Zafira 2.0 DTi PSG16 problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mishja
    CBC Veteran
    • 13.12.2013
    • 112
    • mladenovac
    • fabija, partner

    #16
    proveri na MAF-u dal imas napajanje na konektoru izmedju pina 2 i mase kad das kontakt, proveri da li ti opada otpor kad izmeris sa spoljnom temperaturom i kad ga zagrejes fenom, nemoj direktno u njega vec u cev filtera ili kako vec mozes, otpor meri izmedju pina 1 i 3

    Comment

    • montecarlo
      CBC Početnik
      • 16.11.2015
      • 1
      • Novi Sad
      • Vectra B 2.0dti

      #17
      I, sta je bilo na kraju? Pitam jer imam slican problem. Meni je receno da je najverovatnije neka osovina u bos pumpi koja mehanicki regulise ugao predpaljenja zaglavljena (a to je posledica neispravne mehanike bos pumpe).

      Comment

      • espace2beograd
        CBC Veteran
        • 06.10.2010
        • 149
        • Pančevo
        • Golf 7 81kw

        #18
        Videcemo za koji dan, javicu rezultate, jos se rdi na mom slucaju..

        Comment

        • espace2beograd
          CBC Veteran
          • 06.10.2010
          • 149
          • Pančevo
          • Golf 7 81kw

          #19
          Izmerena je kompresija na vruc motor, I-zalomljen grejac i nemoze se izmeriti, II,III i IV po 25 bara.

          Zamenjena je potom elektronika pumpe.
          Pa se to nije poklapalo sa mojom mehanikom pa je morala biti zamenjena i mehanika.
          Onda se doslo na identicno stanje kao pre bilo kojih radova.
          Sledilo je ispitivanje dizni koje su dobre, vadjenje zalomljenog grejaca da bi se izmerila kompresija i na prvom cilindru.
          Uz slabiji akumulator i vec namuceni anlaser na hladan motor je kompresija:
          I - 12
          II - 22
          III - 18
          IV - 14

          https://www.youtube.com/watch?v=jwT73TyMB5w



          Comment

          • espace2beograd
            CBC Veteran
            • 06.10.2010
            • 149
            • Pančevo
            • Golf 7 81kw

            #20
            Malo dopunjen akumulator ali je jos uvek prazniji, sada je svaki put mereno do 7,8 okretaja motora. Rezultat je katastrofalan u sta sam i sam najmanje sumnjao i za sta mi je od 100 ljudi 98 reklo da nije kompresija a samo 2 coveka da moze biti da se desio neki hidro udar ili sta god. Inace auto pali perfektno i sa samo 3 grejaca, radi savrseno sem onog problema a vuce neverovatno dobro. Sada cu probati ako uspem da naduvam vazduh u cilindre da vidim gde to duva kompresiju dal u karter, usis ili izduv. Motor ni malo ne duva ni na cepu ni na meracu.

            I - 6
            II - 22
            III - 13
            IV - 7

            Comment

            • mishja
              CBC Veteran
              • 13.12.2013
              • 112
              • mladenovac
              • fabija, partner

              #21
              sad mi reci da ce bez dva klipa da radi dobro, pogledaj ti glavu onda

              Comment

              • espace2beograd
                CBC Veteran
                • 06.10.2010
                • 149
                • Pančevo
                • Golf 7 81kw

                #22
                Proverio sam prvo kompresorom i duva sva 3 problematicna cilindra na usis

                Skinuo glavu danas, cilindri deluju odlicno, ja mislim da ce donji deo biti dobar a glava odnesena na sredjivanje. Deluje i tu sve kao novo ali usisni ventili ne dihtuju najbolje. Slajfovanje ce to resiti pa cu videcu dali cu resiti moj problem sa ovim sredjivanjem glave.

                Comment

                • espace2beograd
                  CBC Veteran
                  • 06.10.2010
                  • 149
                  • Pančevo
                  • Golf 7 81kw

                  #23
                  Glava je sredjena, auto je za sada dobar, videcemo testiranje jos koji dan.
                  Dihtung glave 4300 victor reinz i obrada glave sa novim gumicama ventila 5000, ja sam radio i moj rad se ne racuna.

