Pozdrav iz Banja Luke,htio bih da pitam nesto u vezi filtera za čađ,naime pali mi se lampica to jeste upozorenje kako mi je filter pun pa treba da ga zamenim.Kod nas u Banjaluci mogu da nabave samo nov i on je jako skup.Ali su mi rekli da može i da se očisti u nekim zemljama evropske unije.Takođe su mi rekli da može u Hrvatskoj da se nabavi repariran filter koji je troduplo jeftiniji od novog.Ima li neko iskustva sa tim ili barem nekakav savet.Još jednom pozdrav iz Banja Luke , Republike Srpske
PEUGEOT 407 1.6 HDI - kako se resiti FAP filtera
Collapse
X
-
Ljudi, čitajte malo forum i koristite opciju "traži" pre nego postavite pitanje (temu). Ako već postoji nešto slično samo se nadovežite na postojeću temu. O FAP filteru je već bilo reči ovde, ako postoji još kakva nedoumica pitajte:
PEUGEOT 406 2.2 HDi 98 KW - FAP filter
PEUGEOT 307 HDI 2004 110 KS - FAP filter
Comment
-
-
Pročitao sam sve sto piše o tim filterima za čađ,medjutim nisam nešto posebno shvatio,vjerovatno što sam Bosanac.Može li se taj filter skroz izbaciti pa da u servisu poiskljucujem one glupe lampice što me upozoravaju i zna li neko gde bih mogao da kupim repariran filter?Zvao sam pežo servis u Beogradu i tamo košta oko 720 evra,a u Banjaluci oko 800 evra plus jos po 50 evra za aditive po litri.Dođe mi da ga prodam
Comment
-
-
Nista ja tu ne razumem....
S jedne strane se po forumimam raspreda kako moze da se zaj*** FAP filter u nasim siromasnim uslovima jer necemo da placamo nove - te remontovan, te ciscenje... a sa druge strane malivuk ga odsekao i nikom nista
Da li stvarno FAP filter mozde da se odstrani (isece) kao katalizator kod benzinca te da auto radi normalno, naravno uz neki "prepravku" na kompjuteru?
Comment
-
-
jbg, to sam slusao i ja, i reko kupicu repariran neki...
a onda je poceo auto da se gusi i bio FAP zapusen, ja popizdeo, nisam tad imao tol'ke pare, i pricao sa jednim likom iz Sapca sto ima Pug servis, kaze doteraj ga kod mene, sredicemo...
odsekao ga, zavario parce cevi, nesto radio sa kompom, i sve je bilo ok... posle par meseci opet prijavio gresku, odem kod njega, resetuje sve, i od tad nemam nikakvih problema... to je bilo na 102.742 (sad sam pogledao) a sad ima 305k...
ovo je za 406, ko zna sta su radili sa 407..
Comment
-
-
Našao sam rešenje,skine se fap filter,izvadi sve iz njega,digne se ponovo softver,stave se nekakvi simulatori i onda računar očitava kao da je sve uredu.Zaboravio sam reći da se fap filter vrati nazad.I onda umjesto onog skupog aditiv ulja može se sipati i dvotaktol.Ta zafrkancija košta 400 evra sa garancijom da se nece više nikad upaliti lampicu
Comment
-
-
Baš sam pitao šefa jednog Peugeot servisa i kaže mi sledeće:
"Hehhe... to me svi pitaju, pogotovo oni koji stave cip...
Ovako: ne mozes eliminisati fap, postoji par caka ali nisam probao i ne bi se igrao s time jer mozes ostati u kvaru kad ti najmanje treba.....
- Fap filter mozes kupiti osim novog ima i reparirani isto od Peugeota i upola jeftinije a mozes ga skinuti i dobro oprati sa tecnoscu za odmascivanje i kompresorom na vodu.
- Aditiv moras uvek staviti i tu nema neke izmene......"
Comment
-
-
FAP filter se može lako očistiti ili u domaćoj radinosti ili u servisu. Ja sam to odradio u Tedri u Zemunu, cena 8000din. Nije džabe (Verano za nov traži 650e), ali sam sledećih 80000km miran, dakle dođe me 10din/100km. Gorivo za istih 100km dođe oko 6l u proseku, dakle oko 550din, a uskoro i više. Dakle nije kraj sveta... A kome je skupo može i sam da odradi stvar:
http://wbsatwestmount.blogspot.com/2007 ... ilter.html
Comment
-
Comment