Problem kod paljenja - peugeot 206-1800 diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rufa
    CBC Početnik
    • 08.04.2012
    • 2
    • Minhen

    Problem kod paljenja - peugeot 206-1800 diesel

    Auto je star 10 god. Presao 220 hiljada,motor ne trosi ni ulje ni naftu vise nego kad sam ga kupio pre 100 hilj.km. Nedavno u toku voznje mi se prvi put upalila crveba lampica sa uzvinikom i ona sa stop,vozio sam tako par nedelja bez problema dok jednog dana nije hteo da upali,prvi privatni majstor je svojom dijagnostikom utvrdio da je otisao kod kljuc i potom sam kod pezoovog servisa uradio kljuc,kodirali ga ali je to sve bilo dobro dva dana,feler se ponovio jos jednom,opet sam reklamirao i uradjeno mi je "kao"novo kodiranje,i opet mi se ponovilo ali ovog puta mi se auto ugasio u voznji,jednostavno mi se oduzeo gas.na kompjuteru u servisu je uvek izlazila dijagnozaermanentni feler ajnspric pumpa zatvorena.
  • gorans
    CBC Senator XXL
    • 09.03.2010
    • 1525
    • Beograd

    #2
    Odg: Problem kod paljenja - peugeot 206-1800 diesel

    Jedno glupo pitanje
    Koji je motor? 1.9d ili 2.0hdi
    1800 ne postoji u 206

    Comment

    • rufa
      CBC Početnik
      • 08.04.2012
      • 2
      • Minhen

      #3
      Odg: Problem kod paljenja - peugeot 206-1800 diesel

      Da,imas pravo to je model 1900 cm3,moj majstor iz Bg mi je rekao,posto nisam trenutno u zemlji, da moze biti nesto banalno i da struja mozda ne stize do Bosch pumpe,dok ovi ovde pricaju samo o kod kljucu.Auto izmedju dve popravke funkcionise besprekorno,prvi put mi se palila crvena lampica sa stopom zajedno,dok u druga dva slucaja samo zuta na pocetku a posle kad ostane bez dovoda goriva i te crvene.

      Comment

      Working...
      X