Turbina radi normalno i u pojedinim slucajevima kada se malo "nagazi " do 3500-4000 obrtaja ona se iskljuci i ne pali se vise...Nakon gasenja i ponovnog paljenja auta ona radi normalno..dok se opet ne "preforsira" u voznji..Inace turbinu sam remontovao u servisu TURBO pre 30-40.000.
Inace pre ove pojave neki "gejt ventil" na turbini mi se stalno cuo kada dam kontakt "kao peckanje"..Na dijagnostici nije pokazivao nikakve greske..Ali ovo gasenje turbine je pocelo da bude ucestano i da se svakodnevno javlja...
Da li neko imao slicnih problema i sta je zapravo problem?
Taj "gejt ventil" ako se tako zove kosta oko 30-40e tako da to nije strasno...samo da je to u pitanju
Inace od tog ventila malo crveno gumeno crevo ide u turbinu ..To crevo je stegnuto malom selnom i oko toga je dosta bilo ulja...Skratio sam taj los deo i vratio misleci da je crevce negde puklo..ali opet isto...
Inace sraf koji ide u turbinu je busan tako da je tu odvija neki protok vazduha...ili ko zna cega..
nisam neki strucnjak..ali sam hteo da sto bolje objasnim problematiku...
pozdrav i hvala
Inace pre ove pojave neki "gejt ventil" na turbini mi se stalno cuo kada dam kontakt "kao peckanje"..Na dijagnostici nije pokazivao nikakve greske..Ali ovo gasenje turbine je pocelo da bude ucestano i da se svakodnevno javlja...
Da li neko imao slicnih problema i sta je zapravo problem?
Taj "gejt ventil" ako se tako zove kosta oko 30-40e tako da to nije strasno...samo da je to u pitanju
Inace od tog ventila malo crveno gumeno crevo ide u turbinu ..To crevo je stegnuto malom selnom i oko toga je dosta bilo ulja...Skratio sam taj los deo i vratio misleci da je crevce negde puklo..ali opet isto...
Inace sraf koji ide u turbinu je busan tako da je tu odvija neki protok vazduha...ili ko zna cega..

nisam neki strucnjak..ali sam hteo da sto bolje objasnim problematiku...
pozdrav i hvala
Comment