807 problem sa pritiskom u usisu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mkovacevic
    CBC Početnik
    • 30.10.2009
    • 4
    • beograd

    807 problem sa pritiskom u usisu

    Imam jedan zanimljiv problem,koji me zeza već nekoliko dana,naime reč je o 807 2.0 hdi 8v RHW ,problem je u tome što izbacuje grešku da je različit pritisak u usisnoj grani od zadatog ,odnosno u parametrima kao i da ga nema P0235.Druga greška je PO11O7 elektro ventil vakuuma 'swirl' koji komanduje leptirima u duploj usisnoj grani.Naravno sva creva proverena ,davač pritiska vazduha zamenjen ,elektro ventili zamenjeni instalacija proverena.Kompjuter proveren.Auto pali normalno ,ali obrtaje diže samo do 3ooo obr/min,posle 15 min rada sam se ugasi,pa je potrebno resetovanje ključem i čekanje od 20 min da bi ponovo upalio, i čim se krene iz mirovonja odmah se gasi. POZDRAV
  • miflaaa
    CBC Član
    • 05.07.2008
    • 44
    • lazarevac

    #2
    Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

    fap filter.potrebno ciscenje i dolivanje aditiva.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

      Moze malo pojasnjenje ovoga, kakve veze ima FAP filter i dolivanje aditiva sa opisom problema? Mozda ima ili nema, ne znam, ali ne razumem mehanizam pa pitam.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • dieselman
        CBC Senator XXL
        • 14.11.2005
        • 833
        • tt

        #4
        Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

        ..FAP sa ovim nema nikakve veze...

        Comment

        • dieselman
          CBC Senator XXL
          • 14.11.2005
          • 833
          • tt

          #5
          Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

          ..da li si proverio pritisak turbine u parametrima?Da li otvara klapnu na usisu?...dok gasi motor,ECU smatra da je nesto ozbiljno,pa je nemoguce da je sve OK,ajd zagrabi malo dublje pa javi...

          Comment

          • miflaaa
            CBC Član
            • 05.07.2008
            • 44
            • lazarevac

            #6
            Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

            Kada se broj obrtaja ne penje vise od 3000 obrtaja , u 90 % slucajeva je bio zapusen fap filter. Prvi put cujem da se neko pobunio i da iskljucuje takvu mogucnost.

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #7
              Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

              Ma daj čoveče, to poređenje je kao kada bi rekao da kada čovek padne na pod ima infarkt.

              Penjenje obrtaja do 3k obrtaja može da bude i neka vrsta limp moda, npr., koji je uzrokovan sijasetom drugih faktora!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

                Kada se broj obrtaja ne penje vise od 3000 obrtaja , u 90 % slucajeva je bio zapusen fap filter. Prvi put cujem da se neko pobunio i da iskljucuje takvu mogucnost.
                I ja sa slazem da ne treba iskljuciti ovu mogucnost.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

                  Niko nije iskljucio tu mogucnost, ali meni nije jasno kako je na osnovu opisa problema koji ostavlja prostora za milion razlicitih dijagnoza, decidno receno da je FAP filter u pitanju. Mozda jeste, mozda je nesto drugo, za sada nema dovoljno podataka da se tvrdi nista od toga.

                  Auto ne pali. Razlog moze biti sve od praznog rezervoara do toga da uopste nisi okrenuo kljuc.
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Gavra
                    CBC Senator XXL
                    • 06.03.2008
                    • 2031
                    • Beograd

                    #10
                    Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

                    Originally posted by miflaaa
                    fap filter.potrebno ciscenje i dolivanje aditiva.
                    Originally posted by miflaaa
                    Kada se broj obrtaja ne penje vise od 3000 obrtaja , u 90 % slucajeva je bio zapusen fap filter. Prvi put cujem da se neko pobunio i da iskljucuje takvu mogucnost.
                    Aj sad reci gde si napisao da je to mogucnost?
                    Poslednji nek ugasi svetlo

                    Comment

                    • mkovacevic
                      CBC Početnik
                      • 30.10.2009
                      • 4
                      • beograd

                      #11
                      Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

                      Nema FAP filter,a pritisak u usisu fizicki postoji ali na kompu nista.klapne rade i otvorene su,EGR zatvoren.

                      Comment

                      • TECA
                        CBC Senator XXL
                        • 14.10.2007
                        • 2355
                        • Oz

                        #12
                        Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

                        Svejedno,ima verovatno obican katalizator.

                        Comment

                        • bugarin
                          CBC Član
                          • 04.06.2008
                          • 75
                          • Pozarevac

                          #13
                          Re: 807 problem sa pritiskom u usisu

                          Originally posted by TECA
                          Svejedno,ima verovatno obican katalizator.
                          Kad se zapusi katalizator auto dimi u pocetku dodavanja gasa i prekine posle par sekundi ali i povuce pa na sve to hoce i da podigne sipku ili ti merac ulja u motoru sto se takodje desava(zbog povisenog pritiska koji je najbolje da se tako manifestuje nego na dihtung glave motora).Posto nije takav opis kvara mislim da nije katalizator koji uzgred receno nema elektroniku u sebi da moze da limitira broj obrtaja kao FAP.

                          Comment

                          Working...
                          X