Nissan 200SX da li ludim, ili nesto nije u redu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acasmc@200sx
    CBC Senator
    • 30.01.2007
    • 282
    • Mladenovac
    • BMW F31 320d

    Nissan 200SX da li ludim, ili nesto nije u redu?

    Pozivaju si svi vladari gremlina! :-)
    Da skratim pricu:
    Nissan 200SX S13
    CA18DET motor
    Stage 1 Horsham chip
    T28 Garret
    Front Mounted Intercooler
    K&N filter
    BOV
    Kovani klipovi
    Walbro 255 pumpa goriva
    ~210-220KS

    Sta je problem? Hhhhhh
    Kresnes auto hladan, upali na pola kljuca, radi kao sat! Step motor reaguje, krene sa 1100 obrtaja i spusti na 850-900. Svetla, stiskanje kocnice, motanje volana ne smanjuje ler, ni u mestu, ni u voznji. Posle 15-20min voznje, kad se lepo ugreje, pocne da trokira i kao da jedan klip prestaje da radi povremeno na leru. Das gas i cim predje u boost po cajgeru, ide kao raketa. Puni ravnomerno, bez prekida celom duzinom obrtaja. Pustis gas, po cajgeru si u vakumu, gasi se jedan klip povremeno, trza na prvi gas (sve dok ne predje boost u plus), cuje se i na auspuh da pucka. Stanes, ler se vuce, od 500 do 800 obrtaja, izgleda kao da ce da se ugasi na svakom semaforu, kad stisnes kvacilo. Opet da kazem, iz te mrtve situacije, stisnes gas i auto pocne da potpisuje u drugoj na 4500-5000 obrtaja. Znaci snage ima i to sve radi, ali samo kad je papucica pritisnuta.
    A sve je radilo kao sat do pre dve nedelje, onda sam resio da idem na full protocni izduv f60. Tad sam prvi put doziveo fuel cut na 4-5000 obrtaja. Stavim boost cajger, ima sta i da vidim!? 20psi boost na pun gas. Smanjim na 12psi, ili ti oko 0.8bar i sve bude ok. Nema fuel cut, puni do blokade bez greske. Ali trzanje i dalje postoji kad je motor u vakuumu.
    Onda pocnem da sumnjam na termostat, sto i kazaljka pokaze. Zamenim ga, zamenim i senzor temperature rashladne tecnosti jedan(onaj sto daje signal kompu). Grejanje radi, kazaljka radi, temp stoji na pola zakucan. Opet trza kad se ugreje!
    Promenim svecice. 3X
    NGK PMR6A-11
    BOSCH Double Platinum +54
    NGK BCPR6ES-11 (dostelovan zazor na 0.9, pa na 0.8)
    Sve tri vrste idu fabricki na njega.
    opet isto!
    Igram se na leru sa bobinama kad je vruc, nadjem jednu kad je otkacim, motor radi isto, zamenim je. Upalim auto nakon 2 minuta od gasenja, sa drugom bobinom, radi kao sat! Ostavim ga u mestu da radi, posle 15ak minuta, ponovo pocne da trokira. Opet napipam drugu da ne radi, zamenim i nju, upalim radi kao sat, posle par minuta, opet pocne da trokira...
    Skidao sam BOV, ne menja nista.
    Premostio sam regulator pritiska goriva da uvek propusta max, ne menja nista.

    Mislim, da li je fucking moguce???

    Motor je uradjen pre 7-10.000km, sve je stavljeno novo. Gurao sam kamericu u rupu od svecice, sija se celo klipa. Turbo je nov, suv ko barut. Motor je suv. Auspuh je suv. Creva oko turbine su iznutra suva. Izduv je nov. Filteri goriva i ulja su novi i to Mann original, ulje Motul 6100 10w40, stavljeno pre 700km. Goriva ima uvek vise od 1/4 rezervoara. Sva creva sam ja pregledao 10x i jos dva majstora po 2x, nema nigde da je nesto naprslo, ili isprskalo. Sve sto je iole licilo da ne valja je zamenjeno novim crevom.

