Astra 2.0 Y20DTH, kompresija ili pumpa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nikaragva
    CBC Senator XXL
    • 03.06.2008
    • 521
    • B. Palanka
    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

    Astra 2.0 Y20DTH, kompresija ili pumpa

    Kolega sa ovim autom ima sledeci problem:
    1. kada je hladno ujutru, -2,.., -5, ..., auto pali normalno
    2. ukoliko nije dovoljno hladno da se grejaci upale, auto duze vergla i zadimi malo nakon paljenja
    3. posle voznje kada se ostavi ugrejan auto, nekih 1-2h, sto valjda nije dovoljno da se u potpunosti ohladi da bi opet palio grejace (moja pretpostavka), opet otezano pali
    4. ukoliko se u 3. slucaju za par minuta pali - bez dugog cekanja, upali normalno


    Da li je moguce da takve simptome pravi pumpa? Ili je ipak motor u pitanju.
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    #2
    Izmerite kompresiju
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • nikaragva
      CBC Senator XXL
      • 03.06.2008
      • 521
      • B. Palanka
      • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

      #3
      Izmerena kompresija, na min, ali zadovoljavajuca.

      Ostaje jos pumpa da se proveri.

      Comment

      • chobo13
        CBC Senator XXL
        • 01.05.2009
        • 1274
        • pozega,srbija
        • AUDI,VW

        #4
        drugar je imao isti problem,stim sto je njemu bila ok kompresija.resili su mu u cacku u servisu ugradnjom dodatnog releja sa potenciometrom koji ima ulogu da slaze temperaturu i da ukljucuje grejace i kad temp nije u minusu.prvo je merio kompresiju pa je skidana usisna grana,morala je da se ocisti od garezi,bas je bila zaprljana i posle toga bilo je dosta bolje paljenje ali dok nije ovo odradio,nije resio problem.a da crnje bude,dti automatik astra g.

        Comment

        • nikaragva
          CBC Senator XXL
          • 03.06.2008
          • 521
          • B. Palanka
          • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

          #5
          Sta moze da bude uzrok tome? Prvo i jedino sto mi je palo na pamet je dotrajalost motora. Ali odakle poceti, sta ako se uradi motor, a problem ostane

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Originally posted by nikaragva View Post
            2. ukoliko nije dovoljno hladno da se grejači upale, auto duže vergla i zadimi malo nakon paljenja.
            Grejači se pale u svakom slučaju: bilo toplo - bilo hladno! Koliko dugo vergla, mereno sekundama, minutima, ili pokušajima?
            A, da dizlo malo zadimi, pogotovo, nakon dužeg verglanja - tak normaljno! Gde ima dima - ima i vatre!
            Nije normalno, da baca dimnu zavesu, prilikom svakog dodavanja gasa.

            Nije jasno, ni kolika je kompresija, na svakom cilindru pojedinačno!? Šta znači min. ali zadovoljavajuča?
            Naći dobrog majstora, koji će dijagnostikom utvrditi pravo stanje i rešenje problema. Pored merenja kompresije, izmeriti pritiske goriva i uljne pumpe, kao i stanje "elektrike".
            Šta ako se uradi motor, a problem ostane?
            Moguće, da ima još nekih "skrivenih" grešaka, koje "majstor" nije primetio! Ali, ako je motor loš, treba prvo srediti njega.

            Comment

            • nikaragva
              CBC Senator XXL
              • 03.06.2008
              • 521
              • B. Palanka
              • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

              #7
              Nije moje auto, ne mogu da komandujem kuda ce i kako ce.
              Ne pravi dimnu zavesu kada dodas gas.
              Sto se tice grejaca da li se pale ili ne pale, mislim na onu lampicu koja signalizira da su upaljeni i koliko dugo su upaljeni, a koja se pali samo na minusu ...

              Kompresiju mi nije preneo rezultate za svaki cilindar posebno, nego samo da je ok kompresija, nije fabricka naravno, ali moze da prodje, sto sam ja preveo kao: nije u tome problem.
              Merili su takodje i pritisak koji pravi pumpa goriva, ni on nije naravno idealan, a opet je i on na nekom min, ali moze da prodje i on: sto sam ja opet preveo da nije ni u pumpi problem.

              Da li mozda ne radi paljenje grejaca u tim toplim okolnostima, kada to ne signalizira lampica na displeju, ali su oni ipak upaljeni?
              Ne razumem se tacno u elektroniku tog auta, ali mozda je crkao neki deo koji pali grejace kada je +10, ali onaj sto pali grejace kada je -10 radi savrseno te stoga auto pali normalno na -10, a na +10 se muci. Jel tako nesto uopste moguce? Da li postoje neka dva releja za tu namenu? Ili neki software upravlja sa tim? Da li neko zna kako taj deo auto tacno funkcionise?

              Ko zna nek kaze

              Ponavljam nije moje auto, ali me je prica bas zainteresovala, sve je ok, ali nesto ne stima.

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #8
                Da li možda ne radi paljenje grejača u tim toplim okolnostima, kada to ne signalizira lampica na displeju, ali su oni ipak upaljeni?
                Ako se lampica ne upali, grejači ne rade - ne dobijaju struju! Moguće, da ecu "brlja", zbog nekog temperaturnog senzora, ili nekog lošeg kontakta na liniji ecu-grejači, uzrokovanog zagrevanjem u motornom prostoru. Na primer, na releju grejača. To će autoelektričar lako ustanoviti.

