Mazda 323s DITD, 74kW/101KS, 2001 god. Da pocnem od pocetka. Uradjen veliki servis na 180000km. U profilu. Uredno preuzeo automobil, ali odmah primetim da u 'drugoj' na 1700-2100rpm se javlja malo 'trzanje'... Izignorisem to par dana, ali posel tri dana primetim da mi je ler-gas umesto 900rpm ( pre velikog servisa) sada 800 rpm. Malo se auto 'ulenjio' , pa ja nazovem profil i odvezem auto na proveru. Bavili se njim ceo dan danas, ali nisu nista otkrili. Nije prezupcio, nije ovo nije ono... Ostalo je da u ponedeljak provere da nije pumpa za gorivo. Prosle godine sam menjao onaj ventil 'denso' koji ima obicaj da pocne da curi i to je bilo 'papreno'. Pretpostavljam da ce pumpa za gorivo biti jos 'paprenija'. Pitanje je sledece, imali pumpa da se kupi za manje pare i da li mozda moze da se 'sredi' i gde? Otvoren za svaki savet. Srdacan pozdrav.
Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD
Collapse
X
-
Re: Pumpa za Gorivo, muka i nevolja...
pumpa za gorivo u ovom slucaju nije
bice da nije dobro uzupcen posto da predpostavim da je 16 ventilac u pitanjuSamo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Re: Pumpa za Gorivo, muka i nevolja... Mazda 323 Ditd
Izvinjavam se drustvo. Izmenio sam post i dodao neophodne detalje o modelu i motoru. Malo sam sludjen svim ovim pa sam potpuno zaboravio da napisem koji je automobil u pitanju. Rekli su ovako:'' do zupcenja nije, mi to radimo kao od sale.'' Na pitanje da i su proverili, kazu jesu. E, sada , bas juce kada sam ga vozio na servis, na Brankovom mostu, iz 'trece' u 'cetvrtu' na 60km/h , nece da vuce nikakako, kao SDI ( ne daj Boze). Takodje se pati na uzbrdici, u drugoj kao 'puz', prosto me sramota ljudi koji idu iza mene. Uzbrdica je pocetak Ugrinovacke u Zemunu ( iz Vrtlarske, pa napred). Nkada je tuda ubrzavala kao luda, sada sedis , stisnes gas i cekas da se nesto desi.
Sada bez zezanja, oni kazuda dijagnostika nista ne pokazuje, da moraju sada rucno da traze sta je u pitanju, ali da sumnjaju na Pumpu goriva ili turbo, s tim da su turbinu proveravali, da se geomerija menja i da nema 'lufta'. Ali da pritisam nije O.K. ''umesto 1500-2000mbar, uspevaju da dobiju svega 1100mbar''. U ponedeljak ce da stave svoju 'probnu' pumpu, pa ce da vide dali radi bolje sa njom.
Toliko od mene. Hvala i lep provod na druzenju. Sledeci put moram i ja da dodjem.
Comment
-
-
Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD
Mazda 323s DITD, 74kW/101KS, 2001 god. Da pocnem od pocetka. Uradjen veliki servis na 180000km. U profilu. Uredno preuzeo automobil, ali odmah primetim da u 'drugoj' na 1700-2100rpm se javlja malo 'trzanje'... Izignorisem to par dana, ali posel tri dana primetim da mi je ler-gas umesto 900rpm ( pre velikog servisa) sada 800 rpm. Malo se auto 'ulenjio' , pa ja nazovem profil i odvezem auto na proveru. Bavili se njim ceo dan danas, ali nisu nista otkrili. Nije prezupcio, nije ovo nije ono... Rekli su ovako:'' do zupcenja nije, mi to radimo kao od sale.'' Na pitanje da i su proverili, kazu jesu. E, sada , bas juce kada sam ga vozio na servis, na Brankovom mostu, iz 'trece' u 'cetvrtu' na 60km/h , nece da vuce nikakako, kao SDI ( ne daj Boze). Takodje se pati na uzbrdici, u drugoj kao 'puz', prosto me sramota ljudi koji idu iza mene. Uzbrdica je pocetak Ugrinovacke u Zemunu ( iz Vrtlarske, pa napred). Nkada je tuda ubrzavala kao luda, sada sedis , stisnes gas i cekas da se nesto desi.
Sada bez zezanja, oni kazu da dijagnostika nista ne pokazuje, da moraju sada rucno da traze sta je u pitanju, ali da sumnjaju na Pumpu goriva ili turbo, s tim da su turbinu proveravali, da se geomerija menja i da nema 'lufta'. Ali da pritisam nije O.K. ''umesto 1500-2000mbar, uspevaju da dobiju svega 1100mbar''. U ponedeljak ce da stave svoju 'probnu' pumpu, pa ce da vide dali radi bolje sa njom.
Ostalo je da u ponedeljak provere da nije pumpa za gorivo. Prosle godine sam menjao onaj ventil 'denso' koji ima obicaj da pocne da curi i to je bilo 'papreno'. Pretpostavljam da ce pumpa za gorivo biti jos 'paprenija'. Pitanje je sledece, imali pumpa da se kupi za manje pare i da li mozda moze da se 'remontuje' i gde? Otvoren za svaki savet. Srdacan pozdrav.
Comment
-
-
Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD
Da isao je...ali sta sad, kada sam ih pitao kako to-odgovor je-mi nismo nista dirali... Sta da se radi, mozda jeste samo koincidencija. Juce sam se vozio ceo dan. Od 4 voznje, dve su isle kao da nema nikakvih poblema, a dve su stucale i 'vukao' se kao crevo. Sta znam, teram ga u Profil danas, pa da probaju... Ako imate info. ko radi reparaciju ovih 'bosch' pumpi, javite, jer nova je preko 1000€. pozz.
Comment
-
-
Re: Pumpa za Gorivo, muka i nevolja... Mazda 323 Ditd
uh, cetiri godine ljubavi sa ovim automobilom se sada pretvaraju u 'pakao'. Stalno neke sitnice , ovog put 'krupno', pa ne mogu da se posvetim sredjivanju 'gradskih' fleka ( sitna ulubljenja i sl.) inace bi bila kao nova...
Comment
-
-
Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD
tema iz Mazda Tehnike prebachena ovde gde ce verovatno pre naci odgovor na zadati problem
pozz
Miki"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD
sudeci po simptomima ja ne verujem da je tu pumpa losa,pre ce biti da nije dobro podesen kais ,naime taj motor koliko se ja secam ima hidraulicni spaner kaisa razvoda ukoliko se ne stavi originalan i kais i spaner hoce da bude problema.sto se tice zupcenja tu je stvarno tesko majstoru da pogresi jer nije posebno zahtevan,pre bih rekao da ugao predubrizgavanja nije podesen valjano
Comment
-
-
Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD
Ovako, nije pumpa...jupiiiii
turbo je..
Zamenili su pumpu novom i ponovo isto, ispostavilo se da je turbo, tj kada vakum povuce ima mala sipka koja zakrivljuje krilca, ta sipka zapinje i vakum ne moze da je povuce do kraja. kada je povuces rucno onda sve radi kao sat, ispostavilo se da radi kada je motor hladan, ali kada se zagreje onda 'koci'. Znaci reba da odem i repariram turbo. Sada smo konacno otkrili sta nije u redu, momci u Profilu su bili odlicni. Pitanje za Vas uvazeni clanovi je koga mi mozete preporuciti za reparaciju. Adresa, telefon i neka rec preporuke bi mi bila dobro dosla. Hvala svima na podrsci.
Comment
-


Comment