Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goran_nik86
    CBC Član
    • 17.10.2009
    • 25
    • Macedonia

    Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

    Imam Golf 2 1.6 dizel mi se javlja eden problem:Kad ga ujutro upalim auto odmah upali i se ugasi nakon paljenja.Drugi put isto se desi upali i odmah se ugasi.E treci put auto upali ali se desava da radi na 3 cilindra ako mu malo dodam gas,Nakon po 3, 4 min se uparvi to i radi na 4 cilindra.Dodeka radi tako od auspuh izbacuje beli a ponekad i crni dim.Ovo je prva zima sto se desava taj problem.Inace auto mi je kupen 4 god servisiran je na vreme se.E sad kad se pojavio ovaj problem provjereni su svi grejaca svi su ispravni,zamenjeni se dizni ali opet i so niv isti problem,odneo sam na boshist da mi nasteluje paljenje podeseno je i to mada da on kaze da je bilo dobro nastelovano i pre tome.Ne znam u cemu je problem. Filtri su zamenjeni pred 5 meseca svi.Da sad auto nikad ne mi radio tako ova je prva zima da se to desava.Lepo ide ne baca dim ne trosi ulje 30dcl na 6000 km.U cemu moze biti problem?
  • espace2beograd
    CBC Veteran
    • 06.10.2010
    • 149
    • Pančevo
    • Golf 7 81kw

    #2
    Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

    Zasto nisi pomenuo da pumpa nije sa tog auta?

    Comment

    • Goran_nik86
      CBC Član
      • 17.10.2009
      • 25
      • Macedonia

      #3
      Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

      Sa mojom starom pumpom sam imao isti simptomi,sumljao sam da je do nju da ne vuce dovoljno nafta pa zamenjena ali opet je isto

      Comment

      • ragazzoni
        CBC Senator XXL
        • 24.02.2009
        • 774
        • Obrenovac i okolina
        • Opel Omega 2.0i-16v

        #4
        Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

        TEORIJA: Imaš nepravilnosti u sagorevanju i ostvarenim uslovima za isto, a to je:
        1.Nedovoljna kompresija, oštećenja klipova, karika, glave, ventila, cilindara, posledice habanja
        2.Neadekvatan statički ugao predpaljenja, možda bi malo trebalo pumpu u ranije paljenje, da ti ne objašnjavam zašto
        3.Neispravan sistem za napajanje i distrubuciju goriva-Pumpa visokog pritiska, brizgaljke, vodovi...
        4.Neispravni uređaji za hladan start: Grejači, Regulacija ranijeg predpaljenja koju Golf činimi se ima a tvoja sadašnja pumpa nema
        5.Neadekvatno gorivo-nedovoljnog cetanskog broja i ostalih karakteristika
        Eto kvar je tu negde
        ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
        Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

        Comment

        • Goran_nik86
          CBC Član
          • 17.10.2009
          • 25
          • Macedonia

          #5
          Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

          Ok hvala na informacija sledeci cekor sto treba da uradim je da izmerim kompresiju zato sto dizni su vec menjani pa da znam na sto sam

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #6
            Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

            Kada menjaš stari neispravni deo sa drugim starim i neispravnim,a pri tome neodgovarajućim delom onda nije realno da očekuješ poboljšanje rada sklopa na kome je vršena goreopisana intervencija. Mislim.

            Comment

            • Gavra
              CBC Senator XXL
              • 06.03.2008
              • 2031
              • Beograd

              #7
              Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

              Originally posted by Stratos
              Kada menjaš stari neispravni deo sa drugim starim i neispravnim,a pri tome neodgovarajućim delom onda nije realno da očekuješ poboljšanje rada sklopa na kome je vršena goreopisana intervencija. Mislim.
              AMIN
              Poslednji nek ugasi svetlo

              Comment

              • Goran_nik86
                CBC Član
                • 17.10.2009
                • 25
                • Macedonia

                #8
                Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

                Sacekajte malo.Mozda ste me pogresno svatili.Ko rece da pumpa nije ispravna?Nisam rekao da pumpa je neispravna.Menjao sam pumpa zato sto sumljao sam da je problem u nju i ni sam smenio samo tako da ja stavim. Pumpa je prethodno ispitana kod boshiste i kazu da je ispravna zato i sam ja smenio.Istina otprvin mislio sam da je do nju,zato sto kad sam ja stavio auto mi radio dobro ali to je bio sigurno zato sto i bilo potoplo napolju.Megutim za neki dan kad je opet zahladio auto mi pojavljue isti simptomi.Pomislio sam da nisam dobro nastelovao paljene megutim i kad sam otisao ponovo kod boshiste on opet proveri pomestio je malo ali kaze da nema potreba zato sto paljenje bilo sasvim u redu.Rekao je da proverim drugi stvari da ne vuce negde falsh vazduh u crevima dovod i da zamenjem dizne zato sto te dizne ne se stelovaju nego da kupim novu i da zamnjemim.Isto tako mi je rekao da ta pumpa mnogo retko se kvari,i zato sto imam isti simptomi kaze on da i druga pumpa sigurno je ispravna,nego problem je u nesto dr.Rekao mi je da proverim da ne vuce falsh vazduh negde,da zamnjemin dizne i filter za naftu,zato sto taj nije ni imao vremena da mi bara dali vuce falsh vazduh,imao je puno posla.Za dizne mi rekao da sam gi zamenim, i ako i to ne pomaze najverojatno je nesto u motoru.E pa sad moram da merim kompresije mada malo mi je cudno zato sto pocnalo da mi se dogagja sve taka odjednom od ova zima.Ja ga imam ovaj auto 4 god kupio sam ga od covek koj sto ja licno poznajem i znam deka pred da ga kupim na nju je radjena generalka.Isto tako kad sam ga kupio odmah sam merio kompresiju bila je odlicna.30,29,30,29 bara.Ali sta je tu je ovih dana cu opet da premerim pa videcu

