LJudi ovako, sa 500 dinara nafte predjem 100 km i malo preko, to mi je neka mera, stalno sipam na ELPu. Pre nekog vremena sipam 700 din i racunam na nekih 120km kad cvrc Milojko, presao 80km i ugasi se auto, a bilo je malo nafte u rezervoaru. Znaci potrosnja veca za duplo!!!
Sipam ponovo na istoj pumpi za 1000 din i racunam na preko 200 km, presao sam 145 i tu je stao, sve je potrosio!!! Ponovo sam sipao za 1000 din ali na Lukoilu i sad cu da vidim koliko ce da ide, da li je bas toliko bila losa ta nafta ili mene nesto zeza na autu.
Nisam bio lenj pa sam skinuo filter vazduha, cist i suv, menjan pre 2 meseca.
Filter nafte je bio pun vode i neke slinave mase!!! Star je par meseci a imam i predfilter pa kontam da nije mnogo prljav od trunja. Vodu sam ispustio na onom ventilu na dnu filtera.
E sada ono sto me muci a nemam odgovor, auto dosta losije ide, tj mnogo brze koci motorom, oseca se razlika prilikom saltanja, brze spusta obrtaje, kao da ga nesto koci. Kretanje sa punim autom zahteva malo veci gas nego ranije. Kada ga zgazim ide fino na vecim obrtajima, prima gas kao i ranije, ali na manjim obrtajima je dosta tromiji. Najizrazenije je kod kocenja motorom, mnogo manje sada koristim kocnicu jer ga motor bas koci, pre nije toliko. Sam motor ima drugaciji zvuk, malo reskiji, ne znam kako da objasnim.
Pitanje: Da li je moguce da je zbog filtera nafte, da je on zapusen toliko da na manjim obrtajima pumpa nema toliko snage da povuce dovoljno nafte? Sta jos moze da utice na ovakav rad motora? Vakuum u rezervoaru nije.
Namerno nisam sipao vise nafte da bih uporedio potrosnju nafte sa ELPa i Lukoila. Ako sada predjem preko 200km sve je ok, ali ako ne onda imam zesci problem.
E da, znam da ne valja da se vozi na rezervi ali tako se zadesilo, jbg. Pozdrav
Sipam ponovo na istoj pumpi za 1000 din i racunam na preko 200 km, presao sam 145 i tu je stao, sve je potrosio!!! Ponovo sam sipao za 1000 din ali na Lukoilu i sad cu da vidim koliko ce da ide, da li je bas toliko bila losa ta nafta ili mene nesto zeza na autu.
Nisam bio lenj pa sam skinuo filter vazduha, cist i suv, menjan pre 2 meseca.
Filter nafte je bio pun vode i neke slinave mase!!! Star je par meseci a imam i predfilter pa kontam da nije mnogo prljav od trunja. Vodu sam ispustio na onom ventilu na dnu filtera.
E sada ono sto me muci a nemam odgovor, auto dosta losije ide, tj mnogo brze koci motorom, oseca se razlika prilikom saltanja, brze spusta obrtaje, kao da ga nesto koci. Kretanje sa punim autom zahteva malo veci gas nego ranije. Kada ga zgazim ide fino na vecim obrtajima, prima gas kao i ranije, ali na manjim obrtajima je dosta tromiji. Najizrazenije je kod kocenja motorom, mnogo manje sada koristim kocnicu jer ga motor bas koci, pre nije toliko. Sam motor ima drugaciji zvuk, malo reskiji, ne znam kako da objasnim.
Pitanje: Da li je moguce da je zbog filtera nafte, da je on zapusen toliko da na manjim obrtajima pumpa nema toliko snage da povuce dovoljno nafte? Sta jos moze da utice na ovakav rad motora? Vakuum u rezervoaru nije.
Namerno nisam sipao vise nafte da bih uporedio potrosnju nafte sa ELPa i Lukoila. Ako sada predjem preko 200km sve je ok, ali ako ne onda imam zesci problem.
E da, znam da ne valja da se vozi na rezervi ali tako se zadesilo, jbg. Pozdrav
Comment