Audi A3 2001 TDI AHF 110 ks lose ide

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • WEST 014
    CBC Senator XXL
    • 17.08.2010
    • 862
    • Valjevo
    • Audi A4

    Audi A3 2001 TDI AHF 110 ks lose ide

    Pre mesec dana ociscena turbina jer je slabije isao i tad na moj zahtev zatvoren EGR. Pre neki dan malo ga na pravcu zgazim. Ni da cuje . Jedva do 120. Preko nece. Pravac kod majstora. Pregledamo opet turbinu, ok. Creva, katalizator. Sve u redu. Probam ga na licu mesta, ide super. Kao da nista nije bilo. Do jutros kad je opet mrtav. Na dijgnostici nije prijavio nikakvu gresku. Ima i neko ideju sta moze da bude? Napomena ovo je motor sa Bosch pumpom, stara generacija. Nije PD motor.
  • WEST 014
    CBC Senator XXL
    • 17.08.2010
    • 862
    • Valjevo
    • Audi A4

    #2
    Niko??

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      #3
      Neki loš kontakt u vezi sa ECU? Očistiti konektore. Proveriti vodove prema masi. Moguće i u samom ECU (oksidacija, hladan lem).

      Comment

      • kalimero1
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2010
        • 318
        • zagreb
        • c5

        #4
        koliko druka turbina.

        Comment

        • WEST 014
          CBC Senator XXL
          • 17.08.2010
          • 862
          • Valjevo
          • Audi A4

          #5
          Ne znam, majstor sumnja na protokomer. Sve smo zivo iskontrolisali, ostaje da probam protokomer da zamenim pa da uporedim. Juce opet podjem auto nece preko 110, stanem pored puta, ugasim auto, upalim ide super 160 kao od sale... Plasi me da nije samo Bosch pumpa jer znam da njen popravak nije jeftin..

          Comment

          • MN026
            CBC Senator XXL
            • 18.01.2009
            • 348
            • SMEDEREVO

            #6
            to ti nije veliki kvar.vrlo cest kod vw
            prelistaj malo forum

            Comment

            • zverko
              CBC Senator XXL
              • 19.08.2005
              • 7085
              • BGD
              • Audi A4

              #7
              menjaj majstora jer kad protokomer ne valja to se vidi na dijagnostici a posto taj tvoj ne zna gde da gleda daleko je od majstora. Sta ces, da kupis protokomer i da zamenis, sta ako nije? Idi kod krstenog majstora da ti resi problem. To da li ide 110 ili 160 nema veze sa protokomerom jer moze on da ide i bez protokomera.
              deutsche gemacht-gut gemacht...

              Comment

              • jevrem
                CBC Senator XXL
                • 04.11.2006
                • 948
                • Smederevska Palanka
                • A4 2.0TDI quattro

                #8
                Kako ste proveravali creva od turbine? Jeste li koristili kompresor da nadujete creva i da slusate da li negde ispusta ili ste samo vizuelni pregledom?
                Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  ma nije do creva sigurno. crevo ili drzi pritisak ili ne. ovaj cas radi cas ne radi i to na "reset", kad se ugasi motor. meni vise lici da geometrija ne valja tj ne radi kako treba. mozda su je poremetili kad su cistili turbinu.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • WEST 014
                    CBC Senator XXL
                    • 17.08.2010
                    • 862
                    • Valjevo
                    • Audi A4

                    #10
                    Motor je u dobrom stanju, takodje kad je turbina ciscena receno mi je da je i ona u dobrom stanju, kao i vakum (ne znam ni sta je to iskreno). Autu su promenjeni svi filteri ako to nesto znaci. Opet mi se danas desilo da auto ide lose, stanem ugasim, krenem ide odlicno.
                    Takodje mi se nekada desi da auto ide mnogo bolje nego inace(kad je sve ok sa njim), kao da je cipovan. Prosto mi je sve ovo smesno postalo. Kao da imam pod haubom neko zivo stvorenje koje je nekad raspolozeno nekad nije

                    Sto se tice majstora, ovde ih bolje nemamo, a da idem dalje do SA ili BG nemam vremena. Takodje ovaj majstor mi odrzava automobile godinama, i nikad nisam imao nijednu zamerku. To sto ne mozemo da ustanovimo sta je mu oprastam, jbg nisu svi najbolji i najpametniji da uvek u sekundi znaju sta je autu.

                    Da vas pitam sad nesto, prao sam motor skoro, skidao plastike i sve ocistio i odmastio, da li je moguce da sam nesto time zahebao, mada nisam nikad cuo da je neko imao problema sto je prao dizela?

                    Comment

                    • WEST 014
                      CBC Senator XXL
                      • 17.08.2010
                      • 862
                      • Valjevo
                      • Audi A4

                      #11
                      Iskopah sada vise primera mog problema. I pominje se jedna stvar. Magnetni ventil. Hoce li mi neko reci sta je to tacno, posto nisam cuo nikada za isti?

                      Comment

                      • zverko
                        CBC Senator XXL
                        • 19.08.2005
                        • 7085
                        • BGD
                        • Audi A4

                        #12
                        Elektromagnetni ventil za kontrolu pritiska, verovatno zaglavljuje. cesta pojava kod turbaka

                        Last edited by zverko; 02.09.2012, 18:40.
                        deutsche gemacht-gut gemacht...

                        Comment

                        • jevrem
                          CBC Senator XXL
                          • 04.11.2006
                          • 948
                          • Smederevska Palanka
                          • A4 2.0TDI quattro

                          #13
                          Zar ne bi trebalo preko dijagnostike da se otkrije kvar na elektromagnetnom ventilu?
                          Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                          Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                          Comment

                          • MN026
                            CBC Senator XXL
                            • 18.01.2009
                            • 348
                            • SMEDEREVO

                            #14
                            ne mora

                            Comment

                            • WEST 014
                              CBC Senator XXL
                              • 17.08.2010
                              • 862
                              • Valjevo
                              • Audi A4

                              #15
                              Danas pricam kolegi sta mi se desava na autu. On vozi Boru sa identicnim motorom, kaze da i njega to isto zeza, nece preko 120, ugasi - upali sve ok. Samo on sa njom prelazi jako malo kilometara jer mu je to drugi auto a i inace vozi sporo, kaze njemu ne smeta

                              Comment

                              Working...
                              X