Pozdrav svima vozim Audi A4 B6 2001 1.9 TDI 96kw. Auto posedujem malo duže od godinu dana, služi me ekstra ide kao blesav.
Za ovo vreme dok ga posedujem desilo mi se 4-5 puta da mi auto skroz izgubi snagu, tesko probija preko 2000 obrtaja i kada probije ide kao mrtav, trokira dok mu dajem gas slabo ubrzava itd... kao da ne pali turbinu, u leru radi normalno i ne gasi se, ali skroz slabo prima gas i mnogo dimi dok mu se daje gas u leru (sivo-beli dim nije crn). Vozim ga u prvu-drugu brzinu pod punim gasom na 3-3500rmp on ide svega 30-40 kmh. Kada treba da probije i povuče na 2000rmp on uopste ne povuce kao inace dok radi normalno. Kada mi se desi ovaj problem obicno ne traje dugo svega samo jedan dan. Sutra dan auto radi normalno bez ikakvih problema.
Danas sam dosao do zaključka da mi se to desava iskuljucivo kada ga vozim po velikoj kisi. Bio sam do grada padala je ogromna kisa, u toku voznje radio je normalno, parkirao sam ga na par sati kada sam krenuo nazad manifestovao se problem. Sutradan ako bude bilo toplo i suncano cim se bude ugrejao radice normalno. Mada prvi put kada mi se pojavio ovaj problem secam se da je bilo suvo, svaki ostali put je bilo po kisnom vremenu. Sada mi se ovo desilo dva puta u jednoj nedelji i oba put je bilo kise zato sam gotovo siguran da je voda razlog. Posavetovao sam se sa par drugara mehanicara gotovo da je sigurno da je zbog kise negde u****va vodu koja dođe do u**** najverovatnije, i onda trokira i dimi kao da je motor gotov da crkne, cim voda ispari radi normalno.
Sta mislite u cemu je problem odakle da pocnem? kada podignem haubu motor, filetri, creva su suva kao barut ne vidim gde moze da ulazi.
Da li je moguce da se ovlazi neki elektronski deo ispod motra?
Inace na autu je sve na svom mestu imam i podkrila i šuspleh.
Svaka pomoć bi mi dobro došla, Hvala unapred
Za ovo vreme dok ga posedujem desilo mi se 4-5 puta da mi auto skroz izgubi snagu, tesko probija preko 2000 obrtaja i kada probije ide kao mrtav, trokira dok mu dajem gas slabo ubrzava itd... kao da ne pali turbinu, u leru radi normalno i ne gasi se, ali skroz slabo prima gas i mnogo dimi dok mu se daje gas u leru (sivo-beli dim nije crn). Vozim ga u prvu-drugu brzinu pod punim gasom na 3-3500rmp on ide svega 30-40 kmh. Kada treba da probije i povuče na 2000rmp on uopste ne povuce kao inace dok radi normalno. Kada mi se desi ovaj problem obicno ne traje dugo svega samo jedan dan. Sutra dan auto radi normalno bez ikakvih problema.
Danas sam dosao do zaključka da mi se to desava iskuljucivo kada ga vozim po velikoj kisi. Bio sam do grada padala je ogromna kisa, u toku voznje radio je normalno, parkirao sam ga na par sati kada sam krenuo nazad manifestovao se problem. Sutradan ako bude bilo toplo i suncano cim se bude ugrejao radice normalno. Mada prvi put kada mi se pojavio ovaj problem secam se da je bilo suvo, svaki ostali put je bilo po kisnom vremenu. Sada mi se ovo desilo dva puta u jednoj nedelji i oba put je bilo kise zato sam gotovo siguran da je voda razlog. Posavetovao sam se sa par drugara mehanicara gotovo da je sigurno da je zbog kise negde u****va vodu koja dođe do u**** najverovatnije, i onda trokira i dimi kao da je motor gotov da crkne, cim voda ispari radi normalno.
Sta mislite u cemu je problem odakle da pocnem? kada podignem haubu motor, filetri, creva su suva kao barut ne vidim gde moze da ulazi.
Da li je moguce da se ovlazi neki elektronski deo ispod motra?
Inace na autu je sve na svom mestu imam i podkrila i šuspleh.

Svaka pomoć bi mi dobro došla, Hvala unapred

Comment