Hyundai ELantra CRDI Greska P0340

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wayat Erp
    CBC Veteran
    • 17.04.2009
    • 121
    • Beograd
    • Hyundai Elantra 2.0 crdi

    Hyundai ELantra CRDI Greska P0340

    Automobil je Hyundai ELantra 2.0Crdi 2001godiste.Problem je poceo da se javlja pre nekih 10 tak dana,a manifestovao se tako sto se automobil na malim obrtajima(najcesce pri zustavljanju)gasio,takodje je znao da zacima na saltanju iz prve u drugu,da bi posle stiskanja kvacila motor nastavio normalno da radi.Uradjenja dijagnostika uredjajem Brain Bee st-6000(ako je bitno) i uredjaj je pokazao gresku P0340,izbrisana greska,vozeno do sledeceg gasenja i ponovo uredjaj izbacuje istu gresku.Obrisana greska,nastavljena voznja,sledeca dva dana nema nikakvih problema sa automobilom,normalno ide,ne gasi se,treci dan ponovo cimanje,gasenje,uredjena dijagnostika drugim uredjajem,ponovo P0340.Izbrisana greska,vozeno sa prikljucenim uredjajem...sve ok...Taman krenem kuci,gasenje auta,vracanje nazad,ponovo greska senzora bregaste,instalacije ili samog kompa.Ok.Automobil je vec presao skoro 300.000km,nikada nije menjano nista od senzora(bar kod mene) i odlucim se na kupovinu samog senzora(orginalnog,po broju sa starog).Senzor namesten,radio ceo dan sa automobilom i pred sam polazak kuci,krene neko cimanje,kao da palite automobil u brzini,stisnem kvacilo,nestane cimanje i nastavim da vozim kao da se nista nije desilo.Parkiram automobil kuci i posle jedno 30 min,sednem u auto sa zeljom da odem do kladionice,kad nece da upali.Sta ti je sad?!...1,2,3,4,5,6 verglanja,nista,ostavljam ga minut da predahne,ponovo verglanje i posle dva puta je spojio u upalio...Ponovo odlazak na dijagnostiku u ponovo ista greska,a senzor zamenjen...Sledeca stanica je ispitivanje same instalacije,pa i samog Ecu.a...Ono sto mene intresuje je sledece?
    Jel moguce da dve razlicite dijagnostike izbace P0340 gresku,a da greska nema veze sa samim senzorom,instalacijom..?!
    Last edited by Wayat Erp; 17.07.2013, 20:46. Reason: Molim moderatore da prebace temu,ako nije u odgovarajucem pod forumu..
  • zoranbg
    CBC Senator XXL
    • 23.03.2005
    • 4098
    • Rooster's Hill , Beog
    • Grande Punto 1.2

    #2
    ne znam kako izgleda kompletan senzor na tom automobilu.ali probaj da dok motor radi drmas kabal od senzora redom ,od senzora do mesta gde se povezuje sa ECU motora.moguce je da je senzor bio ispravan ali da je instalacija i kabal negde pri samom kraju da se prekine.a moguce je da je i i ECU dobio hladne lemove unutar.gde se spaja sa tim senzorom.
    mislim da isto mozes da proveris i ako je auto samo na kontaktu a nije upaljen,cuje se kad klikne neki relej koji prepoznaje "da imas senzor bregaste" i onda omogucava paljenje.ali ne znam da li je tako na dizelima. ovo moje iskustvo je sa fiat puntom.
    i tako sam kod mene pronasao kvar u instalaciji (kablu) senzora radilice.
    ne kosta te nista da probas.


    Here is a list (courtesy of www.obd-codes.com).
    Symptoms Symptoms can include:
    Hard starting or no start
    Rough running / misfiring
    Loss of engine power
    Causes A code P0340 could mean one or more of the following has happened:
    a wire or connector in the circuit could be grounded/shorted/broken
    the camshaft position sensor may have failed
    the PCM may have failed
    there exists an open circuit
    the crankshaft position sensor may have failed
    Possible Solutions With a P0340 OBD-II trouble code, diagnosis can be tricky at times. Here are some things to try:
    Visually inspect all the wiring and connectors in the circuit
    Check for continuity in the circuit wiring
    Check the operation (voltage) of the camshaft position sensor
    Replace the camshaft position sensor as required
    Check the crankshaft position circuit as well
    Replace circuit wiring and/or connectors as required
    Diagnose/replace the PCM as required

    Proveri i senzor radilice i ako njega ne prijavljuje direktno sa ovom OBD2 greskom.

    HTML Code:
    http://www.hyundaiforum.com/forum/general-tech-help-5/help-please-2003-2-0-p0340-camshaft-position-sensor-9390/
    ovo je primer gde je doslo do pomeranja paljenja za 5 stepeni, proveri da li se poklapaju markeri zupcenja lanca.imao je iste simptome kao ti.
    Last edited by zoranbg; 17.07.2013, 22:33.
    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

    Comment

    • Wayat Erp
      CBC Veteran
      • 17.04.2009
      • 121
      • Beograd
      • Hyundai Elantra 2.0 crdi

      #3
      I meni je palo na pamet da je mozda doslo do pomeranja palenja.Veliki servis je radjen pre nekih 5000km,ali problemi se nisu javili odmah,sto bi bilo normalno da auto nije dobro uzupcen....Jel moglo naknadno da dodje do toga?
      Senzor ima dzek na sebi u koji ulazi dzek od ECU.a koji signal prenosi dalje u isti ,znaci ne gine mi da sve te zice raspletem iz zastite i da polako pregledam svaku posebno?

      Comment

      • comi 1342
        Moderator
        • 28.09.2005
        • 1126
        • NS
        • Giulietta ,PUG 106,

        #4
        "Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
        "Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."

        Comment

        • Wayat Erp
          CBC Veteran
          • 17.04.2009
          • 121
          • Beograd
          • Hyundai Elantra 2.0 crdi

          #5
          Zar senzor radilice ne bi prijavio svoju gresku na dijagnostici?

          Comment

          • Wayat Erp
            CBC Veteran
            • 17.04.2009
            • 121
            • Beograd
            • Hyundai Elantra 2.0 crdi

            #6
            Sta god da je,riknulo je skroz...Od jutros samo vergla bez ikakve sanse da upali...

            Comment

            • Wayat Erp
              CBC Veteran
              • 17.04.2009
              • 121
              • Beograd
              • Hyundai Elantra 2.0 crdi

              #7
              Danas cu da probam sa novim senzorom radilice(dobijam ga na probu) posto sam citajuci na netu video da je to dosta cest kvar na mom motoru.Probao sam da ga skinem na parkingu,ali ne mogu da mu pridjem iz lezeceg stava tako da cu odslepati auto na kanal kod drugara i tamo proveriti da li je do tog senzora.Uglavnom,oko samog senzora je sve zamasceno jer se verovatno slivalo ulje sa turbine.Uglavnom,senzor bregaste je nov,probacu sa novim senzorom radilice i ako nije ni do njega,ispitivanje instalacije i ostalih stvari cu prepustiti nekom strucnijem.

              Comment

              • Wayat Erp
                CBC Veteran
                • 17.04.2009
                • 121
                • Beograd
                • Hyundai Elantra 2.0 crdi

                #8
                Zamenjen senzor radilice,automobil upalio na pola kljuca.Napravljena probna voznja,paljen,gasen vise puta,sve je ok.Hvala puno svima na pomoci,nekome ce sigurno znaciti ova tema.

                Comment

                Working...
                X