Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BubaJez
    CBC Član
    • 02.12.2005
    • 69
    • Zemun

    #16
    Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

    Mislim da je svakako manje zlo, posebno kada imam na umu da Turbo nije u losem sanju, osim sto ta poluga glavi, pa se nadam najboljem ( jeftinijem) resenju.
    veliki servis sa mojim uljem, filterima je kostao 52000 din. Pozz.

    Comment

    • Vocko
      CBC Senator XXL
      • 25.04.2005
      • 4556
      • nBGd

      #17
      Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

      Turbo servis u Uzicu (ako sam dobro zapamtio) su preporucivali kao dobar, licno nisam imao iskustva.

      Comment

      • BubaJez
        CBC Član
        • 02.12.2005
        • 69
        • Zemun

        #18
        Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

        Zdravo ljudi!
        Nadam se da ce neko da procita ovaj post. Isao sam na remot turbine i sada nemam problem u 'drugoj' izmedju 1700 - 2100rpm. Covek koji mi je radio kola ( jako sam zadovoljan) mi je rekao da , citiram '' sada ne dimi i vuce linearno, ali ja nisam bas zadovoljan, mislim da bi to trebalo da ide jos bolje, idi izvadi katalizator, jer mislim da on gusi motor, pa kada to uradis, ja cu podesiti turbo ako bude trebalo i onda , ako ni to ne resi stvar onda cemo jos da pretresemo protokomer i EGR ventil'

        Iscitao sam mnostvo za i protiv skidanja katalizatora na forumu, ali bih voleo da cujem vas komentar na ovo. Auto vise ne trza, ubrzva linearno od 1500 do 2300rpm, posle ubrza malo ostrije. POzdrav.

        Comment

        • bakara
          CBC Senator XXL
          • 29.01.2005
          • 977
          • nBGd

          #19
          Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

          Gde si radio turbo, i koliko te kostalo to "zadovoljstvo"?

          Ja bih sredio jos EGR a ovo za katalizator mi deluje glupo.
          pozdrav

          Comment

          • BubaJez
            CBC Član
            • 02.12.2005
            • 69
            • Zemun

            #20
            Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

            Turbo u firmi preko puta one male pumpe na NBG Buvljaku, sada je zatvorena J.Gagarina, pa sledis skretanje desno i prva ulica ( zapravo mali sokak) desno niz brdo i prva kuca sa desne strane. Kostalo me je 250€ reparacija i 50€ skidanje i montiranje. Profesionalac je lik pravi, reci da te poslao Sarajlija sa belom Mazdom.

            Comment

            • bakara
              CBC Senator XXL
              • 29.01.2005
              • 977
              • nBGd

              #21
              Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

              Originally posted by BubaJez
              ...reci da te poslao Sarajlija sa belom Mazdom.
              pu pu...ne daj boze, ja pitam onako a ti bi da me ureknes
              pozdrav

              Comment

              • BubaJez
                CBC Član
                • 02.12.2005
                • 69
                • Zemun

                #22
                Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD


                Nije valjda da verjes u to!!!! Oprosti mi mili kolega, ako sam povredio osecanja. Urokljive oci mi nisu jaca strana, tj. ako ne mogu da blagoslovim, prokunuti ne umem....

                Comment

                • Vocko
                  CBC Senator XXL
                  • 25.04.2005
                  • 4556
                  • nBGd

                  #23
                  Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

                  Ne znam sta da ti kazem za katalizator, to je kamen spoticanja... Ja se razmisljam da blokiram EGR i skinem kat, ali o tome razmisljam vec dugo vremena i nista ne radim po tom pitanju, jer je sve ok tj znacu sutra...
                  Btw jel su tebi spominjali na velikom servisu da treba da se bosch pumpa nasteluje?

                  Comment

                  • BubaJez
                    CBC Član
                    • 02.12.2005
                    • 69
                    • Zemun

                    #24
                    Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

                    Ne nisu mi pominjali da se steluje bosch pumpa, ali citam ovaj forum vec dva sata i ne znam sta da radim. Ovaj lik u ovom turbo servisu je ing. masinstva, deluje jako ozbiljno, i servis i on i , onako uliva poverenje, da zna sta prica...ali ja ipak citam ovo o katalizatorima vec par sati. On je meni predlozio da ga isecem i izvadim, a on ce da sredi ostalo, pa ako treba i da blokira EGR. Nisam siguran kako ce to da se odrazi na dijagnostiku...Idem ovih dana u Profil da ga probam sa njima pa cu i njih da pitam sta misle o ovim predlozima. Mozda BOOST ili Dieselman mogu da daju neki sud??? Pozdrav.

                    Da dopunim. Turbo repariran. Pre reparacije nije punio, tj. pritisak se kretao izmedju 1.1 - 1.15 bar. Posle reparacije auto radi malo bolje, ali turbo i dalje ne puni kako bi trebalo Dijagnostika u Mazda Profilu ( koja je radila i prvo merenje) kaze da se sada vrednost krece 1.3-1.5, max. 1.8 kada sam u visokim obrtajima (komp ukola i voznja uzbrdo), 'drugom' 4000-4500 rpm.[tacni podaci su: Maf 3.66v; Map. 4.04v; Rpm. 2617rpm; Map. 1.76Bar]. Servsni manual kaze da bi se okvirno vrednost trebala kretati 2-2.5 bar.(2.423- 2.542 kgf/cm3). Kasnije cu uneti detaljne podatke sa merenja i iz knjige koje sam slikao aparatom.

