Auto je star 10 god. Presao 220 hiljada,motor ne trosi ni ulje ni naftu vise nego kad sam ga kupio pre 100 hilj.km. Nedavno u toku voznje mi se prvi put upalila crveba lampica sa uzvinikom i ona sa stop,vozio sam tako par nedelja bez problema dok jednog dana nije hteo da upali,prvi privatni majstor je svojom dijagnostikom utvrdio da je otisao kod kljuc i potom sam kod pezoovog servisa uradio kljuc,kodirali ga ali je to sve bilo dobro dva dana,feler se ponovio jos jednom,opet sam reklamirao i uradjeno mi je "kao"novo kodiranje,i opet mi se ponovilo ali ovog puta mi se auto ugasio u voznji,jednostavno mi se oduzeo gas.na kompjuteru u servisu je uvek izlazila dijagnoza
ermanentni feler ajnspric pumpa zatvorena.
Problem kod paljenja - peugeot 206-1800 diesel
Collapse
X
-
Odg: Problem kod paljenja - peugeot 206-1800 diesel
Da,imas pravo to je model 1900 cm3,moj majstor iz Bg mi je rekao,posto nisam trenutno u zemlji, da moze biti nesto banalno i da struja mozda ne stize do Bosch pumpe,dok ovi ovde pricaju samo o kod kljucu.Auto izmedju dve popravke funkcionise besprekorno,prvi put mi se palila crvena lampica sa stopom zajedno,dok u druga dva slucaja samo zuta na pocetku a posle kad ostane bez dovoda goriva i te crvene.
Comment
-
Comment