Da li je lepo palio i radio kada je imao tih 35l u rezervoaru?
Palio i radio odlično, 25km testiranja, turbina pali odmah, nema rupa, lepo vuče, motor je miran, nikakvih čudnih zvukova, vibracija i slično, nisam primetio da dimi... Jedino što sam od majstora u utorak otišao sa manje od 5l i jedva do pumpe stigao, upalila se lampica i počeo je da štuca pred pumpom .
Menjana je dizna na 4-om cilindru, ona koja je i prijavljivala grešku "needle motion sensor", i rele grejača je palio 1 od 4 grejača, pa je nov stavljen, zamenjena pumpa u rezervoaru koja je bila loša neka kineska .
Ide kod majstora u ponedeljak ponovo, pa će proveri sve detaljno od rezervoara do dizni, ima i dijagnostiku, važi za dobrog majstora, tako da ću definitivno znati šta je. Nadam se da nije boš pumpa za remont, ne prodaje mi se bubreg ...
Auto bio opet kod majstora, i majstor ostao pri tome da je riknula boš pumpa. Dobro aj 'ebi ga, šta da se radi, ostavi ću ga pa kad budem para imao vitlaću bošistu...
Međutim, ajd da poslušam čoveka sa foruma i napunim rezervoar do vrha, 70l dete mu ... i provozam bar 100km probno, pa da ga nakačim na dijagnostiku, računam dovoljna kilometraža da se resetuju svi neaktivni kodovi, i pojave novi, ako ih ima itd.
I opet se muči ako stoji duže od 5, 6 sati... ali pali.
Sve dok jednom nisam parkirao auto u rikverc!!! I auto upali iz prve bez da štucne.
Onda shvatim da mi staza gde parkiram ima pad prema kapiji, i kad mu je guzica dignuta rezervoar je najviša tačka, pritisak nema gde da pobegne.
I naravno primetim da je filter goriva vlažan! Problem je pravio filter goriva, curio na odušci sa gornje strane filtera. Zamenem taj jeftini filtron i namontiram Hengst, 3 puta skuplji, i jeeeeeeej nema više nikakvih problema, pali odmah i posle par dana stajanja.
I dalje se bune senzori u rezervoaru iz nekog razloga, ali drugih grešaka nema, ni stalnih ni shadow, DDE je čist.
Samo što je meni i dalje ne pojmljivo da majstor nije primetio da filter curi i da to može da bude problem na dizelu gde ne sme ništa da curi! Ald ajd... zaobilaziću ga ubuduće. I to je to...
Comment