PEUGEOT 307 2.0 HDI 90 KS - Javlja mi ANTIPOLLUTION FAULT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #16
    Vidim da je velika frka pa se nisi ni predstavio..

    Svakako potrazi misljenje i drugog servisera.

    Comment

    • Prki
      CBC Član
      • 06.07.2008
      • 38
      • BGD

      #17
      Re: a sad za mene upomoc

      Originally posted by sasha307
      Procitao sam ovaj topic i otprilike imam slican problem,isto mi je izbacio antipolution failure,pa potom anticatalyst failure,auto trokira najstrasnije kad se upali,u jednom trenutku se i osetio neki smrad kao petarde,barut,izbacuje mi takodje na kontrolnoj tabli sliku zutog ventila/slavinice.
      Odem u Verano,tacnije odslepam auto,opisem kvar,kazu najverovatnije katalizator sto sam i sam zakljucio jer mi na golfu koji sam imao ranije vec jednom otisao,potom me zove par sati kasnije i kazu bobina,svecice,kablovi svecica i ciscenje dizni,19.000,kazem ok i oni ok,ako jos nesto bude bilo slucajno mi cemo vam javiti.
      Budi me zena iz servisa sutradan i pocinje sa pricom glava motora,dizne,dihtung,zupcasti kais,spaner,izduvna grana,gumice,sonda jedna sonda druga,katalizator plus jos 10-15 stvari pored toga koje ne mogu sad da vam ispisem,nemam papir kod sebe.
      Auto je 1.6 benzinac,2003 godiste,presao 78.000km i redovno servisiran kod gospode u Veranu,pa Vas molim da mi kazete kako je moguce da crkne auto na tolikoj kilometrazi-oni kazu pregrejavao se auto pa se iskrivio neki deo,deformisao,mislim ima li ta prica logike ikakve?
      Pocinjem da mislim da hoce da me urade za pare,jer ja i da odem tamo mogu da mi pokazu sta hoce i delove iz cega god hoce,ja ne mogu da znam da li je to moj auto ili nije.
      Hvala unapred...
      Obrisao sam svoj komentar jer ga sasha307 nije procitao.

      Comment

      • sasha307
        CBC Početnik
        • 11.08.2008
        • 3
        • Beograd

        #18
        jeste velika frka,zato se i nisam predstavio.Posto poznajem coveka u Veranu,dogovorio sam se sa njima da mi urade ono sto je stvarno neophodno,ostalo sto ne treba da se popravlja da ne diraju.
        Mislim,remse se na auto koji ne moze ni 100.000 da veze,a da ne nastane ovoliki problem.Imao sam sasvim korektno misljenje o pezo automobilima,posle ovoga sam postao veliki skeptik...
        Uglavnom,auto mi nije pregrevao,ne vise od 95 i to u extremnim uslovima voznje,grad,prva stani i 40 stepeni napolju,sve sam radio kako treba,pa sam hteo jos da vas pitam za razloge zbog cega moze da se desi ovako nesto,sem ljudskog faktora?

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Hajde se ti lepo prvo predstavi, jer to nije opcija nego obaveza.

          I ako te nesto interesuje, otvori lepo temu pa pitaj, postavljanje pitanja koje nemaju veze sa temom brzi bi napravilo neopisiv haos ovde.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • sasha307
            CBC Početnik
            • 11.08.2008
            • 3
            • Beograd

            #20
            Nije problem,ja sam Sasha iz Beograda i sve sto sam hteo je odgovor na 2 pitanja,pa mi je bilo nelogicno da otvaram novu temu,kada vec postoji ova koja je gotovo identicna sa mojom tematikom,ako se izuzme "mali" detalj dizel-benzin...Hvala najlepse i bez ljutnje...

            Comment

            • dachshulz
              CBC Član
              • 08.06.2008
              • 18
              • Su

              #21
              I ja imam isti problem na HDI 107 KS.

              Sta sam primetio: ta se lampica i komentar javljao pre nego sam uradio veliki servis, posle toga tacno na brzini od 130 opet i nista ne moze da se uradi...

              OK, stignem na odrediste, ugasim auto i sve se restartuje do prvog dodavanja gasa. Posle moze da prodje i dva dana ostre voznje da se ne javi ali sto rece covek gore kad padne kisa ili zahladi ono opet.

              Zamenicu te senzore pa da vidim...

              Comment

              • Sigtran
                CBC Član
                • 04.04.2008
                • 92
                • Beograd
                • BMW 525i M (E39)

                #22
                verano

                I meni je tako verano hteo svojevremeno da naplati 200.000 din, jer ih MRZI (a nemaju izgleda ni iekonomskog interesa) da traže tačan uzrok kvara, pa kako bi garantovali popravku, oni predlože zamenu svega što uopšte potencijalno može imati veze sa prijavljenom greškom. Oni jednostavno očitaju grešku, pogledaju u knjizi šta bi sve moglo biti uzrok, i predlože zamenu svega toga! Kao pravi amateri...

                Konkretno imao sam isti Anti-pollution fault, i kod mene je (takođe) ispostavilo se problem bio senzor u protokomeru, a hteli su bukvalno pola delova u motoru da zemene... Koštalo me, sa rukama, čini mi se oko 8000din, umesto predloženih 200.000din. Sitna razlika...

                Comment

                Working...
                X