"MALI" dizel

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milanlaki
    CBC Član
    • 28.01.2008
    • 48
    • zemun

    "MALI" dizel

    Ako ova tema nije za ovu rubriku molim Vas ne ljutite se. Pre 10 dana prodade ja svoju Feliciu i sad sam u "slatkim" problemima. Naime 90% voznje provodim u gradu i treba mi neki auto sa malom potrosnjom. Razmisljam se oko malih dizela, pa mi od Vas koji ste imali priliku da vozite i odrzavate ove motore potrebna neka preporuka. Automobili koje gledam su Pezo 206 1.4 HDI, Fiat Punto 1.3 multijet Opel Corsu koja bi trebalo da ima isti motor kao i Fiat i Reno Clio 1.5 DCI.
    Iskreno najvise me privlaci Punto (za nekih 6000E nudi najbolju opremu i godiste) i pored mnogih komentara "nemoj samo Fiata", a to svi govore bez nekog obrazlozenja. Da li je to toliko los auto, odnosno motor? Ono sto sam nasao ovde na forumu o Fiatima je da im je problem elektronika. Da li je to tako i sta bi trebalo posebno da gledam prilikom kupovine nekih od pomenutih automobila.

    Hvala.

    MilanLaki
  • dieselman
    CBC Senator XXL
    • 14.11.2005
    • 833
    • tt

    #2
    ..renoov 1,5dci nije sto i 1,3 fiat koji se ugradjuje i u opele,1,5dci zaobidji u sirokom luku...ovaj MJ nije tako los,ali sta ce ti dizel pa jos mali?

    Comment

    • milanlaki
      CBC Član
      • 28.01.2008
      • 48
      • zemun

      #3
      ..renoov 1,5dci nije sto i 1,3 fiat koji se ugradjuje i u opele,1,5dci zaobidji u sirokom luku...ovaj MJ nije tako los,ali sta ce ti dizel pa jos mali?
      Znam da nisu isti motori, mozda se samo nisam dobro izrazio

      Mali dizel mi treba zbog male potrosnje . Da li je moguce da niko ne moze nesto vise da kaze za ove modele, odnosno motore

      Comment

      • bax76
        CBC Senator XXL
        • 07.11.2006
        • 605
        • BG

        #4
        Ja sam vozio Clio 1.5 DCI do mora i nazad, ide odlicno, trosi oko 4 litra na magistralnom putu.
        Znam da je kod njih bitno da postoje neke dve varijante pumpe, cini mi se Lucas i Siemens. I jedna pravi velikih problema. Pa ako budes isao na Dci, raspitaj se oko toga.

        Sto se tvog izbora tice po mom misljenju biras izmedju kvalitetom ujednacenih modela, tako da probaj da nadjes onaj u najboljem stanju. Fiatov dizel se takodje potvrdio kao odlican motor. Samo verujem da bi manje trosio, ako uzmes neki 1.2 benzinac sa plinom.

        Comment

        • milanlaki
          CBC Član
          • 28.01.2008
          • 48
          • zemun

          #5
          Samo verujem da bi manje trosio, ako uzmes neki 1.2 benzinac sa plinom.
          Razmisljao sa i o tome, ali cene benzinaca su priblizne ako ne i iste sa dizelasima (mislim na pomenute modele) plus da ugradim sekvent plin... koliko bi to izaslo. A sa druge strane sva ova kola imaju mali gepek pa bi sa ugradnjom plina izgubio i to.

          Comment

          • RS-4
            CBC Veteran
            • 29.04.2008
            • 162
            • Norway

            #6
            Multijet 1.3 je neke 2004-05 proglasen za najbolji "mali" dizel motor u svetu, doduse nije nesto zestoka ponuda dizela male kubikaze ali dokazano je dobar.

            Izmedju CR sistema i pumpa sistema uvek biram CR.

            Pozdrav

            Comment

            • bax76
              CBC Senator XXL
              • 07.11.2006
              • 605
              • BG

              #7
              Originally posted by milanlaki
              Razmisljao sa i o tome, ali cene benzinaca su priblizne ako ne i iste sa dizelasima (mislim na pomenute modele) plus da ugradim sekvent plin... koliko bi to izaslo. A sa druge strane sva ova kola imaju mali gepek pa bi sa ugradnjom plina izgubio i to.
              Sequent ti je oko 650 eurica sa bocom umesto rezervnog tocka, cisto da imas predstavu o ceni.

              Comment

              • prolupator
                CBC Senator XXL
                • 02.09.2005
                • 3968
                • Zemun

                #8
                1.3 MJ je jako dobar, zahvalan potrosnjom, ima snage, nije nesto ni kvarljiv ... pri 130km/h + klima trosi 5.2l/100km u Corsi, verovatno i u Puntu. U gradu ne znam, ne vozim po gradu...
                Samo vozi racuna da nisu presli zilion kilometara i bice sve ok ...
                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                prolupator.mojblog.rs

                Comment

                • milanlaki
                  CBC Član
                  • 28.01.2008
                  • 48
                  • zemun

                  #9
                  Izmedju CR sistema i pumpa sistema uvek biram CR.
                  ??????Ako moze neko objasnjenje ?????



                  Sequent ti je oko 650 eurica sa bocom umesto rezervnog tocka, cisto da imas predstavu o ceni.
                  Mislim da su sistemi proverenih proizvodjaca malo skuplji od ovoga (oko 900-1000 Eur). Nasao sam ja u oglasima i sekvent za 550 Eur, ali ga ne bih bas ugradjivao.

