vergla nece da upali, astra 1.9cdti, 110kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    #31
    Odg: vergla nece da upali, astra 1.9cdti, 110kw

    Originally posted by nikaragva View Post
    Dizne na opcomu na leru i u toku vožnje mi pokazuju maksimalno +-2.55, s tim da čim krenem da vozim te vrednosti nekako teže nuli, na leru se onako "raspu" do te pomenute vrednosti - ne uvek i ne sve.

    Ovde nesto debelo ne stima, podnosljive korekcije su do max +- 1. S obzirom da su granicne vrednosti koje dijagnostika prikazuje za korekcije te koji si ti dobio, stanje je blago receno uzas. Motorni racunar radi korekcije na samo leru, iz tog razloga se sa dodavanjem gasa tvoje vrednosti primicu nuli sto nikako ne znaci da je sve ok. Cupaj te dizne i nosi nekom krstenom majstoru na pregled i stelovanje. Posto motorni racunar ne vrsi korekcije samo na osnovu dizni proveri i komprsiju za svaki slucaj kad je "na izvolte"

    kad vec citas parametre, koliki je pritisak u toku verglanja kad nece da upali?
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • nikaragva
      CBC Senator XXL
      • 03.06.2008
      • 521
      • B. Palanka
      • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

      #32
      Odg: vergla nece da upali, astra 1.9cdti, 110kw

      Evo link ka yt (devijacija dizni, na leru i kada se da gas do nekih 1800o/min):http://www.youtube.com/watch?v=3snT_...ature=youtu.be

      Pre oko 1,5h sam probao kako pali. Oko 90min nije paljen auto.
      Temperatura vazduha (air charge): 55
      Rashladna tecnost: 55
      Gorivo: 28
      To su sve vrednosti po davanju kontakta. Na svako davanja kontakta temperatura goriva padne, ali onda pocne da raste. Sto je i logicno valjda, pristigne sveze gorivo, upali se pumpa, posle se opet podigne temperatura goriva preko 20 stepeni celzijusa.
      Upalio auto normalno.

      Onda se desila dva puta sledeca stvar: auto dok sam ceprkao po dijagnostici je relativno dugo stajao na kontaktu, prosli su odavno svi tajmeri za grejanje, i sve ostalo, nekoliko minuta i vise je stajao tako na kontaktu, onda sam okrenuo kljuc i vergla i nece da upali. Temperature sve iste. Dva puta sam vadio kljuc i pokusavao da upali, tek drugi put je upalio.

      Zeljeni i izmereni pritisak rail-a ok, dok radi, i odmah po paljenju se normalizuje u smislu da je isti kao i onaj zadati. Na kontakt dok je ugasen motor izmereni pritisak je 0.24/0.42 menja cas jedna cas druga vrednost, a zeljeni 30MPa.
      Proracunat i izmeren protok vazduha su skoro identicni.

      Videcu kako ce sutra ujutru biti, kada se sve ohladi.
      Last edited by nikaragva; 10.01.2012, 23:16.

      Comment

      • nikaragva
        CBC Senator XXL
        • 03.06.2008
        • 521
        • B. Palanka
        • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

        #33
        Odg: vergla nece da upali, astra 1.9cdti, 110kw

        Originally posted by Goran View Post
        Ovde nesto debelo ne stima, podnosljive korekcije su do max +- 1.
        Nisam znao uopste koje su granicne vrednosti, odnosno preko cega ne bi trebalo da ide u + ili u -, a da je sve OK.
        Te dizne su bile na motoru, koji je pretrpeo kuvanje, bila je tema ovde. One imaju 193500km. Motor u kojem sad stoje, je izvadjen iz slupanog auta, koji je imao na satu 14,000km (ako neko nije cackao , Radenko mi je dao dozivotnu garanciju na njega ) i zadnjih 45,000km koliko se vec nalazi u autu, odlicno radi, ne trosi ulje cak ni mobil1
        Takodje posle stavljanja motora, do pre par hiljada nije ni ovih problema bilo. Mesecno predjem oko 2600km.
        Cim sam kupio opcom, pre oko 25,000+km naravno cackao sam i taj deo za dizne, i cini mi se da se vrednosti nisu mnogo razlikovale od ovih sada, ali ne mogu da garantujem, davno je bilo Pa iz tog razloga nisam doziveo ove sad vrednosti kao nesto alarmantno promenjeno u odnosu na ranije, ali ponavljam niti znam koji je threshold, niti se secam bas bas tacnih vrednosti.
        Last edited by nikaragva; 10.01.2012, 23:45.

        Comment

        • nikaragva
          CBC Senator XXL
          • 03.06.2008
          • 521
          • B. Palanka
          • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

          #34
          Odg: vergla nece da upali, astra 1.9cdti, 110kw

          Evo podaci od pre pola sata:
          air: 11`
          coolant:11`
          fuel: 5-6` po davanju kontakta, digne se na 8`
          Napolju: 3`
          Rail: 0.24/0.42MPa

          Upalio normalno - cak nije ni trokirao po paljenju (kao sto zna da bude cesto):

          Onda:
          Dizne devijacija (dva uzorka u razmaku od 30s):
          2.9 3.12
          2.2 2.3
          1.35 0.9
          0.3 0.3
          Rail pre paljenja isto kao i sinoc: 0.24/0.42MPa, posle 34MPa i onda se ustalio na ~30MPa na leru.

          Posle par minuta rada:
          air: 9`
          coolant: 25`
          fuel:10`

          Kao sto sam i sumnjao sad ce raditi neko vreme, odnosno paliti normalno, pa necu moci da reprodukujem stanje kad nece da upali.

          Zanimljivo mi je kako se rashladna tecnost nije vise ohladila, za ovih 8-9h sto nije radio auto. Ova temperatura vazduha, verujem da je vezana za temperaturu samog bloka i rashladne tecnosti, ne znam na kom mestu se ona meri, ali cim je vazduh krenuo da ulazi novi, ona je pala.

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #35
            Odg: vergla nece da upali, astra 1.9cdti, 110kw

            Originally posted by nikaragva View Post
            fuel: 5-6` po davanju kontakta, digne se na 8`
            Napolju: 3`

            Posle par minuta rada:
            fuel:10`

            Rail pre paljenja isto kao i sinoc: 0.24/0.42MPa, posle 34MPa i onda se ustalio na ~30MPa na leru.
            Prema navedenom, grejač funkcioniše! Mogao si, da proveriš, malo duže vremena, pre starta motora, na koju temperaturu goriva bi "nagurao"? Check engine je sigurno vremenski ograničen, pa isključiš i ponovo daš kontakt.

            Za rail i ostale parametre, kao što je napisao goran:
            Cupaj te dizne i nosi nekom krstenom majstoru na pregled i stelovanje. Posto motorni racunar ne vrsi korekcije samo na osnovu dizni proveri i kompresiju za svaki slucaj kad je "na izvolte".

            Comment

            • nikaragva
              CBC Senator XXL
              • 03.06.2008
              • 521
              • B. Palanka
              • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

              #36
              Odg: vergla nece da upali, astra 1.9cdti, 110kw

              Ok, onda sam rascistio sa grejacima.

              Znaci definitivno dizne mogu da prave te hocu/necu da palim probleme, trokiranje po paljenju, PLUS sto ove devijacije nisu normalne. Ok, hvala svima na odgovorima i pomoci.

              Comment

              Working...
              X