Problem kod "hladnog" paljenja Pezo 307 2.0Hdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Choda86
    CBC Član
    • 28.10.2015
    • 10
    • Kovin
    • Peugeot 307 2.0Hdi

    #16
    Ne, ne vergla tako tesko. Mnogo je ostrije i brze verglanje. Otprilike kao kada pocne da izlazi beli dim na ovom snimku. I kod mene nema nikakvog dima dok vergla.

    Comment

    • Delkan
      CBC Senator XXL
      • 14.06.2005
      • 829
      • 60 km From BG,West

      #17
      Dijagnostiku dok vergla,a nece da upali,pa videti da li uopste ima pritiska u rail-u tada.Za pocetak.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #18
        Originally posted by Choda86 View Post
        Ne, ne vergla tako tesko. Mnogo je ostrije i brze verglanje. Otprilike kao kada pocne da izlazi beli dim na ovom snimku. I kod mene nema nikakvog dima dok vergla.
        Znaci nije do anlasera. Ne diraj ga.

        Comment

        • Choda86
          CBC Član
          • 28.10.2015
          • 10
          • Kovin
          • Peugeot 307 2.0Hdi

          #19
          I nisam. Juce sam oterao automobil kod majstora. Njegovo prvo pitanje bilo je da li se auto gasi pri radu ako mu stisnem malo jace gas. To je proverio i sam i uverio se da se auto ne gasi ali je i rekao da je 99% neka od dizni ili vise njih. Po njemu auto i malo slabije vuce s'obzirom da je 2.0 i sa 110ks, sto opet svaljuje sumnju na dizne. Videcemo. Rekao je da ce da odradi merenje preliva sa menzurama kako bi utvrdio koja od dizni zeza, pa onda dalje. Remont, kupovina nove, ne znam...

          Comment

          • Choda86
            CBC Član
            • 28.10.2015
            • 10
            • Kovin
            • Peugeot 307 2.0Hdi

            #20
            Poz, ljudi. Samo da javim da sam uspeo da otklonim kvar na svom automobilu. U pitanju su bile dizne. I to sve cetiri, nazalost. Prelivi na diznama su bili katastrofa. Prilikom verglanja, naftu uopste nisu gurale u motor vec sve vracale nazad. Vrv je zato i verglao u prazno. Remont dizni sam odradio u Bosch servisu Moravevic, u Beogradu. Auto se nakon toga bukvalno preporodio Pali kao mina, jace vuce prilikom voznje, a majstor mi rece i da bi trebalo da manje trosi sada. Eto,cisto da javim, mozda nekome i zatreba ovo iskustvo A da, remont sve cetiri dizne me je kostao 200 evra i uz to sam dobio i garanciju od 6 meseci.

            Comment

            • yeshua
              Tek je upao...
              • 03.12.2020
              • 1
              • kostolac
              • xsara picasso

              #21
              isti problem

              Originally posted by b_samardzic View Post
              Znaci nije do anlasera. Ne diraj ga.
              isti taj problem, vergla celih 7-8 sekundi ponekad i celih 10 dok ne upali, samo sto kod mene upali lampicu za abs kada startuje motor. na dijagnostici, dok motor radi, majstor mi rece da postoji veliko variranje pritiska u rejlu. nisam ga dijgnostifikovao u toku paljenja, a i majstor ga je probao u voznji i kaze da bi trebao da bude ostriji, da malo slabije vuce.ima li neko neku ideju? hvala unapred

              Comment

              Working...
              X