Ovako,motor je 2.0tdi pd iz 2004 god.Desava se to da kada je bas dobro zagrejan (90 c) i kada ga ugasim pa posle par minuta ponovo hocu da upalim on prilisno dugo vergla (3-4sec) dok kada je hladan ili manje zagrejan pali na prvi okret.Motor je perfektan a i stavljen je nov akumulator od 72Ah.Cuo sam price da to moze softverski da se resi i da je to cest slucaj na tim motorima.Meni to stinking na anlaser.Svaki savet i preporuka su dobrodosli,hvala
2.0 TDI PD dugo vergla vruc
Collapse
X
-
Re: 2.0 TDI PD dugo vergla vruc
Hvala misko ali nemam dijagnostikuMislim da je upravo do njega jer se zalece tj. vergla sve brze dok ne sastavi a nekad se desi da menja proj obrtaja,kao da na momente zaglavljuje.A zasto kad je hladan upali istog momenta kad okrenem kljuc?
Comment
-
-
Re: 2.0 TDI PD dugo vergla vruc
Malo sam guglao i nasao na forumu u hr. da je to masovna pojava i kolko sam video ima dosta mogucih razloga sto me jos vise bacilo u rebus.Ako neko zna resenje i moze da odradi neka mi javi na PP.Uzasno me nervira i rasteruje mi kupce! Evo tog foruma http://www.forum.hr/showthread.php?t=280606
Comment
-
-
Re: 2.0 TDI PD dugo vergla vruc
ne znam da li smeš da probaš zbog zupčastog kajša ,ali ostavi auto kada je vruć na nizbrdici ,pa probaj da ga upališ ..ako ne upali ..probaj ga na na metar nizbrdo..ako odmah sastavi . znači da je anlaser,akumulator . ili masa od anlasera.
to bi mogao odmah najedostavnije da proveriš.Da mu očistiš sve mase i kontakte na anlaseru i akumulatoru.
ja sam imao isti problem viewtopic.php?f=358&t=51517&p=785759&hilit=corsa+b +nece+da+pali#p785759
i pljenje reseno remontom anlasera. meni vruć nije hteo uopste da upali , a hladan na pola ključa.
taj tvoj auto je mnogo moderniji ..ali ako nemozes na dijagnostiku,kreni od stvari najlaksih za proveru.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Re: 2.0 TDI PD dugo vergla vruc
Na dijagnostici ne prijavljuje ni jednu gresku a sto se tice paljenja na nizbrdicu ili na gurku,od toga nema nista,jer je DSG menjac.Pitao sam decka koji mi je radio dijagnostiku da mi ocita broj obrtaja anlasera prilikom verglanja ali on to nezna
Comment
-
-
Re: 2.0 TDI PD dugo vergla vruc
kakav ti je taj majstor kada nezna da pogleda broj obrtaja motora,hajde ovako zakacite auto na dijagnosiku,kanal o1 engine menagment,otvori mearing block i pogledajte broj obrtaja motora,nebi smeo da bude ispod 250,ako jeste skidaj alnaser,mogu da budu milion gluposti,ali najcesci kvar je alnaser ili rekao sam ti reemap ili ugradnja varalice,mora posle da pali kao mina
Comment
-
Comment