Nissan 200SX da li ludim, ili nesto nije u redu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • acasmc@200sx
    CBC Senator
    • 30.01.2007
    • 282
    • Mladenovac
    • BMW F31 320d

    #46
    Originally posted by Dora View Post
    ILi taj čip ne valja ili nije dobro uzupčen ili je sonda pogrešno stavljena jer nisam zapamtio da li ej imao pre ili nije.

    Uglavnom, neko ko ima osciloskop i tester izduvnih gasova može videti bar na leru šta je a ako to vidi verujem da će se i ostalo popraviti...
    Možda deluje tako ali se ja ne ljutim ali mi je baš krivo kad neko krene da se maltretira i menja sve redom a nema šanse da pogodi...
    Jednostavno neke kvarove mora da utvrdi neko sa alatom i stručan.

    Ja nemam te alate a ni znanje sem teorijskog a to ne pomaže. Ti imaš još manje

    Opet teorijski, taj auspuh što si postavio ima Jugo a ko ne i veći a on ima svih 55 konja, za recimo 3 puta jače treba i tri puta veći protok. Ako ga zapušiš gušiš motor i naravno da je onda drugačiji sastav izduvnih gasova i to sonda beleži.
    Zato to moraš izmeriti i tačka
    Ja se razumem ko marica u kriv...
    Sonda je bila. Ali nista lose ne primetih, dok nisam promenio termostat.
    Nemam nikoga u gradu, ko ima osciloskop, nazalost. Preporuci mi majstora u Bg, koji ovo moze da sredi. Pa makar i ovlasceni servis, jer pocinke toliko da me nervira, da cu ga staviti u oglase kao poklon!
    Evo veceras upalim auto, posle 4-5 sati stajanja i opet trokira, cima i nema ler?? A zapusili smo cev? Pa da li je moguce? DA LI JE MOGUCE? Sinoc radio, danas popodne radio sa zapusenim izduvom, veceras nece!
    Ajde pitanje: da li lambda sonda ima neke veze sa senzorom polozaja klapne? Posto u trenucima kad cima, izgleda kao kad u prvoj brzini stiskas i pustas gas naglo.
    Drugo pitanje: da li klapna gasa, ima veze sa lerom?
    nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

    Comment

    • acasmc@200sx
      CBC Senator
      • 30.01.2007
      • 282
      • Mladenovac
      • BMW F31 320d

      #47
      Originally posted by b_samardzic View Post
      Koliku je precnik cevi na mestu gde je lamda?

      Sad se vec ponavljam ali zar ne mozes da nadjes obican kineski unimer i da izmeris napon sonde na leru.

      Koliko je sonda upustena tj uvucena u cev?

      Kad meris meri samo napon sonde nemoj omski da je proveravas. Pricam o senzoru sonde.

      Grejac sonde mozes omski da proveris a mozes i direktno na acu.

      Odes kod bilo kog plinadzije, svaki zna da proveri napon sonde ako ti neznas.
      To je u planu. Ali imam nekog ****nog majstora, nikako da dodjem na red. :-/

      Znas sta je najiritantnije? Auto je radio kao sat, vozio sam ga 15-20 dana i polako i pun gas... I sve je radilo. Bez greske. Stavim izduv ovaj sa vecim cevima i loncima. Ma sve kao sat, samo pocne da me zeza da ima rupu na 4500 obrtaja. Stavim cajger za boost, kad ne lezi vraze 20psi! Verovatno je veci precnik cevi, dao turbini duse, pa se sad lakse zavrti. Zavijem na 12psi, sve ok. Nema vise rupu na 4500, prima gas do kraja, sve je ok! Ne trosi kap ulja. Sve suvo, sva creva ok, svi dihtunzi ok.... Ide dve glave gde hoces...
      Onda prvo primetim grejanje se hladi na nizbrdici i kazaljka temperature pada. Logicno termostat. Zamenim njega. Temperatura ok, pocne da me zeza ovo trzanje. Kontam mozda je i onaj senzor temperature rashladne tecnosti, ajde da zamenim i njega za svaki slucaj. Opet isto.
      Ajde mozda su svecice. Zamenim, opet isto.
      Ajde mozda su bobine, zamenim, opet isto.
      Zamenim sve ono sto sam gore napisao, ma sve isto. Ne menja se nista. Apsolutno nista! Stock komp stavim isto.

      1,2,3 majstor. Svi sve gledaju i ja sa njima kao tele. Sva creva ok, dihtunzi ok.
      Znaci, evo citam sta sam napisao i ne verujem ni sam sta je sve probano i sta sve NIJE u pitanju! Nema vise sta da bude?
      Jedino resenje do koga sam za sad dosao, otkacim dzek od sonde, da bar mogu do posla da odem.
      nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #48
        Klapna gasa ima veze sa lerom ako je neko čačkao onaj granični šraf ili je prljavo.
        Stvarno ne znam koga da preporučim u BG... Mislim ne poznajem majstore, bar ne za taj auto
        I sad za taj čip, da li se stvarno kalibriše posle ugradnje ili...

        Ako ovaj Čubsov sajt ne proradi uskoro ima da ga nema jer ga nema Ko razume shvatiće
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • acasmc@200sx
          CBC Senator
          • 30.01.2007
          • 282
          • Mladenovac
          • BMW F31 320d

          #49
          Cip se samo bode u plocu i gas. Nema nista da se kalibrise.
          A lambda sonda i senzor polozaja klapne? Tipa, ECU ****** (da prostite na mom francuskom) klapnu gasa, po informaciji koju dobija, ili ne dobija od sonde?
          Teoretski: Senzor polozaja klapne nije u redu, ali se to manifestuje tek kad lambda pocne da daje signale.
          nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #50
            Da bi ECU znao koliko si pritisnuo pedalu postoji TPS taj senzor položaja klapne. TO je obično neki trimer potenciometar i strada grafit pa gubi kontakt. Položaj klapne je jedan od podataka naspram koji će ECU odlučiti koliko goriva da štrcka, nije jedini naravno. Ukoliko pokazuje pogrešno i ECU će da greši.

