Brodski motor ; Ima li mu pomoci?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zemunac72
    CBC Veteran
    • 08.12.2006
    • 154
    • zemun

    #16
    a sto benzin? nista ti benzin nepomaze u toj varijanti a i niko ti nije savetovao to! skini glavu motora i vidi kakvi su cilindri,nemoj biti lenj.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #17
      Ova sezona je gotovo zavrsena.
      Ja bi izvadio motor iz pilotine dok je jos lepo vreme i mirno more i detaljno ga pregledao kod kuce i pripremio za sledecu sezonu.
      To nije najlaksi nacin ali je najsigurniji.
      Opasno je kad je motor bio pod vodom i nije dovoljno da se samo ispere, upali i nastavi sa eksploatacijom tako kakav je.
      To su prilicno dobri motori i delova ima za njih a i remontovani nisu tako skupi s tim da postoji i zamena stari za remontovani.
      Nadam se da to ljudi iz Dalmacije odlicno znaju jer je net prepun reklama i oglasa u vezi nautike.

      Comment

      • zemunac72
        CBC Veteran
        • 08.12.2006
        • 154
        • zemun

        #18
        Originally posted by dranix
        Ova sezona je gotovo zavrsena.
        Ja bi izvadio motor iz pilotine dok je jos lepo vreme i mirno more i detaljno ga pregledao kod kuce i pripremio za sledecu sezonu.
        To nije najlaksi nacin ali je najsigurniji.
        Opasno je kad je motor bio pod vodom i nije dovoljno da se samo ispere, upali i nastavi sa eksploatacijom tako kakav je.To su prilicno dobri motori i delova ima za njih a i remontovani nisu tako skupi s tim da postoji i zamena stari za remontovani.
        Nadam se da to ljudi iz Dalmacije odlicno znaju jer je net prepun reklama i oglasa u vezi nautike.
        pa sta ti mi pricamo ovde

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #19
          Pa bas to.
          Samo sto je to ponekad bas skoro nemoguca misija.
          Treba to izvuci iz vode izvaditi dosta tezak motor (ne znam koji je jer ga ima u dve verzije). Treba imati prostora za to.
          Ne znam za tebe ali ja bi mogao samo da placem jer ne bi imao to gde da radim.
          A mozda bi se i snasao.
          Ebiga, ako mu kazemo GENERALKA moze se desiti da pilotina opet "slucajno" potone.
          Lakse je "umiriti" djavola (zenu) nego se zekiti sa tehnikom.

          Salim se, ali zna Rendjo odlicno sta je najbolje samo mu se ne da ali kad se mora nije tesko.

          Comment

          • Rendjo
            CBC Senator XXL
            • 26.06.2006
            • 340
            • Zadar HR

            #20
            Prije neki dan kad sam obilazio poljoapoteke i pumpe u potrazi za petrolejem već mi dozlogrdilo i stanem ja na pumpu da kupim 2 litre nafte a ocvali čiča me pita što će ti petrolej, ko to još kupuje... ovo ono i ja mu rekoh što idem raditi a on meni kaže pomiješaj naftu i bengu u kanti od 2 litre i to najbolje radi... ne znam zašto iako sam i sam bio skeptik prema tome poslušao sam ga a mislih si ionako su odmaščivaći i otapala i nafta i benzin pa sam možda i u tome našao neku glupu logiku Izvinite al eto tražeći petrolej uleti mi stari i savjetovao mi to... To je s..nje jel da? Danas idem vidjet jel se što pomaklo...

            Comment

            • zemunac72
              CBC Veteran
              • 08.12.2006
              • 154
              • zemun

              #21
              ma nije sranje,nista neskodi....javi sta si uradio

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                #22
                Ja sam "ozivljavao" motor stare bube, jedno nedelju dana, zapekao, istina, nije bio na dnu mora..
                To je trajalo skoro nedelju dana, nafta, benzin i sve sto sam nasao da rastvara smolu, pa malo po malo, da popusti, 1/10 kruga, pa natapanje.
                Na kraju, kada sam napravio jedno par punih krugova ispustio ulje(ono sto se slilo u karter, mislim da je sve drugo samo ne ulje), sipao sae 10, cistiol, upalio ga, radio par minuta pa sam ga ugasio, ispustio ulje, sipao novo i pustio ga da radi pola sata. Sutradan malo duze, sa dodavanjem gasa, i tako zabava par dana.
                Radio je dve godine bez otvaranja, nije bio za trke, ali je taljigao, skoro normalno..

