205 1,9D Jutarnje izbacivanje belog dima - POMOĆ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LEZA
    CBC Senator
    • 10.08.2007
    • 280
    • Beograd

    #16
    Ja ti predlazem da vozis auto, pa kad mislis/osetis da ce motor da rikne promeni ga. Generalna je skupa, a motor je 200 evra max u dobrom stanju. Tako da podrzavam ideju zamene celog motora Pozdrav

    Comment

    • Peca019
      CBC Početnik
      • 12.11.2007
      • 5
      • Negotin

      #17
      Evo me ponovo sa novim zapažanjima.

      Dakle uđem u auto, odrade grejači jednom dam da odrade još jednom i... auto radi kao satić (a pali ko mina kao i uvek). Nema ni dima niti trzanja.

      E sada, pošto sam ja vadio grejače iz bloka, priključivao ih na akumulator, i video da se žare u vrhu kao cigara na vetru (tako su mi rekli da treba).
      Dali to znači da su grejači ispravni (pošto temperaturu u vrhu naravno nemogu da izmerim) li je to kao u matišu potreban ali ne i dovoljan uslov?
      Ili je to verovatno smanjena kompresija zajedno sa grejačima pa mojim mukama nikad kraja ?
      I zanima me šta je sve obavezno potrebno (ako to neko zeli da ispiše) da se uradi takozvano "karičenje" motora i koliko takav motor može još da potraje.
      Znam da postavljam pitanje za koje nepostoji univerzalni odgovor (zavisno od ostatka motora) ali me zanima iskustvo ljudi iz prakse, dakle koliko motor sa pređenih < 200000km može posle "karičenja da radi bez problema a da je pre toga radio korektno, sem kompresije?

      Znam da je najlakše staviti stranca ali pošto ja nikada nisam imao sreće u životu teško da ću i sada "ubosti" dobar motor.
      A kako ovaj moj radi stvarno dobro a i ne prelazim godišnje više od 15000km najprihvatljivija mi je varijanta sa karikama, ako to pije vodu.

      Hvala vam svima da dosadašnjim odgovorima, od velike ste mi pomoći!

      Comment

      • mishkom
        CBC Senator XXL
        • 07.08.2007
        • 591
        • N/A
        • N/A

        #18
        ne znam , ali zanimljiva pitanja

        A temperaturu si mogao izmeriti multimetrom, ili ti unimerom Moj npr, ima mogucnost merenja temperature(u C)

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Pa ja ti rece da proveris relej grejaca.
          Grejaci ti mogu biti ispravni a relej los. Ponasa se kao da je motor zagrejan a napolju 30 stepeni i eto ti muke.
          Znaci proveri vreme grejanja... Ili ko sto sam ti napisao ranije kratkospoj relej grejaca pa probaj da palis.
          P.S. naravno kratkospoj oko 30tak sec pa pali...
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Pance
            CBC Početnik
            • 23.06.2017
            • 2
            • Skopje
            • Ford Mondeo Titanium

            #20
            Postovani
            Sitam vec duze Vas forum i sada sam se registrirao, zato sto i meni se desava problem
            Imam Ford Mondeo Titanium TDCI 2010 g, u odlicnom stanju. Nosio sam ga Ford servis za promenu rebrastog kaisa, klinastog (ravnog), promena ulja i filtra, i promena sajbne od vodne pumpe, Sledeceg jutra, kada sam upalio motor je poceo jako da trese, bez dima i nakon 2-3 min, se smiri i je onaj stari. Vratio sam ga u servisu, napravili su reviziju onoga sto su radili, proverili su dizne, EGR ventil, na testu stoji da je sve u redu, promenili kompletan softver, i kada je zagrejano auto sve je u redu. ali ujutru je katastrofa. Vozio sam ga sa aditivom 100 km. U Sredu sam morao da idem na put za Bugarsku i prosao sam 500 km. Svaki dan ga palim ujutru i nema promena, danas vec ima i beli dim.
            jos sam u Bugarsku.
            POMAGAJTE, sta je sa autom
            Hvala svima

            Comment

            Working...
            X