            Onaj ko mu javi da je loše je sonda i tada ECU koriguje ubrizgavanje ili paljenje ili šta god da bi doveo smešu u idealno stanje.

            Ukratko, sonda osciluje od 0 do 1 volt u zavisnosti da li je smeša bogata ili siromašna. ECU naspram toga koriguje sve ostalo. Ako ima viška goriva sonda će to nonstop prijavljivati a ECU će to smanjivati dok ne bude malo i krene da trza. Pretpostavka da curi dizna i konstano ima viška goriva. Ukoliko otkačiš sondu, realno imaš višak goriva ali to niko ne saopštava gospodinu ECU jer je signal pola volte koji komp šalje a nema ništa nazad pa je to idila. ti voziš sa bogatom smešom i ne trza.
            Isti primer samo obrnuto, siromašna smeša jer je zapušena dizna..
            Zato je bitno da saznaš šta se dogadja dok voziš i trza ili dok radi na leru i davi se...

            Ovo su samo primeri da bi shvatio kako mehanizam funkcioniše...
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • acasmc@200sx
              CBC Senator
              • 30.01.2007
              • 282
              • Mladenovac
              • BMW F31 320d

              #51
              evo ovako
              merio sam sve napone i otpore na TPS senzoru, sve je u granicama normale, tu nema sta da bude.

              merio sam napon na lambda sondi:

              ~0.66 je na leru, a kad dam gas ide na dole, do recimo 0,20. Na gore ne ide nikad?! da li treba da ide i na gore? tipa do 0,9-1?

              ostavio sam auto, da se skinu dizne, ociste i testiraju, proverice i pritisak pumpe za gorivo. Nema vise sta da bude (ne znam da li sam smeo to da kazem )
              nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #52
                0 je nema goriva a 1 je ima puno.. inače osciluje stalno od 0.2 do .0.8 što možda ne vidiš jer ti je spor instrument ali treba da ima stalno promene...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • acasmc@200sx
                  CBC Senator
                  • 30.01.2007
                  • 282
                  • Mladenovac
                  • BMW F31 320d

                  #53
                  stoji stalno na 0,6, samo kad "prestitsnem" gas, tad se smanjuje.

                  nista, cekam rezultat merenja dizni, pa da vidimo da li je tu problem.
                  nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                  Comment

                  • vujke
                    Admin
                    • 29.09.2004
                    • 1673
                    • Mladenovac
                    • Daewoo Lanos 1.5SX

                    #54
                    Doci ces da izmerimo s drugim uredjajem koji provereno ima nisko vreme reakcije.
                    while(!asleep()) {sheep++;}

                    Comment

                    • acasmc@200sx
                      CBC Senator
                      • 30.01.2007
                      • 282
                      • Mladenovac
                      • BMW F31 320d

                      #55
                      sad si se setio, nabijem te!!! ja ovde zavrsih ETF dok se ti stekas sa tim unimerom! A U Boze blagi!
                      nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                      Comment

                      • acasmc@200sx
                        CBC Senator
                        • 30.01.2007
                        • 282
                        • Mladenovac
                        • BMW F31 320d

                        #56
                        Update:

                        dizne su ok, proverene, rade sve, ociscene, ne curi ni jedna. Skinuto, vraceno, opet sve isto!

                        Ima li ko jos ideja? Ja presušio!
                        nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          #57
                          Već ti je više puta rečeno: dijagnostika i remap (tuning)!

                          Comment

                          • acasmc@200sx
                            CBC Senator
                            • 30.01.2007
                            • 282
                            • Mladenovac
                            • BMW F31 320d

                            #58
                            evo i ja vise puta ponavljam:

                            dijagnostika je radjena. on ima svoju, preko lampica na kompjuteru. proveravao sam to vise puta, uvek mi je davalo kod 55, to jest NO ERRORS. sem jednom kad sam skidao protokomer, njega je prijavio kao gresku, sto je i bilo logicno.

                            zasto remap? objasni mi molim te? kad se isto ponasa i sa stock ECU i sa stage 1 ECU.
                            nikad ne vozim brzo, dok me ne pretekne Skoda Octavia karavan 1,9TDI

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #59
                              Neko proverio wastegate mozda ili aktuator istog, da li rade kako treba?
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Dora
                                Nadzornik!!!
                                • 24.10.2004
                                • 17451
                                • Novi Sad
                                • FIAT

                                #60
                                Dijagnostika je mnogo širok i kompleksan način detektovanja problema na kolima. U to svakako ne spada to treptanje sijalicama jer da je to merodavno ti ne bi pitao u ovoj temi svašta.

                                Znači to je srpskim majstorskim rečnikom kurton kesa od dijagnostike.

                                A što s drugog dela tiče, ja stvarno neznam da li treba mapiranje, Frnja kaže da treba i poslao je video, nisam ga ni pogledao, a ti kažeš da se samo turi i radi.

                                U svakom slučaju to što kad prestisneš gas piše ništa to jest malo volti jasno govori da neam dovoljno goriva. Sad ili je čip boza ili ste vi nešto tandrkanjem oko auspuha nešto poremetili što ni u vasioni ne mogu da dokučim.

                                Auspuh je totalno nebitna stvar na turbo motorima, izduvna grana je nešto drugo ali to niste dirali...
                                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                                https.autogas.rs

                                Comment

                                Working...
                                X