Peugeot 206 1.4 HDI 2002.god problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zitrajzma
    CBC Početnik
    • 12.02.2010
    • 2
    • Bg

    Peugeot 206 1.4 HDI 2002.god problem sa paljenjem

    Pozdrav svima,
    imam problem sa paljenjem na (relativno) niskim temperaturama od +5 stepeni pa nanize...onaj relej, indiikator paljenja grejcha na tabli mi se pri davanju kontakta upali samo na sekund i ugasi...u pocetku sam palio tako sto sam davao kontakt 10ak puta,jer sam mislio da mi se grejachi pale samo na sekund...i uspevalo je... poslednjih par dana je ista situacija, ali nece ni tako da upali i cuje mi se neko zujanje (pretpostavljam grejacha ili chega vec) dam kontakt,posle sekund se iskljuci indikator grejacha, posle par sekundi onaj indikator da mogu da palim auto,zatim posle minut cujem neki skljoc...i zujanje sve to vreme kao i narednih 5-10 min.. izgleda da sada mogu da upalim tek kada mi prestane to zujanje...kao sto ste vec pretpostavili,laik sam za automobile i njihov princip rada...ali se trudim da naucim,jer imam auto vec 2 i po godine, pa bi valjalo da znam pa kad bi mi dao neko nege predloge sta sve moze da bude...ja se nadam da su samo grejachi... inache, isao sam kod elektrichara, on mi je samo pogledao dal ima struje na grejachima i rekao da ima i da su oni dobri i da sad ne mozz nista da vidi jer sam ga upalio...nisam siguran da je tako proverio njihovu ispravnost!? problem se desava samo pri prvom paljenju..kad je toplo ili kad je motor zagrejan pali ok..takodje vergla ok sve vreme.....

    inache,evo jos nekih informacija, mozda imaju veze...motor mi poslednjih godinu dana radi dosta bucno i drma dosta,mada mi je jedan majstor rekao da je mozda nosac neki otisao,al ga izgleda mrzelo da pogleda...znaci kad sam uzeo kola,radio je ko benzinac,tih,extra...jednom mi je otislo crevo za turbinu za vazduh,lose je primao gas,isao max 90 na sat,uvlacio fals vazduh...popravio sam to..ali od tada lose prima gas uvek,tek na 2 hiljade obrtaja kao da naglo primi gas...isao sam par puta na kompjutersku dijagnostiku,jednom su mi rekli da je dizna,promenio sam je..ali nista se nije poboljsalo...posle toga nista nisu nasli,kao sve ok.. mozda je ovo odvojen poroblem od ovog sa paljenjem, ali eto ako neko moze da mi pomogne ...HVALA UNAPRED
  • Velickovic
    CBC Član
    • 15.07.2009
    • 54
    • Hell

    #2
    Re: Peugeot 206 1.4 HDI 2002.god problem sa paljenjem

    Proveri kompresiju prvo.
    Ako je komresija losa slabo pali, takodje kompjuter dozira vise goriva da umiri rad pa neki stucnjaci to protumace kao losu diznu.
    Drugaru je taj motorcici ispustio dusu na 120.000km tada je radio remont, posle ga je prodao.

    Comment

    • zitrajzma
      CBC Početnik
      • 12.02.2010
      • 2
      • Bg

      #3
      Re: Peugeot 206 1.4 HDI 2002.god problem sa paljenjem

      Hvala za odgovor...a ako je kompresija losha,razlog je protkomer? p.s. ja ne mogu da tvrdim kolko je preshao moj,kada sam ga kupio bio je na 110 000 a taj lik mi je jos rekao da je ustvari 80 000 nego je on povecavao brojilo zbog manje carine...bice ipak da je on to smanjivao... ja sam presao 40 000 ....tako da je sad na 150 000 verovatno plus 20-30 hiljada min ...uliva mi nadu da nije motor to sto ulje trosi minimalno.... kompresiju cu sigurno izmeriti,samo jos kad bi mi neko pojasnio kako se pravilno proveravaju grejachi?

      Comment

      • Velickovic
        CBC Član
        • 15.07.2009
        • 54
        • Hell

        #4
        Re: Peugeot 206 1.4 HDI 2002.god problem sa paljenjem

        Grejace moras izvaditi, pa ih spoji na akumulator mora se usijati za 2-4sec, neka ti majstor ispita ako nemas iskustva.
        Inace novi motori ukljucuju grejace tek na -5c.
        Mozda su ti ventili zagaravili ako gusis auto, dobar majstor ce naci kvar lako.

        Comment

        • Velickovic
          CBC Član
          • 15.07.2009
          • 54
          • Hell

          #5
          Re: Peugeot 206 1.4 HDI 2002.god problem sa paljenjem

          Obavezno neka ocisti usisnu granu i egr ventil, mozda je zacepljen pa zato teze pali.

          Comment

          Working...
          X