Nissan 200SX da li ludim, ili nesto nije u redu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acasmc@200sx
    CBC Senator
    • 30.01.2007
    • 282
    • Mladenovac
    • BMW F31 320d

    #16
    Senzor polozaja nisam. Docice i to na red. Prosto mi je neverovatno koji sam baksuz. Tacnije, postajem statisticki fenomen sa brojem pokusaja i promasaja.
    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

    Comment

    • Saša
      CBC Senator
      • 05.11.2006
      • 277
      • NS

      #17
      Ako zeza samo kada se ugreje, dijagnostika ne pokazuje ništa, a nisu bobine (kažeš da si ih zamenio?), meni to miriše baš na taj senzor.

      Comment

      • acasmc@200sx
        CBC Senator
        • 30.01.2007
        • 282
        • Mladenovac
        • BMW F31 320d

        #18
        srecom, imam i to u rezervi, pa cu da isprobam danas. samo cu za to morati da odem kod pravog majstora, posto nisam bas vican.
        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

        Comment

        • acasmc@200sx
          CBC Senator
          • 30.01.2007
          • 282
          • Mladenovac
          • BMW F31 320d

          #19
          Ne smem jos da kazem, ali izgleda da je lambda sonda. Koju by the way, ovaj auto po katalogu, ne bi trebao da ima...
          Zbogom mozgu!
          Sacekacu jos dva-tri dana, da zakljucim.
          Postovacu ovde, cisto znanja radi!
          Hvala svima za ideje, divni ste. :-)
          nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #20
            Kako znaš da je lambda sonda koju izgleda ne treba da imaš?

            Univerzalne dijagnostike umu da odvale nešto ako taj kod nema u bazi...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • acasmc@200sx
              CBC Senator
              • 30.01.2007
              • 282
              • Mladenovac
              • BMW F31 320d

              #21
              Pa otkacismo dzek za sondu i teraj brale sat vremena gore dole.
              Nema da trza, ler stoji...
              Merili smo kompresiju, fabricka. Razlika kompresije izmedju cilindara maltene 0.
              Ja se nadam da je to. Za sad lici da jeste.
              Komp i dalje pokazuje bez gresaka. Ne znam ni da li bi trebao da pokaze sondu? Tj. u kom slucaju treba da je pokaze? Kad je mrtva skroz?
              nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                A gde je sada sonda? Menjan je kompletan izduv a sta je sa sondom uradjeno.

                Sonda bez grejaca pravi problem ako je daleko postavljena.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Originally posted by acasmc@146 View Post
                  Pa otkacismo dzek za sondu i teraj brale sat vremena gore dole.
                  Nema da trza, ler stoji...
                  Merili smo kompresiju, fabricka. Razlika kompresije izmedju cilindara maltene 0.
                  Ja se nadam da je to. Za sad lici da jeste.
                  Komp i dalje pokazuje bez gresaka. Ne znam ni da li bi trebao da pokaze sondu? Tj. u kom slucaju treba da je pokaze? Kad je mrtva skroz?

                  Kad se otkači sonda sa džeka u većini slučajeva auto radi sa signalom od 500 milivolti što je sredina ili idealna smeša što naravno nije tačno. Kad sonda nije ispravna a zakačena je onda se beleži druga greška siromašna ili bogata smeša. Ako ima grejač (više od jedne žice) može i on biti u prekidu pa se i to beleži.
                  Generalno, za vožnju je bolje da se džek otkači ako je sigurno da je sonda neispravna jer će motor bolje raditi.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • acasmc@200sx
                    CBC Senator
                    • 30.01.2007
                    • 282
                    • Mladenovac
                    • BMW F31 320d

                    #24
                    Originally posted by b_samardzic View Post
                    A gde je sada sonda? Menjan je kompletan izduv a sta je sa sondom uradjeno.

