Klima Ozbiljan problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wayat Erp
    CBC Veteran
    • 17.04.2009
    • 121
    • Beograd
    • Hyundai Elantra 2.0 crdi

    Klima Ozbiljan problem

    U pitanju je Hyundai Elantra crdi 2001 godiste..Promenjen je semering i dihtung kompresora jer se tu videlo ozbiljno curenje pod uv lampom.Sistem vakumiran,odradjena stabilizacija,napunjeno po propisu sa 680 gr freona,bojom,promenjeno ulje u kompresoru i naizgled sve je ok.Posle tri dana freona nema u sistemu.Vizuelni pregled sa uv lampom,curenja bar vidljivog nema! Kompresor suv,cevi suve,ventili suvi,hladnjak suv..Ok..Aj da napunimo jos jedanput,dodato je i vise boje,posle tri dana freona nema.Znaci ozbiljno curenje jer ga nema za tri dana! Ponovo sve pregledano,hladnjak,kompresor,cevi,crevo za odvod kondeza zbog isparivaca,sve suvo! Uzima se ona sonda za ispitivanje curenja,ne registruje nista!! Klima mi je potrebna zbog posla,a resenja nema..Neki predlog? Sta ciniti?
  • PanduR
    CBC Veteran
    • 18.11.2010
    • 133
    • Pecinci

    #2
    Često curi isparivač, pa se ne vidi, ali se obično "čuje" u kabini. Moj starac, imao je sličan problem, samo se sistem praznio "preko noći"! Izmenjao je presomat i evaporator, a problem je bio u cevi, koja je bila kao sito izgrižena verovatno soli za posipanje puteva i to ispod držača, kojim je bila učvršćena na šasiju. Reno megan bio je u upotrebi samo dve zime i jedno leto, ali je korišten maksimalno kao rent-a kar. Za nešto više od godinu dana prešao je 120 Kkm.
    Moj predlog, da promeniš majstora (ili servis).

    Comment

    • Wayat Erp
      CBC Veteran
      • 17.04.2009
      • 121
      • Beograd
      • Hyundai Elantra 2.0 crdi

      #3
      Cuje se sistanje kroz otvore na sredisnjoj konzoli,ali mislim da se tu cuje kada sistem pusta,nisam siguran.Promenio sam vec tri majstora i sva tri su da tako kazem odustala(ne znaju u cemu je problem) tj.menjali bi sve redom pa dok ne ubodu..Zar se pustanje isparivaca ne bi videlo kroz kondenz crevo,morala bi da se pokaze boja tu,ili gresim..Hvala na odgovoru..

      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        mislim da ćeš morati vaditi instrument tablu.

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Vakumiranje totalno nesigurna metoda.

          Isprazni se sistem. Onda ispere i pokupi svo ulje iz sistema. Onda se upumpa azot na 10 bari

          i proveri se dali drzi pritisak.

          Comment

          • Wayat Erp
            CBC Veteran
            • 17.04.2009
            • 121
            • Beograd
            • Hyundai Elantra 2.0 crdi

            #6
            Jel isparivac mora da pokaze boju u kondezu? Izludeh vise! Tri majstora su ga pregledala i nijedan ne moze da kaze u cemu je problem.U sistemu ima boje za proveru 20 automobila.Na komresoru nema tragova curenja,takodje nema curenja na svim delovima koji se vide..Tx ventil,cevi,gumice..itd. Sve suvo! Freon drzi ravno tri dana i to je to,ode 680gr u atmosferu.Licno sumnjam u isparivac,mada majstori kazu da bi pokazao u kondezu i otpisuju ga..

            Comment

            • Delkan
              CBC Senator XXL
              • 14.06.2005
              • 829
              • 60 km From BG,West

              #7
              Originally posted by kalimero1 View Post
              mislim da ćeš morati vaditi instrument tablu.

              Da je moj, ja bih ga odavno rasčerupao. Ako je sve spolja suvo i bez boje,ovo ti ne gine.Problem je što to mnogi ne vole da rade...

              Comment

              • Wayat Erp
                CBC Veteran
                • 17.04.2009
                • 121
                • Beograd
                • Hyundai Elantra 2.0 crdi

                #8
                Da spolja je sve suvo i bez boje.Buni me sto je i kondez bez boje,a kazu da bi tu pokazao da je isparivac u pitanju.Ne znam da li moze nekako da se pridje tom isparivacu bez skidanja table?

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Najnizi deo, verovatno cev do kompresora zna da ima rupicu koju ulje zapusi.

                  Pri voznji ulje krene kroz sistem i na toj rupici curi gas. E sad ako na tu cev duva ventilator

                  onda nema ni tragova boje. Postoje naocare za proveru.

                  Comment

                  • Wayat Erp
                    CBC Veteran
                    • 17.04.2009
                    • 121
                    • Beograd
                    • Hyundai Elantra 2.0 crdi

                    #10
                    Ne razumem koji najnizi deo? Gledano je sve onim uv svetlom i zutim naocarima,postoje jos neke? Svaki savet je dobrodosao..

                    Comment

                    Working...
                    X