                    Pitanje je - Sta sad? Ima li neko ideju?

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #25
                      Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

                      Pozdrav!
                      Nisam stručnjak ali čitajući predhodne postove sumnjam na regulaciju pritiska turbine.
                      "Mislim da je svakako manje zlo, posebno kada imam na umu da Turbo nije u losem sanju, osim sto ta poluga glavi,
                      pa se nadam najboljem ( jeftinijem) resenju."
                      Ja bih ponovo probao da iskontrolišem polugu i ceo sistem aktivacije,pošto je to već uočeno kao problem.
                      Tek onda bih proverio EGR sistem i protočnost izduvnog sistema kao i katalizatora u njemu.
                      Uostalom,zar turbina nije isprobana na probnom stolu posle reparacije? Tom prilikom se podešava i pritisak turbine a ne na autu!

                      Kasnije sam video: obrati pažnju na izmerene pritiske mapa i manual podatak,taj auto ne ide ni upola.
                      Turbo na probni sto pa vidi da li je problem u njemu ili u zapušenom kat. i ostalom delu izduva!

                      Comment

                      • BubaJez
                        CBC Član
                        • 02.12.2005
                        • 69
                        • Zemun

                        #26
                        Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

                        Pa sta reci, ja sam iz servisa zvao majstora koji je reparirao turbo, i kada sam mu rekao za merenja na dijagnostici njegov odgovor je bio, da njihova merenja nisu dobra i da dovezem automobil pa ce on da otkaci katalizator i da ga proba. Posto je sve krenulo sa turbom, ja cu da insistiram da za svojih 300€ dobijem ono sto sam trazio, sredjen turbo, a ne poboljsanje koje se meri u 20-tak procenata. Slazes se? Pozdrav.

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #27
                          Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

                          Naravno!Treba locirati problem a to bi bilo najlakše kada bi znali da je turbo bio na probnom stolu pre i posle reparacije
                          i pokazao posle pritisak od oko 2,5 bara apsolutnog pritiska.To merenje bi bio pokazatelj ispravnosti turba i neispravnosti
                          recimo katalizatora.Pritisak turba se podešava na probnom stolu.Podešavanje na autu donosi izvesne opasnosti!
                          Ako je zapušen kat. onda se ni turbinsko kolo ne vrti dovoljnom brzinom tako da ni kompresorsko kolo ne može da postigne
                          dovoljan pritisak.Sve je to povezano.Siguran sam samo u jednu stvar: Pretpostavka je majka svih zajeba!Želim da budem siguran.

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            #28
                            Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

                            ..ako dobro citam MAAF je 3,66V...to je malo bas..sto se tice pritiska turbine,najlepse bi bilo nakaciti manometar ranga do 1,5-2 bara ,pa videti u voznji koliki je stvarni pritisak...

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #29
                              Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

                              ..otkud vam ideja da se pritisak turbine podesava na stolu?..tako se moze videti max pritisak koji se moze postići,a regulaciju pritiska vrši ECU preko svojih aktuatora a u skladu sa ostalim inputima sa senzora...

                              Comment

                              • BubaJez
                                CBC Član
                                • 02.12.2005
                                • 69
                                • Zemun

                                #30
                                Re: Pumpa visokog pritiska, Mazda 323s DITD

                                Pa sad , istina je da je pretpostavka majkasvih zaheba. Zato sam i otisao u Profil na dijagnozu, nakacili komp, vozili malo uz brdo i po ravnom i podaci koje sam postovao su jedno snimljeno stanje u toku testiranja. Isto tako ne verujem da bi neko ko zivi od reparacije turbina, stavio nesto sto nije iztestirao, pogotovu sto mi je dao neki dijagram na papiru koji pokazuje balansiranje turba. Pitanje koje se meni postavlja je ovo, majstor za turbo je odmah rekao da mu auto ne ide kako treba i da je za to krivac katalizator, odesi i dodji pa da radimo dalje. U profilu smo eliminisali protokomer, stavili nov, stavili drugi sa istog tipa motora i postojeci i sv su prikazivali iste vrednosti, znaci ispravno, EGR nije, jer se otvara i zatvara. Probali rucno da vakuumom nadrukamo turbo ( izbodes vakuum crevo, stavis onu vakuum pumpu i rucno napravis trazenu vrednost vakuuma koja povlaci sipkicu od geometrije turba) i dobili smo maksimalno 1,8 bara u leru sa gasom oko 500rpm, sto je slicno rezultatima merenja u toku voznje sa prikljucenim kompom. Ono sto mene buni sve vreme je da je auto isao dobro i da je ludacki vukao ( turbo rupa) od 1700rpm u drugoj, sada linearno ubrzava i pocinje da se budi tek kada predje 2000rpm, a na uzbrdici se pati bas. Taodje mije neverovatno da mi nekada vuce dobro, a nekada ne...to me najvise buni...i jos da niko ne zna sta mu je...
                                @dieselman, da li to znaci da moji problemi mogu da poticu od neispravnog ECU???

                                Hvala na odgovorima.

                                Comment

                                Working...
                                X