Ne, ne vergla tako tesko. Mnogo je ostrije i brze verglanje. Otprilike kao kada pocne da izlazi beli dim na ovom snimku. I kod mene nema nikakvog dima dok vergla.
Problem kod "hladnog" paljenja Pezo 307 2.0Hdi
Collapse
X
-
I nisam. Juce sam oterao automobil kod majstora. Njegovo prvo pitanje bilo je da li se auto gasi pri radu ako mu stisnem malo jace gas. To je proverio i sam i uverio se da se auto ne gasi ali je i rekao da je 99% neka od dizni ili vise njih. Po njemu auto i malo slabije vuce s'obzirom da je 2.0 i sa 110ks, sto opet svaljuje sumnju na dizne. Videcemo. Rekao je da ce da odradi merenje preliva sa menzurama kako bi utvrdio koja od dizni zeza, pa onda dalje. Remont, kupovina nove, ne znam...
Comment
-
-
Poz, ljudi. Samo da javim da sam uspeo da otklonim kvar na svom automobilu. U pitanju su bile dizne. I to sve cetiri, nazalost. Prelivi na diznama su bili katastrofa. Prilikom verglanja, naftu uopste nisu gurale u motor vec sve vracale nazad. Vrv je zato i verglao u prazno. Remont dizni sam odradio u Bosch servisu Moravevic, u Beogradu. Auto se nakon toga bukvalno preporodioPali kao mina, jace vuce prilikom voznje, a majstor mi rece i da bi trebalo da manje trosi sada. Eto,cisto da javim, mozda nekome i zatreba ovo iskustvo
A da, remont sve cetiri dizne me je kostao 200 evra i uz to sam dobio i garanciju od 6 meseci.
Comment
-
-
isti problem
Originally posted by b_samardzic View PostZnaci nije do anlasera. Ne diraj ga.
Comment
-
Comment