156 2.4JTD 100kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E_K_V
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 220
    • Podgorica

    156 2.4JTD 100kw

    Zdravo svima...imam alfu 156 sa 2.4JTD mottorm od 136ks...auto vozim vec 2ipo godine i nikako ne mogu a da ne mislim da nesto nije kako treba...ocemu se radi, pa imam osjecaj da strasno lose povlaci iz nizih obrtaja...na poslu imam pezoa koliko volja..sa 1.4, 1,6 i 2.0 HDI motorima i svi bolje povuku od moje alfe...brat mi vozi golfa 5 2.0TDI 140ks i on neuporedivo bolje krece i dosta je startniji...ova moja djeluej strasno lijeno...opet kad predje 2-2ipo hiljade rpm potpuno druga prica ali a startu prava baba isto tako u nekim slucajevima kad upalim klimu i prvom jedva uspijem da krenem...jednostavno kao da vucem zgradu za sobom
    da li mi neko moze reci nesto vise...da li je to karakteristika ovih motora??? jer ako cemo pravo ovo sam primjetio samo kod ovog motra koji bi opet rreba da nema problema narocito sa klimom...
    FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

    there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
  • BRABUS
    CBC Senator XXL
    • 15.10.2004
    • 2399
    • London

    #2
    Re: 156 2.4JTD 100kw

    I moj je imao istih problema na nizim obrtajima kad se ukljuci klima....a bilo je sve OK sa motorom (isti kao tvoj).

    Sto se povlacenja generalno, da, tako je bilo i kod mene, slabo dosta do 2000, posle ogroman izliv snage....najbolje je vukao kad ga razvuces u 3....

    Comment

    • E_K_V
      CBC Senator
      • 09.05.2005
      • 220
      • Podgorica

      #3
      Re: 156 2.4JTD 100kw

      tako nekako... ja uzivam da ga vozim negdje na otvoreno gdje mogu da ga razvucem 3 pa 4 to joj najbolje lezi....ali eto morao sam da pitam....posto je meni to bilo cudno.. tolika motorcina a tako lijena izgleda...mada...meni je i lamela pri kraju pa i to dodaje utisku sa losijim kretanjem
      FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

      there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

      Comment

      • Ognjen
        CBC Senator XXL
        • 21.02.2008
        • 438
        • Novi Beograd
        • -

        #4
        Re: 156 2.4JTD 100kw

        Nekada vozio TDI (Golf) sada JTD (Alfa 156), oba 1.9. TDI vukao iz niskih obrtaja kao pravi dizel, bez gasa polazi u 1 i uzbrdo, ali brzo staje. Sa JTD imao problem baš kod tog polaska, mora bar malo gasa da krene, ali kada zavrti drži snagu mnogo više u obrtaje od TDI-a. Razlika je bila baš osetna.
        Iz tog razloga sam i uradio Remap na Alfi i mnogo dobio u nižim obrtajima, recimo da se granica sa 2.000 obrtaja pomerila na 1.700. Još uvek mi TDI pitomije raspoređuje tu snagu, nekako vuče linearnije.

        Što se tiče paljenja klime tu ne osećam neku razliku, radi-ne radi. Oseti je, ali malo.

        Comment

        • E_K_V
          CBC Senator
          • 09.05.2005
          • 220
          • Podgorica

          #5
          Re: 156 2.4JTD 100kw

          moja prvom krece bez gasa bez ikavih problema..u drugu prebacis ona oce i da ubrzava...to moj otac najbolje primjeti jer se ne navikne na to posto je ne vozi cesto pa onda stalno prica kako ide bez gasa sama i kako nesto nije kako treba......a sto se tice borja obrtaja ja moju vozim kao benzinca znam..reci ce mi vecina ne radi to..to je dizel...ali toj neki moj nacin..ona je kod mene evo 2ipo godine...gasa je ne stedim...ali zato ne dimi bas ni malo...a sto se tice zvuka, jedino kad je na leru moze da se provali da se radi o dizelu...eto samo da mi je da je malo startnija
          FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

          there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

          Comment

          • Ognjen
            CBC Senator XXL
            • 21.02.2008
            • 438
            • Novi Beograd
            • -

            #6
            Re: 156 2.4JTD 100kw

            Meni brz start sa tim motorom nije problem, nabijem u obrtaje i poleti. Kreće ona i bez gasa, ali nekako ne osetim taj obrtni moment dok ne stisnem, a onda to postaje brutalno, nerafinisano. To mi je smetalo jer vozim 95% gradske vožnje, od toga dosta u koloni po Beogradskim mostovima. Posle Remapa situacija se popravila, ili sam se ja navikao.

            Verovatno je to jednostavno takav sklop motora i menjača, malo su žrtvovali u niskim obrtajima i mnogo dobili u visokim.

            Comment

            Working...
            X