Pozdrav svima, interesuje me odgovor na slijedece pitanje.
Ukoliko pretpostavimo da je EGR ventil zaglavljen u otvorenoj poziciji (konstantno vraca ispusne plinove u usis) da li turbina treba da nabija pritisak kao i kada je ERG ventil ispravan?
Imam Pezoa 307 2002 2.0 HDI 110HP sa FAP filterom, u toku voznje odjednom je izgubio snagu, tako da je ubrzavanje skroz lose. Auto se ne gusi i ide normalno , jedini problem predstavlja ubrzavanje.
Dijagnostika je uradjena, nakon brisanja gresaka i koje sam ja prouzrocio ECU ne registruje greske. Primjetio sam da pritisak u crijevu koje vodi iz interkulera kada stisnem gas nije kao prije, a vazduh koji izlazi iz njega nije cist vec ima cadji u sebi.
MAF sensor i senzor pritiska turbine su ispravni.
Na forumima sam pronasao dosta slucajeva gdje auto izgubi snagu kada se ERG zaglavi u otvorenom polozaju ali neznam da li turbina i dalje treba da nabija pritisak kako i ranije.
Ukoliko pretpostavimo da je EGR ventil zaglavljen u otvorenoj poziciji (konstantno vraca ispusne plinove u usis) da li turbina treba da nabija pritisak kao i kada je ERG ventil ispravan?
Imam Pezoa 307 2002 2.0 HDI 110HP sa FAP filterom, u toku voznje odjednom je izgubio snagu, tako da je ubrzavanje skroz lose. Auto se ne gusi i ide normalno , jedini problem predstavlja ubrzavanje.
Dijagnostika je uradjena, nakon brisanja gresaka i koje sam ja prouzrocio ECU ne registruje greske. Primjetio sam da pritisak u crijevu koje vodi iz interkulera kada stisnem gas nije kao prije, a vazduh koji izlazi iz njega nije cist vec ima cadji u sebi.
MAF sensor i senzor pritiska turbine su ispravni.
Na forumima sam pronasao dosta slucajeva gdje auto izgubi snagu kada se ERG zaglavi u otvorenom polozaju ali neznam da li turbina i dalje treba da nabija pritisak kako i ranije.
Comment