Mazda 323s DITD, 74kW/101KS, 2001 god. Da pocnem od pocetka. Uradjen veliki servis na 180000km. U profilu. Uredno preuzeo automobil, ali odmah primetim da u 'drugoj' na 1700-2100rpm se javlja malo 'trzanje'... Izignorisem to par dana, ali posel tri dana primetim da mi je ler-gas umesto 900rpm ( pre velikog servisa) sada 800 rpm. Malo se auto 'ulenjio' , pa ja nazovem profil i odvezem auto na proveru. Bavili se njim ceo dan danas, ali nisu nista otkrili. Nije prezupcio, nije ovo nije ono... Ostalo je da u ponedeljak provere da nije pumpa za gorivo. Prosle godine sam menjao onaj ventil 'denso' koji ima obicaj da pocne da curi i to je bilo 'papreno'. Pretpostavljam da ce pumpa za gorivo biti jos 'paprenija'. Pitanje je sledece, imali pumpa da se kupi za manje pare i da li mozda moze da se 'sredi' i gde? Otvoren za svaki savet. Srdacan pozdrav.

Comment