Pozivaju si svi vladari gremlina! :-)
Da skratim pricu:
Nissan 200SX S13
CA18DET motor
Stage 1 Horsham chip
T28 Garret
Front Mounted Intercooler
K&N filter
BOV
Kovani klipovi
Walbro 255 pumpa goriva
~210-220KS
Sta je problem? Hhhhhh
Kresnes auto hladan, upali na pola kljuca, radi kao sat! Step motor reaguje, krene sa 1100 obrtaja i spusti na 850-900. Svetla, stiskanje kocnice, motanje volana ne smanjuje ler, ni u mestu, ni u voznji. Posle 15-20min voznje, kad se lepo ugreje, pocne da trokira i kao da jedan klip prestaje da radi povremeno na leru. Das gas i cim predje u boost po cajgeru, ide kao raketa. Puni ravnomerno, bez prekida celom duzinom obrtaja. Pustis gas, po cajgeru si u vakumu, gasi se jedan klip povremeno, trza na prvi gas (sve dok ne predje boost u plus), cuje se i na auspuh da pucka. Stanes, ler se vuce, od 500 do 800 obrtaja, izgleda kao da ce da se ugasi na svakom semaforu, kad stisnes kvacilo. Opet da kazem, iz te mrtve situacije, stisnes gas i auto pocne da potpisuje u drugoj na 4500-5000 obrtaja. Znaci snage ima i to sve radi, ali samo kad je papucica pritisnuta.
A sve je radilo kao sat do pre dve nedelje, onda sam resio da idem na full protocni izduv f60. Tad sam prvi put doziveo fuel cut na 4-5000 obrtaja. Stavim boost cajger, ima sta i da vidim!? 20psi boost na pun gas. Smanjim na 12psi, ili ti oko 0.8bar i sve bude ok. Nema fuel cut, puni do blokade bez greske. Ali trzanje i dalje postoji kad je motor u vakuumu.
Onda pocnem da sumnjam na termostat, sto i kazaljka pokaze. Zamenim ga, zamenim i senzor temperature rashladne tecnosti jedan(onaj sto daje signal kompu). Grejanje radi, kazaljka radi, temp stoji na pola zakucan. Opet trza kad se ugreje!
Promenim svecice. 3X
NGK PMR6A-11
BOSCH Double Platinum +54
NGK BCPR6ES-11 (dostelovan zazor na 0.9, pa na 0.8)
Sve tri vrste idu fabricki na njega.
opet isto!
Igram se na leru sa bobinama kad je vruc, nadjem jednu kad je otkacim, motor radi isto, zamenim je. Upalim auto nakon 2 minuta od gasenja, sa drugom bobinom, radi kao sat! Ostavim ga u mestu da radi, posle 15ak minuta, ponovo pocne da trokira. Opet napipam drugu da ne radi, zamenim i nju, upalim radi kao sat, posle par minuta, opet pocne da trokira...
Skidao sam BOV, ne menja nista.
Premostio sam regulator pritiska goriva da uvek propusta max, ne menja nista.
Mislim, da li je fucking moguce???
Motor je uradjen pre 7-10.000km, sve je stavljeno novo. Gurao sam kamericu u rupu od svecice, sija se celo klipa. Turbo je nov, suv ko barut. Motor je suv. Auspuh je suv. Creva oko turbine su iznutra suva. Izduv je nov. Filteri goriva i ulja su novi i to Mann original, ulje Motul 6100 10w40, stavljeno pre 700km. Goriva ima uvek vise od 1/4 rezervoara. Sva creva sam ja pregledao 10x i jos dva majstora po 2x, nema nigde da je nesto naprslo, ili isprskalo. Sve sto je iole licilo da ne valja je zamenjeno novim crevom.
Ima li iko ideju?
Sutra cu da merim kompresiju, ne znam vise sta da probam?
Da skratim pricu:
Nissan 200SX S13
CA18DET motor
Stage 1 Horsham chip
T28 Garret
Front Mounted Intercooler
K&N filter
BOV
Kovani klipovi
Walbro 255 pumpa goriva
~210-220KS
Sta je problem? Hhhhhh
Kresnes auto hladan, upali na pola kljuca, radi kao sat! Step motor reaguje, krene sa 1100 obrtaja i spusti na 850-900. Svetla, stiskanje kocnice, motanje volana ne smanjuje ler, ni u mestu, ni u voznji. Posle 15-20min voznje, kad se lepo ugreje, pocne da trokira i kao da jedan klip prestaje da radi povremeno na leru. Das gas i cim predje u boost po cajgeru, ide kao raketa. Puni ravnomerno, bez prekida celom duzinom obrtaja. Pustis gas, po cajgeru si u vakumu, gasi se jedan klip povremeno, trza na prvi gas (sve dok ne predje boost u plus), cuje se i na auspuh da pucka. Stanes, ler se vuce, od 500 do 800 obrtaja, izgleda kao da ce da se ugasi na svakom semaforu, kad stisnes kvacilo. Opet da kazem, iz te mrtve situacije, stisnes gas i auto pocne da potpisuje u drugoj na 4500-5000 obrtaja. Znaci snage ima i to sve radi, ali samo kad je papucica pritisnuta.

A sve je radilo kao sat do pre dve nedelje, onda sam resio da idem na full protocni izduv f60. Tad sam prvi put doziveo fuel cut na 4-5000 obrtaja. Stavim boost cajger, ima sta i da vidim!? 20psi boost na pun gas. Smanjim na 12psi, ili ti oko 0.8bar i sve bude ok. Nema fuel cut, puni do blokade bez greske. Ali trzanje i dalje postoji kad je motor u vakuumu.
Onda pocnem da sumnjam na termostat, sto i kazaljka pokaze. Zamenim ga, zamenim i senzor temperature rashladne tecnosti jedan(onaj sto daje signal kompu). Grejanje radi, kazaljka radi, temp stoji na pola zakucan. Opet trza kad se ugreje!
Promenim svecice. 3X
NGK PMR6A-11
BOSCH Double Platinum +54
NGK BCPR6ES-11 (dostelovan zazor na 0.9, pa na 0.8)
Sve tri vrste idu fabricki na njega.
opet isto!
Igram se na leru sa bobinama kad je vruc, nadjem jednu kad je otkacim, motor radi isto, zamenim je. Upalim auto nakon 2 minuta od gasenja, sa drugom bobinom, radi kao sat! Ostavim ga u mestu da radi, posle 15ak minuta, ponovo pocne da trokira. Opet napipam drugu da ne radi, zamenim i nju, upalim radi kao sat, posle par minuta, opet pocne da trokira...
Skidao sam BOV, ne menja nista.
Premostio sam regulator pritiska goriva da uvek propusta max, ne menja nista.
Mislim, da li je fucking moguce???
Motor je uradjen pre 7-10.000km, sve je stavljeno novo. Gurao sam kamericu u rupu od svecice, sija se celo klipa. Turbo je nov, suv ko barut. Motor je suv. Auspuh je suv. Creva oko turbine su iznutra suva. Izduv je nov. Filteri goriva i ulja su novi i to Mann original, ulje Motul 6100 10w40, stavljeno pre 700km. Goriva ima uvek vise od 1/4 rezervoara. Sva creva sam ja pregledao 10x i jos dva majstora po 2x, nema nigde da je nesto naprslo, ili isprskalo. Sve sto je iole licilo da ne valja je zamenjeno novim crevom.
Ima li iko ideju?
Sutra cu da merim kompresiju, ne znam vise sta da probam?
Comment