                Comment

                • ragazzoni
                  CBC Senator XXL
                  • 24.02.2009
                  • 774
                  • Obrenovac i okolina
                  • Opel Omega 2.0i-16v

                  #9
                  Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

                  Sve ima svoj vek, pa ne misliš valjda da se posle 4 godine vožnje pojačala kompresija? Kad sam ti rekao da probaš da pomeriš paljenje u ranije, probaj. Ima puno razloga da se motor takvog stanja bolje ponaša kad je recimo predpaljenje 1mm umesto preporučenih 0.90mm/gmt.
                  ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                  Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                  Comment

                  • Goran_nik86
                    CBC Član
                    • 17.10.2009
                    • 25
                    • Macedonia

                    #10
                    Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

                    Ok hvala ti mnogu Ragazzoni probacu i to obavezno....

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #11
                      Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

                      E treci put auto upali ali se desava da radi na 3 cilindra ako mu malo dodam gas,Nakon po 3, 4 min se uparvi to i radi na 4 cilindra.
                      Ocigledno da jednom cilindru fali mnogo kompresije.S obzirom da ne trosi ulje,moze biti da je do ventila na glavi ili da je pretrpeo hidro udar pa malo iskrivio jednu klipnjacu.Menjan u medjuvremenu dihtung glave?

                      Comment

                      • Goran_nik86
                        CBC Član
                        • 17.10.2009
                        • 25
                        • Macedonia

                        #12
                        Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

                        Nije menjan dihtung glave....Nego da kazem sta je bilo so kompresijom.Merio sam kompresijom i kompresija je prvi cilindar27,vtori cilindar28,treti cilindar26,cetvrti cilindar28 bara.Majstor sot mi je merio rekao mi je deka so vakva kompresija mora da upali i deka ne smije da radi tako.Samo da kazem uste nesto a to ranije ni sam probao.Sinoc sam probao kad sam ga nosio kod majstora.Kad ga upalim radio je isto na 3 cilindara.Znaci sacekam grejace ugasi se oni i nakon 10 sek palim.Auto je zapalio ali radio je na 3 cilindra.Nakon 10 sek ugasim ga i upalim ali pvaj put bez grejacima.Auto je upalio i radio sasvim normalno radio je na 4 cilindra,nije dimio pozadi,a ako ni sam tako napravio trebaju mu 3,4 min da sastavi.To je isto i majstor primetio pa ujutro kad sam otisao da ga zemem mi je rekao da nije mozda nesto u dovodot na nafta zajebano.Nesto sumlja kao da je rezervoar zaprljan ili cevi ispod auto sta ja transportuju nafta do bosh pumpu? Malo me zbunila i ova pojava sto do sad nisam ja probao:ugasim ga,nakon 10 sek upalim ga bez grijaca direktno i auto radi normalno?

                        Comment

                        • subicd
                          CBC Senator XXL
                          • 20.06.2008
                          • 463
                          • Novi Sad

                          #13
                          Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

                          Originally posted by Goran_nik86
                          .Znaci sacekam grejace ugasi se oni i nakon 10 sek palim.Auto je zapalio ali radio je na 3 cilindra.?
                          A sto cekas 10s kad se ugasi lampica grejaca? Sacekaj dok ne ''cvrcne'' relej i onda ga pali.

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            #14
                            Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

                            ..kasno paljenjje ili deblji zaptivac glave...

                            Comment

                            • ragazzoni
                              CBC Senator XXL
                              • 24.02.2009
                              • 774
                              • Obrenovac i okolina
                              • Opel Omega 2.0i-16v

                              #15
                              Re: Golf 1.6 dizel problemi so jutarnog paljenja

                              Originally posted by dieselman
                              ..kasno paljenjje ili deblji zaptivac glave...
                              BRAVO DIESELMAN, ja sam ranije pisao o problemu jednog AUDIJA i napomenuo da je za debljinu zaptivača bitno nadvišenje klipova iznad površine bloka, i da se zaptivač glave ne kupuje dok se ne izmeri nadvišenje, ali dokaži ti.....kad TRGOVAC lepo kaže:UZMI DEBLJI, AKO SI RAVNAO GLAVU, A I MEKŠE ĆE RADITI!!! Šta ćeš, prestrujni kanal prema komori i njegovo smanjenje zajedno sa prostorom oko ventila je beznačajno kod ravnanja iste, a u odnosu na zapreminu koju opisuje klip. Dao sam i mere i koje debljine zaptivača idu....
                              ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                              Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                              Comment

                              Working...
                              X