                  Do sada je sredjena elektronika pumpe za 250 evra, trazio je jos 150 da sredjuje kaze bregasta sravnjena, ventila 2 izgorela, nisam pristao jer je posle rekao da nece 150 evra nego kao videcemo ako treba generalna onda vise. I vracene su mi pare jer nije bilo dobro, 2 puta zafirom za S.Palanku i 4 puta sa drugim autom.
                  Mehanika pumpe, bila je dobra ali zbog druge neodgovarajuce elektronike morao sam staviti drugu mehaniku i to je kostalo 100 evra(12000) , majstor za ruke za skidanje pumpe 50 evra, drugi put sam ja skidao on uzubljenje radio, castio sam 20 evra. Postarina za slanje pumpe 2 puta po 1500 dinara.
                  Ne racunam ni predjenu kilometrazu jednom zafira do Smedereva i 2 puta drugim autom, on je trazio 80 evra i nisam dao jer nije namestio i mnogo puta do Beograda i okoline na defektazu i razne gluposti. Mnogo minuta kredita, srecom sam imao otprilike 1500 mojih i 300,400 tudjih minuta.
                  Prelivna creva oko 400,500 dinara, creva za naftu oko 600 dinara, 4 teflona na diznama oko 3600, njih sam dodatno 2 puta skidao, verovatno nisam ostetio i menjace se ako bude vracao naftu.

                  Evo i snimak od jutros kako radi, veoma los snimak zvuka sa telefona, verovatno garaza i kanal pa zato, nesto odzvanja i deluje kao trzavice ali u stvarnosti je sve dobro i radi lepo od pocetka do kraja.

                  Last edited by espace2beograd; 26.12.2015, 20:42.

                  Comment

                  • bak01
                    CBC Početnik
                    • 01.01.2016
                    • 2
                    • beograd
                    • astra g 2.0dti

                    #24
                    kako si izvado grejac i koliko je kostalo

                    Comment

                    • espace2beograd
                      CBC Veteran
                      • 06.10.2010
                      • 149
                      • Pančevo
                      • Golf 7 81kw

                      #25
                      Meni je to radila firma u Pancevu koja se bavi masinskom obradom motora Mikron, oterao auto kod njih i oni naplacuju 40€
                      U Beogradu to radi Lav auto, naplacuju 50€ ako je idealna situacija, meni se zalomio grejac gde smeta turbina i taj rad dodatno kosta. Ovako sam ja kuci skinuo sta smeta i odslepao auto, naplaceno 35€ za vadjenje.
                      Normalno radi se bez skidanja glave.

                      Comment

                      • bak01
                        CBC Početnik
                        • 01.01.2016
                        • 2
                        • beograd
                        • astra g 2.0dti

                        #26
                        ok hvala

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #27
                          Kako i na koliko si stegao srafove glave? Stavio nove ili su ostali stari?

                          Comment

                          • espace2beograd
                            CBC Veteran
                            • 06.10.2010
                            • 149
                            • Pančevo
                            • Golf 7 81kw

                            #28
                            Stari srafovi su ostali.
                            Po uputstvu se steze 25nM pa 4*65 stepeni i na kraju jos 15 stepeni. Ja nisam imao uglomer i stegnuo sam 25nM i 3*90 stepeni

                            Comment

                            • Delkan
                              CBC Senator XXL
                              • 14.06.2005
                              • 829
                              • 60 km From BG,West

                              #29
                              Bitno je samo da stari šrafovi nisu bili istegnuti,to se može videti na njihovom stablu.Inače,po pravilu bi trebalo obavezno staviti nove šrafove.
                              Sticajem okolnosti,baš sam pre 5 dana stezao glavu na takvom motoru (a ne pamtim kad sam poslednji put to radio na 2.0 dti Opelu) i stari šrafovi su bili žestoko istegnuti u dve zone tamo gde nema navoja. Tako da su morali drugi...

                              Comment

                              • espace2beograd
                                CBC Veteran
                                • 06.10.2010
                                • 149
                                • Pančevo
                                • Golf 7 81kw

                                #30
                                Kod mene su bili dobri srafovi, da je neki bio istegnut stavio bi sve nove.
                                A svi i preporucuju nove srafove a meni nekako bolji ovi fabricki ako su dobri nego novi.

                                Comment

                                Working...
                                X