Corsa C 1.7 DTI (2002), hladan start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lenny
    CBC Član
    • 03.09.2006
    • 29
    • Novi Sad
    • Ford Focus 1.8 TDDi

    Corsa C 1.7 DTI (2002), hladan start

    Kupio sam korsu pre nešto više od mesec dana, to je moj prvi dizel, nisam imao dužih susreta sa njima.
    Sve je bilo u redu do pre nekoliko dana, kada je na ovim nižim temperaturama počeo da trza nakon što krenem posle hladnog starta.
    Čitao sam da dizelaše ne treba forsirati dok motor ne dostigne radnu temperaturu, tako sam radio od prvog dana: promene u viši stepen prenosa pravim na 1500-2000 obrtaja, ali svejedno, motor kao da se guši kada dostigne taj broj obrtaja, gotovo da ne reaguje na pritisak pedale za gas, auto jako trza, dok ne prebacim u viši stepen, pa onda ponovo.
    Ovo traje nekoliko minuta, dok se ne zagreje, posle je sve normalno.
    Ima li neko ideju o čemu se tu radi?

    edit: Promenio sam filter goriva, ne sija mi nijedna kontrolna lampica na tabli koja bi ukazivala na elektronski kvar.
    Dnevnik jednog taksiste
  • moreadria
    CBC Početnik
    • 07.12.2009
    • 1
    • zagreb

    #2
    Re: Corsa C 1.7 DTI (2002), hladan start

    Imam isti problem corsa 1.7 di 2003 godište 95000 km.
    Nije kompjuter na bosch pumpi, niti dizne. To su mi u servisu stavljali novo ali problem je ostao.
    Kada je hladan i temperatura ispod 10 stupnjeva na otprilike 1800 okretaja motor se guši i trza. Nakon nekoliko minuta dalje radi sve normalno. I sve dok se ponovo totalno ne ohladi je u redu.

    Ima li ko kakvu ideju.?!

    Comment

    • lenny
      CBC Član
      • 03.09.2006
      • 29
      • Novi Sad
      • Ford Focus 1.8 TDDi

      #3
      Re: Corsa C 1.7 DTI (2002), hladan start

      Bio sam kod jednog, relativno pouzdanog majstora, na preporuku prijatelja.
      Dijagnostika nije pokazala ništa, osim što, navodno, temperatura paljenja prelazi dozvoljene vrednosti, pa se posle par minuta vraća na optimalnu.
      Tako mi je objasnio i rekao da je 100% u pitanju bosch pumpa, koju, naravno, nisam hteo da servisiram, niti nameravam, dokle god mogu da ga vozim ovako. Sada ga malo duže pustim da radi u leru i sve je u redu.
      Napominjem da svaki put pali "na pola ključa", bez ikakvih problema.
      Dnevnik jednog taksiste

      Comment

      Working...
      X