ponasanje i posledice po dizel motor na visokim obrtajima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    ponasanje i posledice po dizel motor na visokim obrtajima

    Pre pitanja iz naslova, kako vi koji vozite opel sa ovim motorom sto ja imam DTI2.0 16V, barate sa obrtajima, odnosno na koliko obrtaja gledate da vam stoji kazaljka. Meni izmedju 1500-2000 najmanje trosi, ispod 1500 se gusi motor. Koji je optimum za ovaj motor?
    A sad pitanje, kako se ponasa motor, odnosno da li se jos po necemu primeti prevelik broj obrtaja, osim po buci? (preko 4500-5000o/min)
    Vozio sam auto dosta dugo 1-1.5 sat 180-190km/h (to mu je max brzina) i imam utisak da sad malo vise trosi? Jel pije vodu to ili ja umisljam? Inace i vreme je za servis (filteri, ...).
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #2
    Mislim, glupo je pričati o dizelu i visokim obrtajima.Svakom motoru pa i dizelu najviše odgovaraju obrtaji oko max. obrt. momenta.Dizelima koji su kod nas uobičajeni najviše odgovaraju obrtaji izmedju 2000 i 3000 rpm.
    Ta povećana potrošnja je najverovatnije posledica zaprljanih filtera, a pre svega filtera za vazduh koji je kod dizela posebno važan!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • Manfred
      CBC Senator XXL
      • 04.08.2007
      • 905
      • Beograd

      #3
      uopste ti nije pametno da vozis turbo dizela toliko dugo na max speed.
      nijedan auto nije pametno voziti na maximumu toliko dugo.

      Comment

      • Van
        CBC Senator XXL
        • 16.02.2007
        • 1425
        • Nbgd

        #4
        Kada ti zvekne klip ili klipnjaca ili se razvuce velika pesnica pa provrti lezaj , znaces da mu je tih 5000 rpm mnogo .
        Covece to je dizel motor , ima podebele komponente unutar koje se vrte i idu gore dole . A inercija je najveci neprijatelj visokih obrtaja .
        ...zivi , Franjo je ziv !!!

        Comment

        • Rogi
          CBC Član
          • 17.04.2007
          • 81
          • Stara Pazova

          #5
          Sta sad,posto je dizel treba ga voziti max 100 km/h.

          Samo kvalitetno ulje i pun gas.
          Moj drugar je uspeo da sahrani 1.9 TDI u A4 posle 200.000km,ali non-stop pun gas po autoputu,pun gas pri startu...bas ga je urnisao i nikada nije vozio normalno...motor je bio chipovan i jos nesto oko turbine(mozda je zato i riknuo)

          Ne znam tacno sta je bilo,ali je prvo turbina riknula i posle je klipnjaca nastradala

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            #6
            Ma i redovno da ga tera na 6000 rpm pri svakoj promeni brzine da produva cadj da bi bolje isao
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #7
              Uočavaš li odgovor?
              Audi A-4 1,9TDI riknuo na 200000km! Za taj motor je najnormalnija km od 400000 pre otvaranja!
              Izbor je samo tvoj!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • Type_R
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2007
                • 900
                • Valjevo

                #8
                U srecno vreme na naftu se grejalo, a na benzin se vozilo
                3SG(T)E EXPERT

                MAN service

                Comment

                • coco
                  CBC Senator XXL
                  • 24.10.2004
                  • 476
                  • i`am from the land that is placed nowhere

                  #9
                  Originally posted by TETAK
                  Uočavaš li odgovor?
                  Audi A-4 1,9TDI riknuo na 200000km! Za taj motor je najnormalnija km od 400000 pre otvaranja!
                  Izbor je samo tvoj!
                  sjeti se EFi-ja btw tetak, nisi vise vagen fahrer? priznaj da je bolji jtd
                  "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                  Comment

                  • Manfred
                    CBC Senator XXL
                    • 04.08.2007
                    • 905
                    • Beograd

                    #10
                    Ma da bre, nemoj ti da slushash ove nauchnike, sta oni znaju, samo kvalitetno ulje i pun gas... nema veze na koliko ces da radis generalnu, jeftini su sad delovi... 100 ili 200 ili 400 hiljada km, isto ti dodje.. samo pun gas brate, i nemoj da ti ulje bude preko pola, ne valja za turbinu, onda ce vishe da ti troshi goriva....

                    nadam se da se razumemo...

                    Comment

                    • nikaragva
                      CBC Senator XXL
                      • 03.06.2008
                      • 521
                      • B. Palanka
                      • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                      #11
                      Pazi na tih 180-190, nisu mu obrtaji bili 5k. Bili su negde oko 4k.
                      Kada kazete da se ne tera u visoke obrtaje, da li mislite na onaj crveni deo ili na preko 3500-4000? Posto ga i u njih retko teram, jedino kad zagusti. Obicno vozim na oko 2000, pa se i za 3500 moze reci da je puno onda ...

                      Comment

                      • coco
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2004
                        • 476
                        • i`am from the land that is placed nowhere

                        #12
                        ma vozi ga kao sto si ga vozio do sada. u prijasnoj firmi smo za sluzbene aute imali opel astre 1.7 td i ako su nove generacije u pola kvalitetne kao stare, nemas problema. generalno, svi ovdje koji su govorili o problematicnim dizlo motorima, govorili su o td iz vag konzerna (pd dieselima). pretrazi forum, brick ti je pisao i lijepo objasnio probleme pd sistema.
                        samo ga redovito odrzavaj i sipaj sto kvalitetnije gorivo. inace ja svoj sluzbeni 1.9 tedei poslije zesce voznje ostavim u leru da odradi 5-10 minuta pa ga tek onda ugasim.
                        "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                        Comment

                        • ada
                          CBC Senator XXL
                          • 04.06.2005
                          • 2375
                          • Novi Sad
                          • Svasta nesto

                          #13
                          Originally posted by Type_R
                          U srecno vreme na naftu se grejalo, a na benzin se vozilo
                          na loz ulje se grejalo
                          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #14
                            Ma jok, na loz ulje su vozili
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • TaBaKer
                              CBC Početnik
                              • 21.11.2007
                              • 6
                              • VA

                              #15
                              eee

                              Gde nadjoste loz ulje kako li ti samo izracuna da si ga sat ipo vozio na 190kmh, malo relativno, no dobro. [/quote]

                              Comment

                              Working...
                              X