turbina na turbo dizelu 1,5 dCi kod LOGANA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    #31


    Hit auto je oduvek na dobrom glasu.


    Ja ne mogu nista posebno da kazem osim da je tako i kod mene, i da je tako na svakom DCI koji sam ja video. Da je to ucestala pojava rekli su mi u Hit autu, Renault "Sava" i ovom servisu gde treutno odrzavam auto.

    Kad god dodjem u servis na zamenu ulja uvek ima poneki renault dci, i svaki koji sam tamo video bio je mastan na tom delu. Jednom sam do sad video lagunu dci 2003. godiste koja je bila potpuno cista u motornom prostoru, bez ikakvog traga ulja - ali mi je delovalo da je to zbog pranja, a ne zato sto nigde ne curi

    Kod mene se ne menja "kolicina" te masnoce vec godinu i po dana, pa se i ne uzrujavam...

    Comment

    • laki955
      CBC Član
      • 30.10.2007
      • 11
      • Vozdovac

      #32
      CARE, Ti si jedini koji si me donekle ubedio da je ovo normalna pojava za DCI motore. Moram da ti verujem jer si dosta tih motora pogledao u servisima. Skoro sam pogledao jedan Logan 1,5 dCi kod jednog taksiste, presao rukom preko turbine i ni kapi ulja nije bilo, sve je bilo suvo, a covek je presao skoro 100k i nikad nije cuo da turbina treba da bude masna. E sad objasni ti meni kako kod nekih motora je turbina suvA, a kod nekim je masna. Sta tu probije pa se ulje nadje kod turbine ni sam ne znam. Moram da se pomirim sa tim, jer po vasim tvrdnjama nema neke vece opasnosti za turbinu i notor. Vozi Misko.....

      Comment

      • Car
        CBC Senator XXL
        • 07.07.2005
        • 900
        • Beograd

        #33
        Ne razumem se ja u tematiku da bih tvrdio da li je normalno ili nije normalno. Pricam samo ono sto sam video.

        Bukvalno svaki put kad dodjem u servis zavirim ispod haube drugih renault-a, a 90% njih je DCI, i rekoh vec, samo jednu lagunu sam do sad video da je bila 100% cista. U tri servisa su mi potvrdili da se to desava na svakom dci-u, i da je to normalno. A eto, to su i tebi rekli.
        Koliko izjave nasih servisera uzimati kao merodavne, nemam pojma...

        Kad sam kupio auto na satu je pisalo da ima oko 140 000, sad je to oko 200 000, i sto se toga tice situacija se ne menja.

        Da je, recimo, interkuler pun ulja sto rece NickRP, valjda bih imao neke simptome?

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #34
          u poslednje vreme zagledao sam vis logana i primetio da mnogi pri startu sa semafora imaju plavi dim na auspuhu. Pitao sam ortaka koji radi u jednoj usluznoj firmi gde imaju 3 Logana dci da li zna nesto o tome (svaki Logan ima po ok 40-90k iza sebe) i on mi kaze da imaju dva sa simptomima plavog dima i jedan koji ima masnu turbinu. Vozilima brzo istice garancija, pa je zelja bila da se to regulise u servisu, ali oni kazu da je sve u redu. Sada idu na prevaru da prijave da jedna Logan trosi preko 1.5L ulja na 100km, pa ce videti sta ce se desiti!!!!
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • laki955
            CBC Član
            • 30.10.2007
            • 11
            • Vozdovac

            #35
            Mislim da je kod turbo dizel Renaul DCI motora u usis turbine ubaceno crevo od uljnih isparenja iz bloka motora(iberlauf) i da uljne pare i kondenzovano ulje prolaze kroz turbinu pod pritiskom i zavrsavaju u usisu motora i komori za sagorevanje.
            Moguce da je to razlog masne turbine kod ovih motora.
            Mislim da vremenom od raznim masnoca i prljastine peraja turbine dobiju na debalansu i turbine pocinje da otkazuje.
            Ako je kod 90 posto ovih motora turbina zamascena ne preostaje nam drugo nego da vozimo i pravimo se da ne vidimo nista, kao i svi majstori u ovlascenim servisima.....

            Comment

            Working...
            X