klima uredjaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    #31
    da dodam

    puron se ovde u usa najvise koristi u hladnjacama koje vuku kamioni , razlog je promene klima , pogotovo zimi ,california +20 a new york -10 stepeni



    neznam kako kod vas pune rashladne sisteme, ali ako odes u servis a napune ti sistem bez provere,neznam dali se to uopste itreba nazvati servisom

    pre bilo kog zavrsnog punjenja ,sistem se treba staviti pod pritisak i testirati,ako se test pokaze OK, celi sistem se izvakumira (nije obavezno)
    ako sistem nije izvakumiran radice propisno ali se rizikuje rad sistemu , obicno u sistemu ostanu mali paketi vakuma, kada se sistem nekoristi,primer zimi,u tom vakum prostoru se moze stvoriti hrdja i tako naskodi sistemu ,progrize cev ili kasnije kada se klima ukljuci hrdja se pomesa sa uljem i kruzi kroz zistem i tako pocinje da mu skodi....

    sistemi obicno cure na gumicama

    pogotovo ako je nepropisna gumica instalirana...

    imao sam negde u garazi nekooliko dobrih kompresora ,videcu da razvalim jedan da ga uslikam iznutra
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

    Comment

    • djolexl
      CBC Član
      • 04.12.2007
      • 32
      • serbia

      #32
      Bas bi bilo super da vidimo sta se nalazi u kompresoru,verujem da 90% ljudi na forumu nema predstavejavascript:emoticon('')
      Idea. SAAB POWER ako imas vremena pusti nam slicice,cisto da imamo predstave. Kako se zove taj servis u Mladenovcu koji remontuje za 120e?

      Comment

      • Srdjan
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 2416
        • Bajina Basta/Beograd

        #33
        I mene to interesuje za remont. Prolupao mi kompresor na Mazdi, odnosno kupljena je tako. Pa ako bi to neko sredio za 120eur i jos dao garanciju za svoj rad onda to zasluzuje da se jevno kaze o tome. Verovatno ima jos ljudi koji su zainteresovani za tako nesto.

        Ajde Vujke, daj nam vise informacija, pa da dodjemo kod tebe na druzenje dok nam opravljaju kompresor...
        Lancia Kappa 2.0 20v

        Comment

        • vujke
          Admin
          • 29.09.2004
          • 1673
          • Mladenovac
          • Daewoo Lanos 1.5SX

          #34
          Evo ti kontakt:

          Jakovljević Milovan
          Milice Kostadinović 18
          Mladenovac
          063/8124-733
          011/8232-121

          Pozovi i proveri cene, može da ti kaže unapred za tipske stvari.
          while(!asleep()) {sheep++;}

          Comment

          • djolexl
            CBC Član
            • 04.12.2007
            • 32
            • serbia

            #35
            Situacija sledeca. Danas sam svratio do majstora za klime,cisto informativno,otvorismo haubu cisto da on vidi ima li cega sumnjivog i evo sta je problem. Kaze majstor 99% ono na sta sam i ja sumnjao. Jedna od dve cevi koje izlaze iz kompresora vidi se kako je na jednom mestu,kao neki sastav,ovlazilo i kaze da je tu iscureo gas. Ta cev da se zameni kaze 50e+ 50e da se napuni klima tom supstancom koja pokazuje gde sistem curi "ako jos negde pusta". Kaze da je na opelu cest problem da pusta na semeningu na kompresoru.Taj semenint kosta 20e+20e kad se vec skida kopresor da se zameni ulje u njemu+50e skidanje i namestanje kompresora.
            Zakljucak-ako je samo cev+punjenje 100e
            ako je i komresor semening onda jos oko 100e s tim sto mi je napomenuo ako ispusti gas u roku 7 do 10 dana po zameni creva garancija za punjenje klime vazi,ako pusti nakon tog perioda jos 50e za punjenje.
            Savet da uradim kod ovog majstora nebih da ga imenuem ili da trazim drugog jer mi ovaj deluje da je malo skup za to sto nudi.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #36
              kad se vec skida kopresor da se zameni ulje
              ne znam da li ti nisi najbolje interpretirao, ili si naisao na (mozda) fus majstora.

              ulje se obavezno menja, tacna gramaza, svaki put kada se otvori sistem.

              ulje jednostavno iscuri, tj povuce ka gas koji isparava.

              znaci, apsolutno i obavezno svaki put mora ulje da se ulije menzurom na tacnu meru (ili merenjem na vagi) ma sta da se desilo sa zaptivanjem sistema.

              pri tome mora da se pazi da se koristi tacno propisano ulje koje je kompatibilno sa rashladnim gasom, a rashladni gas da je kompatibilan sa O gumicama, semerinzima i ostalim zaptivacima.

              meni deluje da je ponudjena cena jako jeftina ako je i materijal i rad ukljuceno zajedno.

              nigde ne vidim u materijalu da se pominje, niti cenu za filter susac. to takodje treba da se promeni za novo.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • djolexl
                CBC Član
                • 04.12.2007
                • 32
                • serbia

                #37
                Uopste on meni nije pomenuo taj filter susac da to treba da se menja. Znam da kada sam pre 2 godine bio da napunim klimu oni u servisu oni izmerili to ulje gramazu kao sto pise na onoj plocici,isto i kolicinu gasa kao sto pise na plocici i sve je bilo OK.To sam radio u servisu koji ima taj aparat za klimu a bavi se svim i svacim;mehanika,elektrika itd. Danas sam bio bas u servisu koji se bavi samo auto klimom. Kako sam ja kao laik razumeo majstora pored ulja i gasa koji se ubacuju u sistem aparatom,ima ulja u kompresoru koje moze da se zameni samo kad se kompresor skine sa auta. Sto bi to bilo jos 20e

                Comment

                • bax76
                  CBC Senator XXL
                  • 07.11.2006
                  • 605
                  • BG

                  #38
                  Re: klima uredjaj

                  Citam ovaj tekst u vezi klima, pa sam hteo da pitam za savet.
                  Moja z10 je stara oko 2.5 godine, redovno sam palio klimu, bar ono na 10-15 dana, medjutim vec ovo drugo leto mi se cinilo da malo slabije hladi nego kad je bila nova.
                  Danas kad je temperatura bila oko plus 10 reko aj malo da je upalim posle onih minusa, i vidim da se necuje karakterisitican cak zvuk.
                  Posle voznje otvorim haubu, i primetim, da se onaj kotur, koji je valjda na kompresoru, zavrti na 10 sec, pa ugasi, pa posle toga opet ista prica.

                  Comment

                  Working...
                  X