI ČIPOVI koji bez ikakve prerade daju dobro rezultate. Jedan od njih a ovde na forumu najpoznatiji je recimo SAAB koji ima drastično poboljšanje bez da se ijedan šraf pipne.
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          #42
                          Originally posted by Dora View Post
                          Naravoučenije dva, moraš naći način da vidiš u vožnji da li ima lošu smešu ili koji mu je andrak, ukratko dijagnostika.
                          O tome stalno pričam! Jer chip je chip, a tune je usklađivanje - podešavanje. Ovaj čip se ne podešava sam od sebe, kao autokalibracija, već se uradi i koriguje ECU map. I memorišu podešavanja u memoriji ECU.

                          nissan 200sx stage 1 - YouTube

                          Comment

                          • acasmc@200sx
                            CBC Senator
                            • 30.01.2007
                            • 282
                            • Mladenovac
                            • BMW F31 320d

                            #43
                            ma razumeo sam ja tebe, ali izgleda da nisi ti mene.

                            da rezimiram ponovo:

                            stage 1 + lambda + otvoren auspuh - drma, cima, ler nema...
                            stage 1 + otkacena lambda + otvoren auspuh - ne drma, ne cima, ler perfektan
                            stage 1 + lambda + zatvoren auspuh - ne drma, ne cima, ler ima
                            fabricki komp + lambda + otovren auspuh - drma, cima, ler nema
                            fabricki komp + otkacena lambda + otvoren auspuh - ne drma, ne cima, ler ima (mapa pogresna, lomi kicmu boost na 4500rpm)
                            fabricki komp + lambda + zatvoren auspuh - ne drma, ne cima, ler ima


                            evo ja sad da pitam jos jednom, a da se niko ne naljuti , posto nisam strucan. da je u pitanju, ono sto si ti rekao. dizna (curi, ili zapusena), da li bi to zatvaranje auspuha promenilo? tacnije da li bi taj kvar prestao da se manifestuje, ako gasovi sporije cirkulisu kroz izduv? sta zakljuciti iz gornje logike?

                            ako je neko rad, ja cu da mu doteram auto da pogleda (pa cak i na onu stranu sveta, u Novi Sad ). i to je opcija, posto mi ponestaje novih.
                            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #44
                              ILi taj čip ne valja ili nije dobro uzupčen ili je sonda pogrešno stavljena jer nisam zapamtio da li ej imao pre ili nije.

                              Uglavnom, neko ko ima osciloskop i tester izduvnih gasova može videti bar na leru šta je a ako to vidi verujem da će se i ostalo popraviti...
                              Možda deluje tako ali se ja ne ljutim ali mi je baš krivo kad neko krene da se maltretira i menja sve redom a nema šanse da pogodi...
                              Jednostavno neke kvarove mora da utvrdi neko sa alatom i stručan.

                              Ja nemam te alate a ni znanje sem teorijskog a to ne pomaže. Ti imaš još manje

                              Opet teorijski, taj auspuh što si postavio ima Jugo a ko ne i veći a on ima svih 55 konja, za recimo 3 puta jače treba i tri puta veći protok. Ako ga zapušiš gušiš motor i naravno da je onda drugačiji sastav izduvnih gasova i to sonda beleži.
                              Zato to moraš izmeriti i tačka
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • b_samardzic
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 1557
                                • Smederevo

                                #45
                                Koliku je precnik cevi na mestu gde je lamda?

                                Sad se vec ponavljam ali zar ne mozes da nadjes obican kineski unimer i da izmeris napon sonde na leru.

                                Koliko je sonda upustena tj uvucena u cev?

                                Kad meris meri samo napon sonde nemoj omski da je proveravas. Pricam o senzoru sonde.

                                Grejac sonde mozes omski da proveris a mozes i direktno na acu.

                                Odes kod bilo kog plinadzije, svaki zna da proveri napon sonde ako ti neznas.

                                Comment

                                Working...
                                X