    Ima li iko ideju?
    Sutra cu da merim kompresiju, ne znam vise sta da probam?
    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI
  • comi 1342
    Moderator
    • 28.09.2005
    • 1126
    • NS
    • Giulietta ,PUG 106,

    #2
    A da probaš da iščitaš ima li grešaka blink kodovima (samo te predloge imam večeras, nissan, saab 93. ,94....
    "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
    "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

    Comment

    • acasmc@200sx
      CBC Senator
      • 30.01.2007
      • 282
      • Mladenovac
      • BMW F31 320d

      #3
      Ma citao sam. Patka! Daje 55 - no errors , ili ti vidje ***** u slamenom sesiru.
      nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

      Comment

      • vladaomega
        CBC Senator XXL
        • 11.10.2010
        • 484
        • beograd

        #4
        prljave dizne

        Comment

        • acasmc@200sx
          CBC Senator
          • 30.01.2007
          • 282
          • Mladenovac
          • BMW F31 320d

          #5
          pa mislim da li je moguce?

          sad cu da mu krknem jedan wynns da vidim da li ce da se promeni nesto. i to cu da sipam pola flasice na 15l benzina. ako ga to ne ocisti, nista i nece. :/
          nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

          Comment

          • Radan
            CBC Član
            • 21.09.2013
            • 79
            • Grocka
            • Reno Megan 1

            #6
            Wynns ali wynns tretman.To čišćenje iz rezervoara čini mi se samo održava sistem čistim ali ako dođe do zapušenja teško da će se tako očistiti.Msm probaj....
            Bolje jednom dvaput nego nijednom triput

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              #7
              Originally posted by acasmc@146 View Post
              A sve je radilo kao sat do pre dve nedelje, onda sam resio da idem na full protocni izduv f60.
              Stavim boost cajger, ima sta i da vidim!? 20psi boost na pun gas. Smanjim na 12psi, ili ti oko 0.8bar i sve bude ok.
              Da li si uradio dijagnostiku i podešavanje nakon izmene izduva? Rekao bih, da je poremećena mapa, ili imaš problema sa ECU i chipom. Nikako nije u redu obaranje na 500 rpm. Podigni boost na 1.0 bar.

              Igram se na leru sa bobinama kad je vruc, nadjem jednu kad je otkacim, motor radi isto, zamenim je. Upalim auto nakon 2 minuta od gasenja, sa drugom bobinom, radi kao sat! Ostavim ga u mestu da radi, posle 15ak minuta, ponovo pocne da trokira. Opet napipam drugu da ne radi, zamenim i nju, upalim radi kao sat, posle par minuta, opet pocne da trokira...
              Ako je navedeno tačno, zaista su u pitanju gremlini! Da li se radi o bobini na istom cilindru? Jesi li pokušao sa zamenom mesta bobina i kako se to pokazalo?

              Btw. winn`s će sigurno koristiti! Ja ga redovno koristim i na aveo benzincu i meganu dizel.

              Da li si merio kompresiju, iako to, po svemu sudeći, nije problem.

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Ako je do dizni probaj da drukas kocnicu, ubacivanjem vazduha bi trebalo da se povecavaju obrtaji.

                Ako je tako imas viska goriva.

                Comment

                • acasmc@200sx
                  CBC Senator
                  • 30.01.2007
                  • 282
                  • Mladenovac
                  • BMW F31 320d

                  #9
                  Evo ovako! Gremlini, dece mi moje, koju nemam!
                  Menjao sam, protokomer, senzor polozaja klapne, sve bobine i mesta i za druge bobine, vadio akumulator, ocistio kleme, mase sve, menjao razvodnik (ili kako se vec zove ono cudo sto daje signal bobinama), sipao wynns, cistio step, menjao step, cistio k&n, stavljao stock komp, skidao bov, vracao bov, menjao svecice, skidao dzekove cistio sve koje sam video! Isto! Ladno isto! Upalis radi kao sat. Krenes, posle 5-10-15min (zavisi koliko je bio ugrejan) pocne prvo da pucka na auspuh, kao kad je promaseno paljenje, onda pocne da obara ler na 500rpm, pa da vraca na 900rpm i posle 2-3min voznje pogubi se skroz, na leru gubi jedan klip (1-3-2...) nema pravila. Vratim se u garazu, ler stoji na 900rpm, nadrukam kocnicu 3-4x skameni se pedala, ugasi se auto??? Ostavim ga 5min, upalim opet radi kao sat dok se ne ugreje, stiskam kocnicu, nit se stvrdnjava, nit obara ler?!
                  Da li zaista ludim? Ili je ovo nemoguce?
                  nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                  Comment

                  • acasmc@200sx
                    CBC Senator
                    • 30.01.2007
                    • 282
                    • Mladenovac
                    • BMW F31 320d

                    #10
                    Originally posted by Franjo View Post
                    Da li si uradio dijagnostiku i podešavanje nakon izmene izduva? Rekao bih, da je poremećena mapa, ili imaš problema sa ECU i chipom. Nikako nije u redu obaranje na 500 rpm. Podigni boost na 1.0 bar.



