Re: Benzin u dizel motor - posledice?
Po nekom podatku sa interneta, najveći dvotaktni dizel radio je u SSSR-u u rudniku antracita kao pokretna elektrana. Koristili su dizel ili antracit samleven u prah. Napajao je strujom manje bagere.
Ja sam mislio da će se privatizacijom NIS-a nešto rešiti po pitanju kvaliteta goriva u Srbiji. Obzirom da Rusi prihvataju gomilu za njih štetnih ugovora sa propalim firmama i niske cene energenata za korišćenje u gradskim toplanama, biće monopola na gorivo još 100 godina. Inače nikakve potrebe nema da se u kvalitetan dizel (koji Nemci plaćaju malo manje nego mi nekvalitetan) dodaje bilo šta, jer već ima sve što treba. Aditivi se prilagođavaju sezoni...
Loš kvalitet falsifikovanog ulja i još gori kvalitet originalnog goriva u Srbiji su jedini razlog što motor prelazi i do 50% manje pre generalnog remonta nego isto održavan motor u zemljama EU. Na drugoj strani, trebalo bi da se bavim servisiranjem, pa mi takva situacija još i ide na ruku, ali ovo je greota gledati kako se uništavaju fine mašine.
Originally posted by ragazzoni
Ja sam mislio da će se privatizacijom NIS-a nešto rešiti po pitanju kvaliteta goriva u Srbiji. Obzirom da Rusi prihvataju gomilu za njih štetnih ugovora sa propalim firmama i niske cene energenata za korišćenje u gradskim toplanama, biće monopola na gorivo još 100 godina. Inače nikakve potrebe nema da se u kvalitetan dizel (koji Nemci plaćaju malo manje nego mi nekvalitetan) dodaje bilo šta, jer već ima sve što treba. Aditivi se prilagođavaju sezoni...
Loš kvalitet falsifikovanog ulja i još gori kvalitet originalnog goriva u Srbiji su jedini razlog što motor prelazi i do 50% manje pre generalnog remonta nego isto održavan motor u zemljama EU. Na drugoj strani, trebalo bi da se bavim servisiranjem, pa mi takva situacija još i ide na ruku, ali ovo je greota gledati kako se uništavaju fine mašine.
Comment