Astra 2.0 Y20DTH, kompresija ili pumpa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tomamega
    CBC Senator XXL
    • 19.03.2009
    • 715
    • Beograd / Crna burma, prim. prev.
    • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

    #31
    Originally posted by mupe View Post
    Živa istina ovo što Franjo priča.


    Inače, ja sam moje grejače letos promenio, a sva 4 su bila neispravna. Palio je i po zimi bez ikakvih problema.
    Ove dve rečenice su protivrečne. Ako su grejači zaista neophodni, kako ti je auto palio zimi bez njih? Ako je Franjo u pravu, onda ne bi mogao da upališ auto.

    Elem, meni već 2 zime ne rade 2 grejača. Na preporuku majstora ne menjam ih, jer postoji mogućnost da se polome, a onda je već igranka. I na -6C i na +40 pali odlično. Dalje neću o ovome, jer Franjo zna bolje od servisnog uputstva za C4

    Comment

    • tomamega
      CBC Senator XXL
      • 19.03.2009
      • 715
      • Beograd / Crna burma, prim. prev.
      • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

      #32
      Evo jedne tablice koja pokazuje kako se pali grejač na HDI dizelu u zavisnosti od temperature.

      Napominjem da ovo važi za HDI, ne znam kakva je situacija sa drugim modernim dizelima.


      Comment

      • mupe
        CBC Senator XXL
        • 05.10.2006
        • 822
        • bg
        • Laguna 3 GT 2.0T 205

        #33
        Originally posted by tomamega View Post
        Ove dve rečenice su protivrečne. Ako su grejači zaista neophodni, kako ti je auto palio zimi bez njih? Ako je Franjo u pravu, onda ne bi mogao da upališ auto.
        Mislio sam na deo u kom Franjo kaže da se grejači pale uvek, a i nakon starta motora. Nedostatak (ispravnih) grejača kod mene je sigurno imao uticaj na rad dok je motor hladan, ali sa startovanjem nije bilo problema.

        Na kraju krajeva, ako ne služe ničemu - zašto ih ugrađuju?

        Comment

        • tomamega
          CBC Senator XXL
          • 19.03.2009
          • 715
          • Beograd / Crna burma, prim. prev.
          • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

          #34
          Ma naravno da služe i da su potrebni, ali za debeo minus :-)

          Pojasnio si prethodnu rečenicu. Razumemo se.

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #35
            Originally posted by tomamega View Post
            Evo jedne tablice koja pokazuje kako se pali grejač na HDI dizelu u zavisnosti od temperature.

            Napominjem da ovo važi za HDI, ne znam kakva je situacija sa drugim modernim dizelima.


            Upravo, kako sam pisao! Jedino, neslaganje o svetlenju sijalice, koja se pali u navedenom slučaju, samo pri temperaturi u minusu. Kod renoa, pali se pri svakom startu.
            A, grejači se pale i uključuju, kod svih modernih dizela slično, kao i trajanje intervala. Nadam se, da je svakom jasno, vreme pojedinim tablicama: nakon davanja kontakta, nakon pokretanja motora i naknadno zagrevanje(post-heating), radi potpunijeg sagorevanja.
            Btw. od kojeg vozila su podaci?

            Comment

            • tomamega
              CBC Senator XXL
              • 19.03.2009
              • 715
              • Beograd / Crna burma, prim. prev.
              • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

              #36
              1.6 Hdi, koji se ugrađuje u Pežoe, Citroene i Fordove, ali kod Forda ima drugu oznaku.

              Comment

              Working...
              X