Pozdrav
Reč je o Astri td f model. Gubi snagu na uzbrdici. Kada se da naglo gas iz auspuha izlazi gust crni dim. Dim izlazi zadnjih 10 godina od kako je auto kod mene, ali je znatno bolje vukao. Motor na satu ima 300 000 možda je prešao i više to ne znam. Pumpa i dizne nisu nikada skidane. Sve sam popravljam na autu ali pumpu dizne i turbinu ne mogu. Naj više sumnjam na ove tri stvari a ne na motor jer pali na ključ uglavnom i ovih dana a alnaser je dosta slab. Da je loš motor valjda ne bi palio na ključ na ovoj hladnoći i sa kilavim alnaserom. Turbina gura dosta ulja, ali se nečuje i na ravnome kada proradi auto poleti i dimi dosta.
Motor radi skroz mirno na leru zbog čega bošista kaže da su dizne ok. ipak je pristao da mu ih donesem da ih ispita. Onnline nailazim na informacije da sa tom kilometražom moraju da se rade i dizne i pumpa i turbina ali isto tako da su dizne dobre ako je na leru ok. turbina se ne čuje i kada skinem crevo sa interkulera do grane i dam gas do kraja sekund dva, gura vazduh nenormalno (Možda je subjektivan osećaj) pritom vestgejt ne mrda.
Mojja pitanja su:
Da li auspuh može da pravi problem iako prolazi dim. Da li može da bude delimično zapušen. Auspuh je njegov fabrički.
Da li od viška vazduha može dim da bude crne boje. Znam da je crni dim višak goriva, bogata smeša (delimično sagorelo). Kada gorivo ili ulje ne sagore uopše onda je valjda gust beli dim iz auspuha?
Hvala ako neko može ovde da pomogne.
Reč je o Astri td f model. Gubi snagu na uzbrdici. Kada se da naglo gas iz auspuha izlazi gust crni dim. Dim izlazi zadnjih 10 godina od kako je auto kod mene, ali je znatno bolje vukao. Motor na satu ima 300 000 možda je prešao i više to ne znam. Pumpa i dizne nisu nikada skidane. Sve sam popravljam na autu ali pumpu dizne i turbinu ne mogu. Naj više sumnjam na ove tri stvari a ne na motor jer pali na ključ uglavnom i ovih dana a alnaser je dosta slab. Da je loš motor valjda ne bi palio na ključ na ovoj hladnoći i sa kilavim alnaserom. Turbina gura dosta ulja, ali se nečuje i na ravnome kada proradi auto poleti i dimi dosta.
Motor radi skroz mirno na leru zbog čega bošista kaže da su dizne ok. ipak je pristao da mu ih donesem da ih ispita. Onnline nailazim na informacije da sa tom kilometražom moraju da se rade i dizne i pumpa i turbina ali isto tako da su dizne dobre ako je na leru ok. turbina se ne čuje i kada skinem crevo sa interkulera do grane i dam gas do kraja sekund dva, gura vazduh nenormalno (Možda je subjektivan osećaj) pritom vestgejt ne mrda.
Mojja pitanja su:
Da li auspuh može da pravi problem iako prolazi dim. Da li može da bude delimično zapušen. Auspuh je njegov fabrički.
Da li od viška vazduha može dim da bude crne boje. Znam da je crni dim višak goriva, bogata smeša (delimično sagorelo). Kada gorivo ili ulje ne sagore uopše onda je valjda gust beli dim iz auspuha?
Hvala ako neko može ovde da pomogne.
Comment