Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mirko_NS
    CBC Član
    • 17.04.2008
    • 80
    • Novi Sad

    #16
    Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

    Naravno da cu potraziti misljenje u drugom servisu - posto ovo sto su mi saopstili i ne lici na "misljenje", nego na lupetanje.

    Comment

    • dusan147
      CBC Senator
      • 08.03.2008
      • 287
      • Novi Sad
      • GT 1.9 JTDm 16v

      #17
      Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

      Ako ventil "pišti" kad je samo dat kontakt mogao bi da bude i problem sa vakuumom u instalaciji (rezervoar vakuuma ili neka cevka). Pored toga, taj, kako ga još zovu, "overboost" ventil ima deo (jedan mali sunđer unutra) koji može da se isprlja, ali to pravi probleme u vožnji (MCSF tipa P0235)...
      Pre nekoliko meseci promenio sam taj ventil (cena je oko 30€).
      Šta bi na kraju u tvom slučaju?
      Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

      Comment

      • Mirko_NS
        CBC Član
        • 17.04.2008
        • 80
        • Novi Sad

        #18
        Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

        Jos uvek nista - bio i u "Cubi" servisu (negde sam video tvoju preporuku) i oni tvrde da je to "normalno", ali da budem iskren nisu me ubedili, posto ventil ne pisti uvek na davanje kontakta

        U subotu imam zakazano u BGu kod "Gorana", pa cu videti sta ce oni reci..

        Inace meni su za pomenuti ventil trazili oko 12-13000 u Fiatinu, dok je u Stojanovu 9300. Gde si ti nabavio tako jeftino? Mozda je razlika u ceni posledica razlike JTD - MJT...

        Problema u voznji nemam - auto lepo povlaci, ocigledno promena geomtrije radi ok...

        Comment

        • dusan147
          CBC Senator
          • 08.03.2008
          • 287
          • Novi Sad
          • GT 1.9 JTDm 16v

          #19
          Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

          NS Alfisti se okupljaju nedeljom na parkingu pre "Ribarca" - dođi da to pogledamo? Imamo i dijagnostiku i "trust" mozgova.
          Skuplja alternativa je obilazak servisa u kojima majstori uglavnom nemaju vremena da se posvete nečemu što "možda nije pravi kvar", ali nervira/smeta vlasniku vozila.
          Inače, "overboost" elektroventil za JTD i JTDm je isti. Dosada sam ga menjao dva puta... Ne zato što je prestao da funkcioniše, već zato što je na mojoj remapovanoj Alfi, zbog zaprljanosti pomenutog sunđera ili iz nekih drugih razloga, dolazilo do pojave P0235 "overboost" MCSF greške... Ali nije bilo nikakvih neuobičajenih zvukova - pištanja, šištanja ili brujanja.
          Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

          Comment

          • Mirko_NS
            CBC Član
            • 17.04.2008
            • 80
            • Novi Sad

            #20
            Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

            Hvala na pozivu - svakako cu navratiti, makar samo da se upoznamo

            Nego, ne rece gde si nabavljao ventil po toj ceni (moze i na PP)...

            Comment

            • dusan147
              CBC Senator
              • 08.03.2008
              • 287
              • Novi Sad
              • GT 1.9 JTDm 16v

              #21
              Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

              U "Fiatinu"... Zamenom tog ventila postignuta je bolja usklađenost zahtevanog i izmerenog pritiska turbine (jer nov i ispravan ventil brže reaguje), pa su sad pikovi smanjeni na minimum... Ponavljam - to je, uz relativno povoljnu cenu, bio jedini razlog za zamenu ovog ventila.
              Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

              Comment

              • Mirko_NS
                CBC Član
                • 17.04.2008
                • 80
                • Novi Sad

                #22
                Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

                Onda ne znam odakle im ova cena od 12000 kad sam ja zvao ili ti imas bas dobar popust

                Comment

                • Gavra
                  CBC Senator XXL
                  • 06.03.2008
                  • 2031
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

                  M&D = 30eura
                  Facet = 40-50eura
                  Pierburg= 90 eura
                  OE = 120eura

                  Evo ovako ce ti biti lakse da shvatis razlike. OE radi najmanje 3 godine...Pierburg najmanje 2 ostali kakve si srece
                  Poslednji nek ugasi svetlo

                  Comment

                  • Mirko_NS
                    CBC Član
                    • 17.04.2008
                    • 80
                    • Novi Sad

                    #24
                    Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

                    Hvala Gavro - bitno mi je da orijentaciono znam cene (i kvalitet)...

                    Comment

                    • dusan147
                      CBC Senator
                      • 08.03.2008
                      • 287
                      • Novi Sad
                      • GT 1.9 JTDm 16v

                      #25
                      Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

                      Prvo sam imao "Pierburg" (fabrička ugradnja), a zatim "Facet" (2008 u leto i 2011 posle zime)...
                      U "Fiatinu" su uvek imali samo "Facet" (za 1.9 JTD 8v i 16v) pa je taj moj izbor pomalo i prinudan...
                      Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                      Comment

                      • Mirko_NS
                        CBC Član
                        • 17.04.2008
                        • 80
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

                        Bio u subotu u BGu, kod Gorana (vise puta preporuceni Fiat serviser na ovom i drugim forumima) - pregledali su i dao mi je savet da ne menjam ventil sve dok ne bude pravio probleme u voznji. Inace cena pomenutog ventila kod Gorana je 4200din (nisam pitao za marku).

                        Comment

                        • Stratos
                          CBC Senator XXL
                          • 10.09.2008
                          • 2594
                          • Novi Sad

                          #27
                          Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

                          Dobro došao u klub...

                          Comment

                          • dusan147
                            CBC Senator
                            • 08.03.2008
                            • 287
                            • Novi Sad
                            • GT 1.9 JTDm 16v

                            #28
                            Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

                            Originally posted by Mirko_NS
                            ... i dao mi je savet da ne menjam ventil sve dok ne bude pravio probleme...
                            To su rekli i u "Cubi" servisu?
                            Grešiti je ljudski, ali je osećaj božanski.

                            Comment

                            • Mirko_NS
                              CBC Član
                              • 17.04.2008
                              • 80
                              • Novi Sad

                              #29
                              Re: Fiat Bravo, 1.9 MJT/120KS, el-ventil geometrije turbine

                              Oni su tvrdili da je takav zvuk "normalan", zvuk naravno nije bas "normalan" (kao ni vibriranje), ali s'obzirom da relej vrsi svoju f-ju korektno za sada ostaje tu gde jeste

                              Comment

                              Working...
                              X