                Poz

                Comment

                • dranix
                  CBC Senator XXL
                  • 04.10.2004
                  • 3079
                  • Antwerpen/Belgium
                  • Saab 9-3

                  #23
                  Da,naravno da ce raditi samo je ovo pre svega dizel.
                  Citao sam x puta u nautickoj literaturi da su ljudi iz neznaja sjebali nove motore za jednu ili dve sezone a nisu uopste ni bili u vodi.
                  Stvar nije naivna. Motor moze da radi ali da nema snage ni za sta. Jedino ako je cilj da samo trosi gorivo to je druga stvar.
                  Verujem da nije toliki problem pokrenuti motor koliko u kakvom ce stanju biti posle par minuta ili sati rada po pitanju kompresije ako se u medjuvremenu ne desi vec pomenuta varijanta.

                  Comment

                  • Vladd
                    CBC Senator XXL
                    • 09.07.2006
                    • 581
                    • NBG

                    #24
                    Ma naravno da je, za vredan i "ozbiljan" motor, neophodno rastavljanje. Ali mislim da je lakse i rastaviti ga, ako se bar "razradi", da lako moze da ga okrece. Zapecena varijanta bi mogla da "zahteva" lupanje po klipovima, dosta cekicanja, presa bi mogla nesto da polomi.

                    Odluke, sta u kom trenutku raditi, treba donositi na licu mesta, probati milom, pa ako nece...ili veci cekic ili stvarno nema leka..

                    Poz.

                    Comment

                    • Rendjo
                      CBC Senator XXL
                      • 26.06.2006
                      • 340
                      • Zadar HR

                      #25
                      Bio sam tamo i neće ni da mrdne Vadim ga vani...moram svejedno da bi mogao brusiti..za prvu ruku od pomoći će mi biti tohatsu vanbrodski motor 6(slabo jest al i on će dobro doći)..Pogledat će ga prijatelj koji je automehaničar a ako motor oživi oživit će i ovaj topic Hvala svima na pomoći..ja sam pokušao,sad je red da mehaničar kaže svoje

                      Comment

                      • Dren
                        CBC Senator XXL
                        • 24.08.2005
                        • 1068
                        • Sarajevo

                        #26
                        Interesantan slucaj...

                        U svakom slucaju ces ga vaditi iz plovila, pa polako, ima do iduce sezone, rastaviti i promijeniti sta treba...

                        Samo naprijed...

                        Comment

                        • Rendjo
                          CBC Senator XXL
                          • 26.06.2006
                          • 340
                          • Zadar HR

                          #27
                          Evo ovako..Motor je skroz kaputt Izvadio sam ga iz broda i dao u brodoservis gdje mi prijatelj radi da ga pogledaju..I kaže da klipove s prstenovima,košuljice treba staviti nove,odniti radilicu pobrusiti kod tokara i predihtati bosch pumpu i još par sitnica i kaže da će motor proraditi nakon toga..uz cijenu od oko 1200 eura za sav posao.Još ima jedno otvoreno pitanje..u kakvom je stanju kopča(nju nisam vadio iz broda)?! Tako da još nisam siguran u konačnu cifru oko puštanja u pogon cijelog motora E sad vjerujem da se više isplati srediti taj motor do kraja i pregrmiti 1200 eura i da znam što imam nego da kupujem neki polovni(vjerojano mačka u vreći)za približno istu cifru Kaže da sam došao u zadnji čas da spasim radilicu jer bi uskoro skroz zaljepila..motor čim dođe u dodir s vodom a pogotovo morem odmah treba rastaviti.očistiti,namazati i složit s novim uljem.E sad budući da čekam prinovu i još moram organizirati mjesto za stanovanje bojim se da će motor pričekati neka bolje vremena..al mišljenja sam da se više isplati sredit motor sa svim što treba jer kad se to jednom napravi kako treba onda vjerujem da će se i ovaj moj pionir ili pionirka što ga/ju očekujem navoziti s njim jer ti torpedo 2 cilindra su neuništivi motori..al eto čekam da mi složi specifikaciju materijala s poslom pa ćemo vidjeti

                          Comment

                          • Goran
                            Moderator
                            • 06.10.2004
                            • 535
                            • Vrbas

                            #28
                            Kao sto si i sam rekao imaces prakticno nov motor
                            Originally posted by Dora
                            Banovao me Goran
                            Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                            Comment


                            • #29
                              DELETED

                              Comment

                              • zemunac72
                                CBC Veteran
                                • 08.12.2006
                                • 154
                                • zemun

                                #30
                                1200 evra je previse za remont tog motora.pola od te cifre su delovi a ostalo izgleda ruke....raspitaj se na par mesta za cene,nemoj da se zaletis ....mozes na mercedesu da uradis motor za te pare,ipak je to dva cilindra.

                                Comment

                                Working...
                                X