Pezo 307 2002 2.0 HDI 110HP Slab pritisak turbine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rimano
    CBC Član
    • 19.01.2009
    • 10
    • Tuzla
    • Fiat Bravo

    Pezo 307 2002 2.0 HDI 110HP Slab pritisak turbine

    Pozdrav svima, interesuje me odgovor na slijedece pitanje.
    Ukoliko pretpostavimo da je EGR ventil zaglavljen u otvorenoj poziciji (konstantno vraca ispusne plinove u usis) da li turbina treba da nabija pritisak kao i kada je ERG ventil ispravan?

    Imam Pezoa 307 2002 2.0 HDI 110HP sa FAP filterom, u toku voznje odjednom je izgubio snagu, tako da je ubrzavanje skroz lose. Auto se ne gusi i ide normalno , jedini problem predstavlja ubrzavanje.
    Dijagnostika je uradjena, nakon brisanja gresaka i koje sam ja prouzrocio ECU ne registruje greske. Primjetio sam da pritisak u crijevu koje vodi iz interkulera kada stisnem gas nije kao prije, a vazduh koji izlazi iz njega nije cist vec ima cadji u sebi.
    MAF sensor i senzor pritiska turbine su ispravni.
    Na forumima sam pronasao dosta slucajeva gdje auto izgubi snagu kada se ERG zaglavi u otvorenom polozaju ali neznam da li turbina i dalje treba da nabija pritisak kako i ranije.
  • malivuk406
    CBC Senator XXL
    • 04.04.2007
    • 490
    • Nbg

    #2
    Re: Pezo 307 2002 2.0 HDI 110HP Slab pritisak turbine

    ako je EGR zaglavljen, moze da rikne turbina... kada sam imao simptome kao tvoje, bio je pokvaren senzor pritiska turbine, iako to nije pokazivao na dijagnostici...

    Comment

    • rimano
      CBC Član
      • 19.01.2009
      • 10
      • Tuzla
      • Fiat Bravo

      #3
      Re: Pezo 307 2002 2.0 HDI 110HP Slab pritisak turbine

      Senzor pritiska turbine je ispitan tako sto je on skinut sa interkulera auto spojeno na dijagnostiku zatim upaljeno i pracen prisak koji prikazuje senzor na dijagnostici uz puhanje iz kompresora prema senzoru. Pritisak koji je senzor pokazivao je varirao ali da li je tacan to neznam.
      Sumnjam da je EGR zaglavljen kao i da imam problema sa kontrolom wastegate-a ili samim wastegate-om.
      U subotu idem u servis pa se mozda i otkrije u cemu je problem

      Comment

      • kilimaker
        CBC Član
        • 17.02.2009
        • 31
        • PIROT

        #4
        Re: Pezo 307 2002 2.0 HDI 110HP Slab pritisak turbine

        Dali bi mogao da nam ispises greske sa tvojim objasnjenjima za iste?

        Comment

        • rimano
          CBC Član
          • 19.01.2009
          • 10
          • Tuzla
          • Fiat Bravo

          #5
          Re: Pezo 307 2002 2.0 HDI 110HP Slab pritisak turbine

          ECU nije registrovao gresku.
          Problem je rijesen, kvar je banalan. Napuklo crijevo od solenoidnog ventila do wastegate aktuatora.
          Vrlo moguce da je zbog slabog vakuma i ERG bio otvoren na leru pa je zbog toga dimilo vise nego normalno na crijevu iz interkulera.

          Comment

          Working...
          X