da dodam
puron se ovde u usa najvise koristi u hladnjacama koje vuku kamioni , razlog je promene klima , pogotovo zimi ,california +20 a new york -10 stepeni
neznam kako kod vas pune rashladne sisteme, ali ako odes u servis a napune ti sistem bez provere,neznam dali se to uopste itreba nazvati servisom
pre bilo kog zavrsnog punjenja ,sistem se treba staviti pod pritisak i testirati,ako se test pokaze OK, celi sistem se izvakumira (nije obavezno)
ako sistem nije izvakumiran radice propisno ali se rizikuje rad sistemu , obicno u sistemu ostanu mali paketi vakuma, kada se sistem nekoristi,primer zimi,u tom vakum prostoru se moze stvoriti hrdja i tako naskodi sistemu ,progrize cev ili kasnije kada se klima ukljuci hrdja se pomesa sa uljem i kruzi kroz zistem i tako pocinje da mu skodi....
sistemi obicno cure na gumicama
pogotovo ako je nepropisna gumica instalirana...
imao sam negde u garazi nekooliko dobrih kompresora ,videcu da razvalim jedan da ga uslikam iznutra
puron se ovde u usa najvise koristi u hladnjacama koje vuku kamioni , razlog je promene klima , pogotovo zimi ,california +20 a new york -10 stepeni
neznam kako kod vas pune rashladne sisteme, ali ako odes u servis a napune ti sistem bez provere,neznam dali se to uopste itreba nazvati servisom
pre bilo kog zavrsnog punjenja ,sistem se treba staviti pod pritisak i testirati,ako se test pokaze OK, celi sistem se izvakumira (nije obavezno)
ako sistem nije izvakumiran radice propisno ali se rizikuje rad sistemu , obicno u sistemu ostanu mali paketi vakuma, kada se sistem nekoristi,primer zimi,u tom vakum prostoru se moze stvoriti hrdja i tako naskodi sistemu ,progrize cev ili kasnije kada se klima ukljuci hrdja se pomesa sa uljem i kruzi kroz zistem i tako pocinje da mu skodi....
sistemi obicno cure na gumicama
pogotovo ako je nepropisna gumica instalirana...
imao sam negde u garazi nekooliko dobrih kompresora ,videcu da razvalim jedan da ga uslikam iznutra
Comment