Kupio sam korsu pre nešto više od mesec dana, to je moj prvi dizel, nisam imao dužih susreta sa njima.
Sve je bilo u redu do pre nekoliko dana, kada je na ovim nižim temperaturama počeo da trza nakon što krenem posle hladnog starta.
Čitao sam da dizelaše ne treba forsirati dok motor ne dostigne radnu temperaturu, tako sam radio od prvog dana: promene u viši stepen prenosa pravim na 1500-2000 obrtaja, ali svejedno, motor kao da se guši kada dostigne taj broj obrtaja, gotovo da ne reaguje na pritisak pedale za gas, auto jako trza, dok ne prebacim u viši stepen, pa onda ponovo.
Ovo traje nekoliko minuta, dok se ne zagreje, posle je sve normalno.
Ima li neko ideju o čemu se tu radi?
edit: Promenio sam filter goriva, ne sija mi nijedna kontrolna lampica na tabli koja bi ukazivala na elektronski kvar.
Sve je bilo u redu do pre nekoliko dana, kada je na ovim nižim temperaturama počeo da trza nakon što krenem posle hladnog starta.
Čitao sam da dizelaše ne treba forsirati dok motor ne dostigne radnu temperaturu, tako sam radio od prvog dana: promene u viši stepen prenosa pravim na 1500-2000 obrtaja, ali svejedno, motor kao da se guši kada dostigne taj broj obrtaja, gotovo da ne reaguje na pritisak pedale za gas, auto jako trza, dok ne prebacim u viši stepen, pa onda ponovo.
Ovo traje nekoliko minuta, dok se ne zagreje, posle je sve normalno.
Ima li neko ideju o čemu se tu radi?
edit: Promenio sam filter goriva, ne sija mi nijedna kontrolna lampica na tabli koja bi ukazivala na elektronski kvar.
Comment