                    Sonda bez grejaca pravi problem ako je daleko postavljena.
                    Sondi se prilazi sa gornje strane i stoji odmah iza turbine. Iza sonde se zavrsava cev f80, koju smo pre srednjeg lonca recnuli, pa nastavili sa srednjim protocnim - cev f60 (jer majstor nije imao deblju, niti alat da savija preko tog precnika) - zadnji protocni (meni lici kao da je od motorcikla, dobio sam je uz auto za igranje)
                    Sonda je i dalje na mestu, samo je dzek raskacen. Ostavicu tako do ponedeljka, da vidim kako ce se ponasati. Ako se ispostavi da je definitivno do nje, ne gine mi 50-60€ stete za novu.
                    Originally posted by Dora View Post
                    Kad se otkači sonda sa džeka u većini slučajeva auto radi sa signalom od 500 milivolti što je sredina ili idealna smeša što naravno nije tačno. Kad sonda nije ispravna a zakačena je onda se beleži druga greška siromašna ili bogata smeša. Ako ima grejač (više od jedne žice) može i on biti u prekidu pa se i to beleži.
                    Generalno, za vožnju je bolje da se džek otkači ako je sigurno da je sonda neispravna jer će motor bolje raditi.
                    Mislim da je ova sa 3 zice. Mozda jedna greje, jedna ladi, a treca prica sa kompjuterom. [emoji2]
                    Poslao sam mail ovim finim cikama iz Horsham Development-a, da ih pitam, kako njihov cip saradjuje sa lambda sondom, da vidim sta mi je ciniti u nastavku. A bas bih voleo da me obraduju odgovorom: Našije čipovi ne poznavaju sondutu
                    Pa da obradujem masinu sa 50l BMB 98 dok nije pojeftinio jos.
                    Nasao sam novu BOSCH (stock za ovaj auto) oko 6000-6500din
                    Mada sam nekako vise za NGK, ako je pronadjem.
                    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Ako je čipovana svako uzima u obzir sondu jer ga zaniam smeša, i ako ej nije bilo stavi se da je ima, kao kod meen na primer i to širokopojasnu. Ova tvoja je informativna ali verovatno koriguje naspram nje....
                      Svaki elektroničar sa osciloskopom će utvrditi neispravnost da ne kupuješ džaba..

                      Sonde se dele po voltaži, bar te što imaš tako da je bitno da je to pogodjeno a ostalo je sve isto...
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • acasmc@200sx
                        CBC Senator
                        • 30.01.2007
                        • 282
                        • Mladenovac
                        • BMW F31 320d

                        #26
                        Ako se ispostavi da je ova muerte, probacu po njoj da nadjem novu. Tacnije po njenim oznakama. Pa cemo videti.
                        Taman da sve podesim do proleca, pa stage 2 chip da metnem. I na sledecem rostilju, da u****m svu decu do 40kg na kosutnjaku. [emoji2]
                        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Ne mora biti ista ako je ista karakteristika, broj žica i od 0 do 1 recimo. Ralika izmedju originala i zamenske je da jedna ima džek ppa je skuplja a druga nema pa je jeftinija, obe pravi NGK samo na onoj sa džekom piše Benwej
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • acasmc@200sx
                            CBC Senator
                            • 30.01.2007
                            • 282
                            • Mladenovac
                            • BMW F31 320d

                            #28
                            Evo pisacu ovde u nastavku, da vidimo sta se nudi, tj. da li ima opcija.
                            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                            Comment

                            • acasmc@200sx
                              CBC Senator
                              • 30.01.2007
                              • 282
                              • Mladenovac
                              • BMW F31 320d

                              #29
                              update!

                              sa otakcenim senzorom, sve radi perfektno. can ne mogu reci ni da je potrosnja nesto osetno veca.


                              stavio sam novi, BOSCH univerzalni 3 zice, i gle cuda, sve opet isto?!?! trokira, cima u voznji....


                              sta mislite da moze da zeza sad?


                              offtopic:

                              koje su lose/dobre(ako ih ima) strane voznje bez Lambda sonde? smesa uvek pogresna? benzina u ulju? svecice crne? motor strada?? da li turbo to tolerise?
                              nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #30
                                Zato je bilo reči da se treba proveriti sonda pre promene.
                                Kad je otkačena, nema signala i nema korekcije, niko en zna kakava je smeša pa ni motor, to nije dobro a može i jako da nije dobro.. Sve nabrojano od loših stvari može da se dogodi...

                                Moraš naći način da utvrdiš šta ne valja oko smeše, dizne, falš vazduh ili nešto treće. Turbo motori ne opraštaju greške pa shodno tome en prestiskaj taj gas u maksimalni pritisak dok ne utvrdiš da li ima manje ili više goriva...

                                Hipotetički, jedna dizna ne valja, curi... To se recimo pokazuje kao višak goriva, sonda javi kompjuteru da smanji ubrizgavanje i on to uradi ali sad tri cilindra nemaju dovoljno goriva i to počne da trza i stradaju tri cilindra.

                                Sa jednom zapušenom diznom je obrnuto, tovariće ona tri dok se ne udave, strada jedan cilindar.

                                Kad nema sonde svi rade kako rade i niko ne zna šta rade

                                Ovo je samo primer da shvatiš zašto je bitno da ECU zna koja je smeša...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X