                Comment

                • tomamega
                  CBC Senator XXL
                  • 19.03.2009
                  • 715
                  • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                  • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                  #9
                  Franjo, kod modernih dizela lampica grejača se pali tek na određenoj temperaturi. Meni se za 2 godine lampica upalila samo 2 puta. I pogledam u servisnom uputstvu, lepo kaže da se pred-grejanje (pre-heating) iliti grejači, pale samo kad je spoljna temp. ispod -5C. A kasnije postoji i post-heating, kada grejači pomažu zagrevanje dok motor ne dostigne određenu temperaturu.

                  Moderni dizeli su čudo, i po minusu pale bolje od benzinaca, dok se ne pokvare. A posle je kuknjava velika

                  Comment

                  • nikaragva
                    CBC Senator XXL
                    • 03.06.2008
                    • 521
                    • B. Palanka
                    • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                    #10
                    Da li se onda u ovom mom primeru moze zakljuciti da nesto nije u redu sa termostatom, davacem temperature i uopste nesto u to sistemu koji odlucuje kada treba podgrejati malo, a kada ne?

                    Mislio sam da dizel moze bez ikakvih grejaca i bilo kakvog podgrevanja normalno da upali na +10.

                    Comment

                    • tomamega
                      CBC Senator XXL
                      • 19.03.2009
                      • 715
                      • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                      • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                      #11
                      Originally posted by nikaragva View Post

                      Mislio sam da dizel moze bez ikakvih grejaca i bilo kakvog podgrevanja normalno da upali na +10.
                      Pa to sam ja i napisao u prethodnom postu. Samo 2 puta mi je upalio grejač za 2 godine, a u svim drugim slučajevima pali bez grejača. I to pali "na zub" što se kaže. Ako je sve u redu, moderni dizel treba da upali bez grejača po ovakvim vremenskim uslovima, kakvi su ovih dana.

                      Comment

                      • Franjo
                        Banovan
                        • 14.08.2009
                        • 2831
                        • Inđija - Beograd
                        • Renault megan II res

                        #12
                        Originally posted by tomamega View Post
                        ... Meni se za 2 godine lampica upalila samo 2 puta...
                        Meni se pale prilikom svakog starta motora: i na +40 C i na -20 C. Pomešao si pre-heating nafte (grejač u filteru), sa grejačima motora. Probaj, da otkačiš napojni vod grejača i da startuješ hladan motor! Obnovi gradivo: šta je grejač i kako funkcioniše. Žarna nit, veoma malog otpora (0.5 ohm), kroz koju poteče velika struja, usija za delić sekunde i kao inicijalna kapisla, pali gorivo punjenje u ekspanzionoj komori cilindra. Nakon prve "eksplozije", više grejač nije u funkciji (nije potreban), jer je oslobođena dovoljna količina toplotne energije, za samopalenje narednog takta.

                        Comment

                        • tomamega
                          CBC Senator XXL
                          • 19.03.2009
                          • 715
                          • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                          • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                          #13
                          Očito da nije isto kod svih dizel motira. Hdi motori uglavnom pale bez grejača, video i ja, a piše i u servisnom uputstvu.

                          Comment

                          • chaboo
                            CBC Veteran
                            • 17.06.2012
                            • 195
                            • Beograd V.Mostanica
                            • citroen C5 hdi

                            #14
                            Ja sam imao corsu c 1.7 di koja nije imala relej grejaca(nema ga ni sad,mislim fabricki je imala dok se nije pokvario a onda posto je skup niko nije hteo da ga kupi ni moj kolega od koga sam je kupio, ni ja a ni moja sestra kojoj sam ja prodao).Jedini problem sa paljem je kada je ispod -5stepeni malo duze vergla.Sad imam lanciu phedru sa 2.2 hdi motorom gde nijedan grejac ne radi koja pali na cvrgu I na -7.Svi novi dizeli bez pretkomora pale bez grejaca I na 0 stepeni bez ikakvih problema,i da na mom c5 2.0 hdi ove zime video sam grejac 2-3 puta da je upalio tako da je tomamega 100% u pravu.
                            Bas danas sam bratu radio astru g 2.0dth njegova je vukla vazduh na gumice cevi sto ulaze u filter nafte I tesko je palila kad odstoji zamenjene gumice I posle 6 sati stajanja kao mina upalila,ujutro videcemo
                            Franjo slobodno otkaci grejace sa tvog megana I probaj da upalis nikakve razlike nema ionako na 1.5 dci retko kad su ispravna sva 4 grejaca
                            Last edited by chaboo; 26.12.2013, 20:11.

                            Comment

                            • nikaragva
                              CBC Senator XXL
                              • 03.06.2008
                              • 521
                              • B. Palanka
                              • Opel Astra h 1.9CDTI 16V

                              #15
                              Tebi je Franjo mozda neki prethodni vlasnik stavio da se stalno pale grejaci, kao sto je sada namesteno na ovoj astri, pa cemo videti kako funkcionise.

                              Inace grejaci imaju velik otpor, jer da nemaju ne bi grejali

                              Ne mogu da verujem da postoji motor kojem grejaci trebaju na +40.
                              A i grejaci nastavljaju da rade i posle paljenja, dok god se ne zagreje dovoljno da nisu potrebni. Ne znam koji su intervali u pitanju, ali ne verujem da je duze od par minuta. I naravno to zavisi od temperature. Nekome je auto cele zime u garazi, pa nikad ni ne pali grejace

                              Originally posted by chaboo View Post
                              Bas danas sam bratu radio astru g 2.0dth njegova je vukla vazduh na gumice cevi sto ulaze u filter nafte I tesko je palila kad odstoji zamenjene gumice I posle 6 sati stajanja kao mina upalila,ujutro videcemo
                              Ne znam da li je tako nesto moguce i ovde. Kako bih to mogao povezati sa stajanjem, odnosno paljenjem grejaca?

                              Comment

                              Working...
                              X