Prije mjesec dana sam kupio Peugeot 307 2.0 HDi! Ovih dana je počela da pada vanjska temperatura skoro do 0 stepeni! Kad sam jutros startovao motor primjetio sam da se već poslije 3 minute osjetio mlak vazduh na ventilaciji! Mojim prethodnim automobilima je trebalo mnogo više da počnu sa grijanjem! Dali je moguće da se motor zagrijava tako brzo a samim tim i rashladana tečnost? Još jedna stvar koja me interesuje a to je takođe nešto što se dešava prilikom startovanja hladnog motora. Poslije izvjesnog vremena počinje da se čuje drugačiji zvuk u predjelu motora kao da se upalio neki jak ventilator ili neki uređaj! Napominjem da taj zvuk ne odaje dojam nekog kvara nego kao da se uključilo nešto!? Ne djeluje kao nekakva promjena u radu motora! Šta bi to moglo biti? Inače auto je ispravan i temperatura je normalna!
Peugeot 307 2.0 HDi Grijanje!?
Collapse
X
-
Verovatno ti auto ima automatsku klimu pa se ona sama ukljuci a normalno sa njom se ukljucuje i ventilator i to nije kvar,klima se ukljucuje kad su velike razlike u temperaturi koja je zadata i spoljne temperature odnosno kad ne moze da postigne zadatu temperaturu prirodnim putem.
-
-
Originally posted by bugarinVerovatno ti auto ima automatsku klimu pa se ona sama ukljuci a normalno sa njom se ukljucuje i ventilator i to nije kvar,klima se ukljucuje kad su velike razlike u temperaturi koja je zadata i spoljne temperature odnosno kad ne moze da postigne zadatu temperaturu prirodnim putem.Mercedes W204 C200 CDI, 100Kw, 2008 g.p.
Comment
-
-
Originally posted by malivuk406pa grejac vazduha koji ti ventilacija ubacuje nema veze sa motorom... treba mu par minuta on da se zagreje... obrati paznju koliko ce trebati motoru da dostine radnu temperaturu...Mercedes W204 C200 CDI, 100Kw, 2008 g.p.
Comment
-
-
Imas klasican grejac kabine (u narodu mali hladnjak). Jednostavno termostat ti je zatvoren i nema mesanja antifriza iz hladnjaka sa antifrizom u motoru. Temperatura pocinje da se dize gotovo istog trenutka po paljenju...
Comment
-
-
Nema elektricni grejac, vec klasican grejac kabine (heater matrix) koji radi na rashladnu tecnost, znaci zavisi od temperature motora. Dok termostat ne otvori, sva rashladna tecnost koju motor ugreje se preusmerava kroz hladnjak kabine, uopste ne ide na hladnjak motora.
I da, motor se jako brzo greje.
Comment
-
-
Dakle, 2 : 1 za 80C u odnosu na 90C
Da li negde u dokumentaciji tačno piše na koliko otvara termostat, tj. koja temperatura mora biti dostignuta na ovoj 307-ici? Ljudi promeniše termostat i opet dolazi samo do 80C, a meni to ne deluje normalno. Svaki drugi auto ima 85-88C temperaturu otvaranja termostata, tj. oko 90C po skali.
Comment
-
-
Kod svih PSA kazaljka seta. Zimi je ispod 90 (sredine) a leti predje i za 5mm.... Nije zakucana na sredini
Comment
-
Comment