                    Ako je navedeno tačno, zaista su u pitanju gremlini! Da li se radi o bobini na istom cilindru? Jesi li pokušao sa zamenom mesta bobina i kako se to pokazalo?

                    Btw. winn`s će sigurno koristiti! Ja ga redovno koristim i na aveo benzincu i meganu dizel.

                    Da li si merio kompresiju, iako to, po svemu sudeći, nije problem.
                    Citao sam kodove sa ECU, on ima one svoje lampice za dijagnostiku. Prvo mi dao kod 55 sto je nista. Onda sam probao jedan protokomer, za koji se ispostavilo da je neispravan, komp ode u neki safe mod, nece preko 2000 obrtaja, kao da imas blokadu tu. Skinem step, vratim stari, upalim sve radi. Ocitam kodove ponovo, da mi 12, ili ti protokomer. Obrisem sve. Upalim par minuta, ugasim, ocitam ponovo 55 - no errors.

                    Mislis da treba remap, zbog izduva? Nije mi to palo na pamet. Video sam na netu, da ljudi teraju full protocni 3" izduv, sa ovim chipom. Koji je inace genericki, kupuje se online. Znaci nije namenski za ovaj auto bas.
                    Mada ima tu neke logike, od kad sam promenio izduv, prvo je boost otisao na 20psi, pa se javio fuel cut, pa sam ja zavrnuo na 12psi i cut je nestao. Mada ga vec kod 14psi nije bilo. Ali kao ajde da zavrnem jos malo, cisto da ne cackam mecku. :-/
                    Sa stock kompom, koji imam u rezervi, ler nemam nikako. A auto je "divljaština" cista! Do 4000rpm mrtav, a onda te zvekne, bukvalno sad po ovom putu, prokliza u trecoj. Nema sanse da se vozi, da ne bude glava u torbi.
                    Opet i sa tim stock, gde kontam da mapa nikako ne odgovara, posle nekoliko minuta voznje, pocne isto da se ponasa.
                    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      #11
                      Zaključio sam, da ti je chip tunning uradio neko drugi! Da ne bi bacao pare na eksperimentisanje sa bobinama i ostalim, tražio bih pomoć od istog aksperta, ili drugog, koji se time bavi.

                      Nadam se, da ti je engleski razumljiv. Evo u čemu je fora sa tim čipovanjem:

                      GF Performance Chips How they Work to Help Improve Fuel Economy and Improve Horsepower

                      Comment

                      • b_samardzic
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 1557
                        • Smederevo

                        #12
                        Deluje da ti se od temperature nategnu usisni ventili. Proveri vakum jel stabilan ili skakuce kazaljka.

                        Verovatno nemas osciloskop pa da ne krecemo u tom pravcu.

                        Comment

                        • acasmc@200sx
                          CBC Senator
                          • 30.01.2007
                          • 282
                          • Mladenovac
                          • BMW F31 320d

                          #13
                          Originally posted by Franjo View Post
                          Zaključio sam, da ti je chip tunning uradio neko drugi! Da ne bi bacao pare na eksperimentisanje sa bobinama i ostalim, tražio bih pomoć od istog aksperta, ili drugog, koji se time bavi.

                          Nadam se, da ti je engleski razumljiv. Evo u čemu je fora sa tim čipovanjem:

                          GF Performance Chips How they Work to Help Improve Fuel Economy and Improve Horsepower
                          Auto je pakovan sa tim cipom. I tako je radio sve vreme. Sad cu da procitam link. Engleski mi je dobar.
                          Hvala.
                          Originally posted by b_samardzic View Post
                          Deluje da ti se od temperature nategnu usisni ventili. Proveri vakum jel stabilan ili skakuce kazaljka.

                          Verovatno nemas osciloskop pa da ne krecemo u tom pravcu.
                          Vakuum krene sa - 35inHg, pa kad se ugreje lepo stane na - 30inHg
                          Da racunamo da kineski cajger laze za 5, to je 30, odnosno 25inHg (mozda su i mmHg da ne lupam sad)
                          Sto sam procitao po drugim temama online za ovaj motor, to je previše. Trebalo bi da bude od 17 do 22
                          Ali ne znam sta mi to govori? Tacnije, kako nastaje veci vakum od normalnog?
                          Osciloskop? Boooze Petra, pa ne bih prepoznao jedan, ni da mi padne na glavu.
                          nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                          Comment

                          • Saša
                            CBC Senator
                            • 05.11.2006
                            • 277
                            • NS

                            #14
                            Proverio si senzor položaja radilice?

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Ti si vakum merio kad motor lepo radi al ono kad ti je kocnica otvrdnula je bio premali vakum.

                              Comment

                              Working...
                              X