Pozdrav....
Danas sam imao prilike da provozam Fokusa 1.6 tdci, drugar ga je skoro uzeo polovan 2005 god. 90ks. auto lepo ide i trosi skoro 1.5- 2l manje nego moj multijet....
Ono sto me zanima to je pouzdanost i izdrzljivost ovog motora i moguci problemi, znam da je PSA, da ga stavljaju u Mazdu mozda i Tojotu samim tim bi trebalo da je kvalitetan (valjda japanci znaju sta su uzeli).
Na nekoliko Cro. i Fordovom sajtu nasao sam podatke da su prilicno nezni i osetljivi na- long service interval, tj ako im se ne menja ulje na vreme hoce da se zapusi sito uljne pumpe i napravi karambol u motoru i sa turbinom....
Buduci da sam s tim uplasio coveka a auto je uvezen iz Italije, sta raditi? da li preventivno skinuti karter i oprati to sito ili sipati samo Wurth Engine cleaner da se opere motor i promeniti ulje...?
Inace moze jos iskustava sa ovim motorom npr. ima li plivajuci zamajac, FAP filter, (stari dobri PSA 2.0/90 hp znam da nije imao), citam da ima neku kombinaciju lanca i zupcastog za pogon bregaste, koliko je to dobro resenje? Sistem ubrizgavanja Bosch
ili delphi
? Otprilike cena velikog servisa i sta se sve menja posto je to sledeca operacija?
Danas sam imao prilike da provozam Fokusa 1.6 tdci, drugar ga je skoro uzeo polovan 2005 god. 90ks. auto lepo ide i trosi skoro 1.5- 2l manje nego moj multijet....

Ono sto me zanima to je pouzdanost i izdrzljivost ovog motora i moguci problemi, znam da je PSA, da ga stavljaju u Mazdu mozda i Tojotu samim tim bi trebalo da je kvalitetan (valjda japanci znaju sta su uzeli).


Buduci da sam s tim uplasio coveka a auto je uvezen iz Italije, sta raditi? da li preventivno skinuti karter i oprati to sito ili sipati samo Wurth Engine cleaner da se opere motor i promeniti ulje...?
Inace moze jos iskustava sa ovim motorom npr. ima li plivajuci zamajac, FAP filter, (stari dobri PSA 2.0/90 hp znam da nije imao), citam da ima neku kombinaciju lanca i zupcastog za pogon bregaste, koliko je to dobro resenje? Sistem ubrizgavanja Bosch



Comment