Passat b5 1.9tdi turbina se iskljucuje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TDI
    CBC Član
    • 23.03.2007
    • 18

    Passat b5 1.9tdi turbina se iskljucuje

    Turbina radi normalno i u pojedinim slucajevima kada se malo "nagazi " do 3500-4000 obrtaja ona se iskljuci i ne pali se vise...Nakon gasenja i ponovnog paljenja auta ona radi normalno..dok se opet ne "preforsira" u voznji..Inace turbinu sam remontovao u servisu TURBO pre 30-40.000.
    Inace pre ove pojave neki "gejt ventil" na turbini mi se stalno cuo kada dam kontakt "kao peckanje"..Na dijagnostici nije pokazivao nikakve greske..Ali ovo gasenje turbine je pocelo da bude ucestano i da se svakodnevno javlja...

    Da li neko imao slicnih problema i sta je zapravo problem?

    Taj "gejt ventil" ako se tako zove kosta oko 30-40e tako da to nije strasno...samo da je to u pitanju

    Inace od tog ventila malo crveno gumeno crevo ide u turbinu ..To crevo je stegnuto malom selnom i oko toga je dosta bilo ulja...Skratio sam taj los deo i vratio misleci da je crevce negde puklo..ali opet isto...
    Inace sraf koji ide u turbinu je busan tako da je tu odvija neki protok vazduha...ili ko zna cega..

    nisam neki strucnjak..ali sam hteo da sto bolje objasnim problematiku...

    pozdrav i hvala
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Ukoliko je ulje prolazilo kroz njega dok turbina nije bila izpravna, moguce da je greska u samom magnetnom ventilu koji pominjesh.

    Druga opcija je da je bazni pritisak previsoko nastelovan i da motor prepunjava te sigurnosni sistemi gase navodjenje turbine van nivoa baznog pritiska.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • TDI
      CBC Član
      • 23.03.2007
      • 18

      #3
      zamena ventila ili produvavanje ukoliko je
      moguce????

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Probaj da ga "produvash" sa Break Cleaner" sprejom, ako i posle toga isto, ostaje zamena.

        Jedna stvar sto nisi naveo je, da li se to desava ako ides u te obrtaje a neteras sa gasom do daske vec nesto smanjenim??? Recimo na santimetar od dna gasa?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • dieselman
          CBC Senator XXL
          • 14.11.2005
          • 833
          • tt

          #5
          ..jos da napises koji je tip motora,da le turbina sa varijabilnom ili fiksnom geometrijom...pa da ti se da neki tip...

          Comment

          • TDI
            CBC Član
            • 23.03.2007
            • 18

            #6
            pa potopis ga do kraja..i kada dodje blizu 4000 obrtaja..auto stucne i iskljuci turbo..sve dok ga ne ugasis i ponovo upalis...a voznja bez turba..je uzasna..

            Comment

            • TDI
              CBC Član
              • 23.03.2007
              • 18

              #7
              ..tip..AHU1888.......1997god 66kw-90ks

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                da li je moj prethodni post toliko nerazumljiv ili nezelis da odgovorish
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • David_WRRT
                  CBC Veteran
                  • 02.11.2007
                  • 130
                  • Beograd

                  #9
                  Kod AHU motora u Pasatu iz '97 god desava se i da se s**** komp (i to samo kod tog modela) i zato na kompu nepokazuje nista a trebao bi da pamti gresku npr.:nedovoljan pritisak u usisnom sistemu, a inace ti imas turbo ventil koji jako retko crkava. Kvar na kompuja da u momentu kada otvori Blow-off komp blokira i predje u "Safe mode" i zato ti se desava da kada ga ugasis pa upalis on ponovo radi normalno. Tvoj Blow-off moze da ti proveri bilo koji mehanicar ili majstor za turbo. Samo sam izneo moje misljenje iz iskustva jer sam imao u praksi 2 identicna primera (sto ne mora da znaci da je moje misljenje ispravno i u tvom slucaju)
                  Alfabet is like:ABT...
                  I like to hear Honda, to see Italian's, but I like to have only a V.A.G. car


                  WOLFRACE RACING TEAM

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Podrazavam iskustvo sa odredjenim motorima.
                    Jasno je da ide u Safe mode, ovde posmatram na nacin navodjenja sta se desava, kako god, ima smisla da je u pitanju nedovoljno ocitavanje sa pretpostavljam da nije MAP na njima vec AMM , gde izlazni signal na istom dosegne MAX vrednost dok ulazn za ocitavanje ima neadekvatno nizak napon. U tim uslovima bi doslo do SAFE moda jer ECU nebi znao kolika je vazdusna masa dosmpela u motor.

                    To je jedan od razloga sto sam pitao GDE JE PRAG BOLA, da li se ponasa isto i kad nije u pedal to the metal poziciji, ili ti skoro pun gas.

                    No, odgovora nema...
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • TDI
                      CBC Član
                      • 23.03.2007
                      • 18

                      #11
                      desava se i kada nije papucica gasa do kraja...u preticanju prilikom postepenog dodavanja...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Na neki unikatan nacin si izbegao da popunis lokaciju koja se trazi kao obavezna prilikom registracije, upravo zbog ovakvih slucajeva i razloga.

                        Ovako da ti kazem da odes do Dieselmana koji je u Vrbasu nemora nista da ti znaci ako si 500km od njega

                        Problem koliko vuce korene iz elektornike. Sta je sa AMMom, da li radi ili ne, koliki su izlazni naponi itd je ipak nesto sto ce zahtevati vise kontrole nego sto mozes da uradis sam.

                        Ja ti dajem principijelno tumacenje jer se dieselima neigram i dosao sam do kraja gde stvar treba prepustiti ljudima od struke.

                        Pozz.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • TDI
                          CBC Član
                          • 23.03.2007
                          • 18

                          #13
                          ok..videcemo sta ostali misle..pa cu odluciti..mozda je neka sitnica...a mozda i krupna stvar..u svakom slucaju hvala za ovo do sada...

                          Comment

                          • TECA
                            CBC Senator XXL
                            • 14.10.2007
                            • 2355
                            • Oz

                            #14
                            Kacenje dijagnostickog uredjaja,uci u blokove mernih vrednosti,pratiti podatke sa protokomera i natpritiska turba(u voznji).Zabelezi max. vrednosti za oba pa javi.Posebno obrati paznju na ovo drugo pri max.ubrzanju kada si u trecoj brzini

                            Comment

                            • dieselman
                              CBC Senator XXL
                              • 14.11.2005
                              • 833
                              • tt

                              #15
                              ..merenje u kanalima 10 i 11,3000rpm i pedala do patosa,pa se loguj sa vag com i okaci .csv fajl da ga pregledamo...

                              Comment

                              Working...
                              X