Pre mesec dana ociscena turbina jer je slabije isao i tad na moj zahtev zatvoren EGR. Pre neki dan malo ga na pravcu zgazim. Ni da cuje
. Jedva do 120. Preko nece. Pravac kod majstora. Pregledamo opet turbinu, ok. Creva, katalizator. Sve u redu. Probam ga na licu mesta, ide super. Kao da nista nije bilo. Do jutros kad je opet mrtav. Na dijgnostici nije prijavio nikakvu gresku. Ima i neko ideju sta moze da bude? Napomena ovo je motor sa Bosch pumpom, stara generacija. Nije PD motor.
Audi A3 2001 TDI AHF 110 ks lose ide
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ne znam, majstor sumnja na protokomer. Sve smo zivo iskontrolisali, ostaje da probam protokomer da zamenim pa da uporedim. Juce opet podjem auto nece preko 110, stanem pored puta, ugasim auto, upalim ide super 160 kao od sale... Plasi me da nije samo Bosch pumpa jer znam da njen popravak nije jeftin..
Comment
-
-
menjaj majstora jer kad protokomer ne valja to se vidi na dijagnostici a posto taj tvoj ne zna gde da gleda daleko je od majstora. Sta ces, da kupis protokomer i da zamenis, sta ako nije? Idi kod krstenog majstora da ti resi problem. To da li ide 110 ili 160 nema veze sa protokomerom jer moze on da ide i bez protokomera.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Kako ste proveravali creva od turbine? Jeste li koristili kompresor da nadujete creva i da slusate da li negde ispusta ili ste samo vizuelni pregledom?Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
ma nije do creva sigurno. crevo ili drzi pritisak ili ne. ovaj cas radi cas ne radi i to na "reset", kad se ugasi motor. meni vise lici da geometrija ne valja tj ne radi kako treba. mozda su je poremetili kad su cistili turbinu.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Motor je u dobrom stanju, takodje kad je turbina ciscena receno mi je da je i ona u dobrom stanju, kao i vakum (ne znam ni sta je to iskreno). Autu su promenjeni svi filteri ako to nesto znaci. Opet mi se danas desilo da auto ide lose, stanem ugasim, krenem ide odlicno.
Takodje mi se nekada desi da auto ide mnogo bolje nego inace(kad je sve ok sa njim), kao da je cipovan. Prosto mi je sve ovo smesno postalo. Kao da imam pod haubom neko zivo stvorenje koje je nekad raspolozeno nekad nije
Sto se tice majstora, ovde ih bolje nemamo, a da idem dalje do SA ili BG nemam vremena. Takodje ovaj majstor mi odrzava automobile godinama, i nikad nisam imao nijednu zamerku. To sto ne mozemo da ustanovimo sta je mu oprastam, jbg nisu svi najbolji i najpametniji da uvek u sekundi znaju sta je autu.
Da vas pitam sad nesto, prao sam motor skoro, skidao plastike i sve ocistio i odmastio, da li je moguce da sam nesto time zahebao, mada nisam nikad cuo da je neko imao problema sto je prao dizela?
Comment
-
-
Elektromagnetni ventil za kontrolu pritiska, verovatno zaglavljuje. cesta pojava kod turbaka
Last edited by zverko; 02.09.2012, 18:40.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Danas pricam kolegi sta mi se desava na autu. On vozi Boru sa identicnim motorom, kaze da i njega to isto zeza, nece preko 120, ugasi - upali sve ok. Samo on sa njom prelazi jako malo kilometara jer mu je to drugi auto a i inace vozi sporo, kaze njemu ne smeta
Comment
-
Comment