                  Comment

                  • bax76
                    CBC Senator XXL
                    • 07.11.2006
                    • 605
                    • BG

                    #10
                    Koliko sam razumeo ljude koji su na ovom forumu, i delovi tog jeftinog, su od poznatih proizvodjaca, samo nisu brendirani kao celina. Nesto slicno jkao da kupis Asus plocu, i MSI graficku, pa napravis kao svoj brand racunara....
                    Imas i Landirenzo oko 800 -850 eura, koji je "proveren" uredjaj.

                    U svakom sslucaju nemoj da bezis od dobrog benzinca, ako vec izleti u ponudi, bar sto se ekonomije tice, neces biti u minusu.

                    Comment

                    • RS-4
                      CBC Veteran
                      • 29.04.2008
                      • 162
                      • Norway

                      #11
                      U tvom slucaju CR su Punto, Corsa i 206-tica a pumpa je Reno, radi se o novijem sistemu ubrizgavanja i paljenja kod dizela. Sa tim sistemom je diesel uspeo da pobedi benzinjare na 24 chasa Le Mana.

                      Pozdrav

                      Comment

                      • prolupator
                        CBC Senator XXL
                        • 02.09.2005
                        • 3968
                        • Zemun

                        #12
                        Ako ti treba auto za grad, diesel je u neuporedivoj prednosti sto se tice ekonomije jer sistem kreni-stani i mnogo bleyanja u leru vise prednosti daje dieselu.
                        OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                        prolupator.mojblog.rs

                        Comment

                        • milanlaki
                          CBC Član
                          • 28.01.2008
                          • 48
                          • zemun

                          #13
                          Ako ti treba auto za grad, diesel je u neuporedivoj prednosti sto se tice ekonomije jer sistem kreni-stani i mnogo bleyanja u leru vise prednosti daje dieselu.
                          Bas tako, u gradu provedim mozda i vise od 90% voznje. Nekako mi je taj Punto najblizi. Dok se ne vratim sa odmora tj. do kraja avgusta verovatno necu nista kupovati. Za sada samo malo pratim oglase i autoplaceve. Jedina mana sto tih 1.3 MJ ima samo uglavnom u beloj boji koji su po pravilu bili vanovi.
                          Malo je Punta 5 vrata. Da li je istina da auto sa 5 vrata ne moze biti van, odnosno da ne moze da se registruje kao van?

                          Comment

                          • mrki
                            CBC Senator XXL
                            • 08.11.2006
                            • 550
                            • nis, serbia

                            #14
                            Z10 ima van sa 5 vrata.

                            sto se tice odluke dizel ili benz. mislim da si sam sebi odgovorio ,a da nisi ni svestan:
                            benzinci su dostigli cenu dizelasa! ( misli se na polovne)...
                            jel si se pitao zasto?
                            probaj da nadjes malog dizelasa u extra stanju...
                            nemoguca misija, a iako nadjes cena mu nece biti kao vecini slicnih modela , vec mnogo visa, jer takav zeldi u startu kosta vise na zapadu.
                            plin u benz. je po meni bolje resenje.
                            malo sam konfuzan, ali razumeces.

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #15
                              Od ovde nabrojanih opcija, a obzirom na tvoje zahteve u postavci teme, moj glas ide 1,3 JTD motoru. Odlichan agregat, vozio sam bash Punta sa ovim motorom i bio prijatno iznenadjen kako dobro ide za svoju zapreminu, mada, ni Punto nije bash medju tezhim automobilima na trzhishtu tako da... U svakom sluchaju shto se motora tiche, po meni je on bolji od (ovde navedene) konkurencije. A shto se Punta vec tiche, tu cesh morati sam da porazmislish i odluchish vredi li (i koliko) kupiti taj auto sa tim motorom. Moja post se odnosi konkretno na tvoje pitanje o tome koji je motor od onde nabrojanih najbolji...

                              LM, vidim da si pomenuo cifru od 6000 evra, tako da uzimam da je to neki budzet za kupovinu. Ako jeste tako, ja bih ti ipak predlozhio da uzmesh neki benzinac manje zapremine i metnesh mu lepo LPG. Na kraju se vozish jeftinije nego na diesel a plus shto imash daleko vece i bolje shanse da za taj kesh nadjesh auto u sasvim dobrom stanju sa benzinskim motorom, dok je misija za pronalazhenjem nekog diesela u takvom stanju malo tezha... Treba zaobici sve te "konvertovane" bivshe van-ove, prekucane kilometrazhe, prikrivene probleme sa motorom i sl. i ubosti neki diesel a da vredi nechemu, kod izbora bezninca sve je mnogo lakshe i potencijalno manje opasno.

                              Ja bih recimo na tvom mestu jurio neki od modela sa linkova, napucao mu LPG i mirna Bachka, a opet se sve uklapa u tu cifru od 6000 evra. Za Punto 1,3 je po meni mnogo dati taj kesh, bez obzira na stanje. Ako treba Fiat, po meni je bolja opcija recimo ovaj (ovakav) Stilo sa linka sa plinchugom. U poredjenju sa Puntom je jachi, veci, bezbedniji, komotniji, moderniji... Dobro razmisli...

                              http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=66482

                              http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=66976





                              http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=64034

                              - ovaj poslednji je moj favorit, tek ocarinjen, uklapa se u budzet, dobro izgleda, dobra oprema, josh ako se utvrdi da je ovo prava kilometrazha ihaaj... Jedino mu josh fali jedna toro boca u gepeku...
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              Working...
                              X