Kupio sam golfa koji je dimio, navodno zbog turbine koja treba da se remontuje. Ispostavilo se da je turbo ok ali sve ostalo nije. Zatim, u toku generalne je krenulo naopako sve što je naopako moglo da krene...
Motor je vec radjen više puta. Nešto nije bilo u redu sa blokom pa je morao da se "trnuje", to nije uspelo jer je redosled nekih elemenata bio preokrenut, nabudžen i šta ja znam šta već.. Menjane su hilzne na standard. Majstor je turpijao ležajeve da bi se radilica tek posle dan ipo pokrenula. Skraćivali su klipove (nural), skraćivali su ventile..
Nakon što je upalio prvi put, sve je delovalo ok. Radio je na relantu sa povemenim dodavanjem gasa skoro dva dana. Doterali smo ga kući pa još dva dana pravili takvu razradu.
Prilikom sledeće vožnje, blizu dolaska kući upalio je lampicu za ulje i počeo da pišti. Oduzeo sam gas i pištanje prestalo.
Sad se na pištanje više ne trzam, pišti ponekad u toku vožnje i to uvek kada je motor na maks. temperaturi, pre otvaranja termostata odprilike. Ide, radi lepo ali zapišti u pet, šest navrata za jedno veče
Mislim da bi dosad zaribao šesnaest puta da nema podmazivanje ali nisam siguran da je lažna uzbuna zbog trenutka kada pišti. Nikad hladan to ne radi. E da, nekad dodam gas pa prestane, nekad oduzmem gas pa prestane, nekad stane sam.
Moram reći i da mi možda ulje nije nekog kvaliteta, matori kupuje neko "rusko" kome je ovog puta drugi proizvodjač a pakovanje isto.
Motor je vec radjen više puta. Nešto nije bilo u redu sa blokom pa je morao da se "trnuje", to nije uspelo jer je redosled nekih elemenata bio preokrenut, nabudžen i šta ja znam šta već.. Menjane su hilzne na standard. Majstor je turpijao ležajeve da bi se radilica tek posle dan ipo pokrenula. Skraćivali su klipove (nural), skraćivali su ventile..
Nakon što je upalio prvi put, sve je delovalo ok. Radio je na relantu sa povemenim dodavanjem gasa skoro dva dana. Doterali smo ga kući pa još dva dana pravili takvu razradu.
Prilikom sledeće vožnje, blizu dolaska kući upalio je lampicu za ulje i počeo da pišti. Oduzeo sam gas i pištanje prestalo.
Sad se na pištanje više ne trzam, pišti ponekad u toku vožnje i to uvek kada je motor na maks. temperaturi, pre otvaranja termostata odprilike. Ide, radi lepo ali zapišti u pet, šest navrata za jedno veče

Mislim da bi dosad zaribao šesnaest puta da nema podmazivanje ali nisam siguran da je lažna uzbuna zbog trenutka kada pišti. Nikad hladan to ne radi. E da, nekad dodam gas pa prestane, nekad oduzmem gas pa prestane, nekad stane sam.
Moram reći i da mi možda ulje nije nekog kvaliteta, matori kupuje neko "rusko" kome je ovog puta drugi proizvodjač a pakovanje isto.
Comment