Golf2 1.9 td, podesavanje turbine, egr,intercooler, izduv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MN026
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2009
    • 348
    • SMEDEREVO

    #16
    Re: Golf2 1.9 td, podesavanje turbine, egr,intercooler, izduv

    poliga otvara i zatvara ,,klapnu,, koja propusta gasove na kolo trbine i time regulise pritisak punjenja .koliko se secam kod tog modela pritisak turbine sa svoim porastom preko malog creva vrsi zatvaranje -i membrane naravno-klapne i tako se regilise pritisak. mozes da ga pojacas skracenjem poluge ali ti nebih savetovao ako nemas iskustva sa time a ako se ipak odlucis pritisak ne sme da predje 1 bar-sada ti je 0.8 ako nisi nista dirao

    Comment

    • dandy
      CBC Senator XXL
      • 09.12.2005
      • 513
      • Bijeljina-Beograd Medakovic

      #17
      Re: Golf2 1.9 td, podesavanje turbine, egr,intercooler, izduv

      E pa to sam se ja pitao, posto ne postoji nikakav davac pritiska, niti bilo kakvo crijevo, samo ta polugica koja se pomijera dodavanjem gasa, znaci ne vrsi rasterecenje pri dostizanju nekog pritiska vec se skoro linearno pomijera sa dodavnajem gasa....pa sam mislio da je to polugica koja regulise zakrilca na usisu, jer nisam uspio da nadjem skicu ili podatke o ovoj turbini
      nisam jos rasturao ovu turbinu da vidim kako to sve felcera, ali ipak mislim da cu samo da otopli malo da rasturim jednu da vidim sta tu u stvari i kako radi jer vidim dosta suceljavanja misljenja,,,
      mene je i bunilo to otvaranje WG jer je izduvna komora toliko kompaktna da nisam znao kuda mogu da odu gasovi jer sam je skidao i onako odokativno zagledao, ali nisam uspio da vidim vod za bajpas... a kao sto sam naveo ranije nema nista sto to otvara ili zatvara ves se ta poluga konstantno krece i vraca kad se gas doda ili oduzme

      e sad da li ima ili nema klapnu gasa,,,pa napravicemo jednu ako treba,,,to bar nije problem,,,,
      i ukoliko smisao ovog foruma nije pomoc i razmjena iskustava, vec isticanje sta ko zna i sta ne zna,i pod******nje, treba to i da se naglasi, da ljudi dzaba ne pitaju,,,

      diplomski rad na vojnoj akademiji mi je bio mehanicki i turbo kompresori,,,,tako da ponesto znam i o tome,,,ali s obzirom na to da sam radio sa turbinama malo vece kubikaze, nisam se susretao sa ovakvim slucajem,,,,


      e sad, za blow off sam mislio da postavim, jer pri naglom pustanju gasa, broj obrtaja motora pada mnog brze nego broj obrtaja turbine, i negdje bi trebalo taj pritisak odvesti...ajde kontam dodao sam intercooler za vazduh, i ima tu prostora za dosta vazduha,dugacka su crijeva, velikog precnika, i sam intercooler ima poprilicnu zapreminu, i nisu oscilacije pretjerane (premjericu bas ovih dana) ali opet, s obzirom na to da je kod 1.6td postojao ventil da ga nazovemo ogranicavac pritiska ili sigurnosni ventil, a na ovom motoru ga nema,(pitao sam se kako je to regulisano) tu bi blow off nasao mjesto,zakoji su mene ucili da sluzi da ispusti visak vazduha iz sistema kako ne bi turbina bila preopterecena, ili ne bi preveliki pritisak vazduha bio u samim cilindrima prilikom u****,sto bi ugrubo po formuli p*v=nRt bilo pogubno za motor(sa klapnom ili bez),,,a kao sto rekoh klapnu nema, ali napravicu i to, na samom usisu, koja ce po pustanju gasa da zatvori i jos ima i da se cuje pssst,,,to ba rnije problem,,,

      a moje pitanje sa pocetka je bilo kako se podesava pritisak turbine, i vidimda nisam bas dobio odgovor koji bi bio upotrebljiv, i pitanje se odnosilo na tu polugicu da vidim da to nastelujem da bolje duva,ali da ne unisti motor poslije prve turaze....
      ali ocigledno da se sve svodi na nesto sto se i moglo ocekivati,,,tako da....neka hvala,,,sam cu to ipak da rijesim,,,

      i hvala za par korisnih odgovora

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #18
        Re: Golf2 1.9 td, podesavanje turbine, egr,intercooler, izduv

        Originally posted by MN026
        poliga otvara i zatvara ,,klapnu,, koja propusta gasove na kolo trbine i time regulise pritisak punjenja .koliko se secam kod tog modela pritisak turbine sa svoim porastom preko malog creva vrsi zatvaranje -i membrane naravno-klapne i tako se regilise pritisak. mozes da ga pojacas skracenjem poluge ali ti nebih savetovao ako nemas iskustva sa time a ako se ipak odlucis pritisak ne sme da predje 1 bar-sada ti je 0.8 ako nisi nista dirao
        ...dobio si ispravan odgovor...

        Comment

        • dandy
          CBC Senator XXL
          • 09.12.2005
          • 513
          • Bijeljina-Beograd Medakovic

          #19
          Re: Golf2 1.9 td, podesavanje turbine, egr,intercooler, izduv

          ok hvala drugar, nisam vidio tu zadnju poruku, nesto mi je pobrljavilo pa je vjerovatno ucitao kesirane stranice,,,

          e ovo mi je od velike pomoci jer bar znam orjentirne vrijednosti koje zasigurno nisu iste na razlicitom broju obrtaja, ali probacu prvo da vidim koji je trenutno pritisak i da ga podesim

          Comment

          Working...
          X